Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Televizyon kanalına silahlı baskın! Memurluk için başvuru Nisan'da AK Parti oyları bir ayda 2.5 puan arttı Ömer AltaşYeni Türkiye yolunda ikinci evre
Zaman yazarından Peygamberimize hakaret!
Zaman yazarından Peygamberimize hakaret!
19 Kasım 2013 Salı 09:37
Güncellenme Tarihi 19 Kasım 2013 Salı 09:39
Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk sosyal medya üzerinden Peygamber Efendimize ve inananlara hakaret etti.

Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk sosyal medya üzerinden Peygamber Efendimize ve inananlara hakaret etti.

Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk Peygamber Efendimize karşı terbiyesizce ithamlarda bulundu.

Öztürk'ün Peygamber Efendimizle ile ilgili Twitter'daki resmi hesabından yaptığı ve inançlı bir müslümanın asla söyleyemeyeceği sözler sosyal medyada büyük tepkiyle karşılandı.

Öztürk'ün hesabından yazdığı twit şöyle: "Peygamberin bile kıblesi şaştı oğlum!!! Kudüs'tü Kabe oldu. Bu alemde değişmeyen tek şey yalakalık, güce tapmak."

Attığı tweetler sonrası büyük tepki toplayan Öztürk'ün Twitter hesabı bilinmeyen bir nedenden dolayı kapandı.





Peygamber Efendimize karşı yapılan bu edepsizliğe Zaman Gazetesinin nasıl bir tepki vereceği büyük merak konusu.



İşte Zaman yazarı Öztürk'e sosyal medyada gösterilen tepkiler:



Bu haber 17,135 kez okundu.

Sakarya'daki gazeteler baskılarını bekletiyor29 Ocak 2015 23:43
AK Parti İl Başkanı olacak ismin bu gece belirlenecek olması Sakarya'da gündem oldu.
Çelik: Necip Fazıl'ın eserleri oynanmamıştı29 Ocak 2015 19:40
Bakan Ömer Çelik, devlet tiyatrolarında şimdiye kadar Necip Fazıl'ın eserlerinin oynanmadığını belirterek, Necip Fazıl'ın eserleri de oynanmaya devam etsin dediğinde bunun baskı ve sansür olarak algılandığını söyledi.
Avustralya'nın "Oscar"ı Yılmaz Erdoğan'a29 Ocak 2015 19:40
Oyuncu Erdoğan, AATCA ödüllerinde Russell Crowe'un yönettiği ''Son Umut'' filmindeki rolüyle en iyi yardımcı erkek oyuncu seçildi.
TRT Kurdî’ye ödül29 Ocak 2015 18:52
Türkiye’nin ilk Kürtçe kanalı olan TRT Kurdî, “Kültür, Sanat ve Basın Ödülü” aldı. TRT Kurdî Haber Müdürü Gülabi Eryaman, “Haber merkezi olarak barış yanlısı, toplum değerlerine saygılı bir habercilik yapıyoruz” dedi.
"Polis Akademisi Alaturka"nın vizyon tarihi ertelendi29 Ocak 2015 16:30
"Polis Akademisi Alaturka"nın vizyon tarihi, teknik sorunlardan dolayı ertelendi.
Teşkilat-ı Mahsusa'nın bilinmeyen tarihi29 Ocak 2015 15:17
Yarın Yayınları'ndan çıkan Teşkilat-ı Mahsusa kitabında teşkilatın nasıl kurulduğuna ilişkin çarpıcı bilgiler yer aldı.
En eski yılan fosili bulundu29 Ocak 2015 14:03
Bilim insanları bilinen en eski yılan fosillerinin ortaya çıkarıldığını açıkladı. 140 ile 167 milyon yıl öncesine ait olan fosiller, antik yılanların günümüzde yaşayan bazı türlere benzerlik gösterdiğini ortaya koydu.
Buz adam Ötzi'nin yeni dövmeleri bulundu29 Ocak 2015 13:49
Dünyanın en ünlü mumyalarından biri olan 'Buz adam Ötzi' üzerinde yapılan en son analizler, mumyanın 61 tane dövmesi olduğunu ortaya çıkardı.
‘Unutursam Fısılda’ en başarılı film seçildi29 Ocak 2015 13:33
Türkiye’nin En Aktif İş ve Kariyer Kulübü seçilen İTÜ Endüstri Mühendisliği Kulübü tarafından 22. İTÜ EMÖS kapsamında düzenlenen Daikin ile BaşArı Ödülleri’nin kazananları 27 Ocak 2015 tarihinde Mustafa Kemal Kültür Merkezi’nde gerçekleşen BaşArı Ödülleri Töreni’nde açıklandı.
Yılmaz Erdoğan'a büyük onur!29 Ocak 2015 13:22
Başarılı oyuncu Yılmaz Erdoğan, “Son Umut” filmindeki rolüyle, Avustralya’nın Oscar’ı olarak da bilinen Sinema Ödüllerinde (AACTA) “En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu” ödülüne layık görüldü.
'İnadına dekolte ve mini etek giyeceksiniz'29 Ocak 2015 10:59
Uğur Dündar, Tuncay Özkan, Yaşar Nuri Öztürk ve Soner Yalçın'ın katıldığı, Halk TV'de yayınlanan programda ilginç diyaloglar yaşandı.
Bu hafta 9 film vizyona girecek29 Ocak 2015 10:19
Türkiye sinemalarında bu hafta 3'ü yerli 9 film vizyona girecek.
Mobilya imalathanesinde yangın paniği
Ukrayna parasında Kırım Han Camii resmi
Milletvekilinin oğluna bin lira ceza
Televizyon kanalına silahlı baskın!
Helallik isteyince yakınları ipten aldı!
Duvarı delip 3 kilo altını çaldılar!
Memurluk için başvuru Nisan'da
AK Parti oyları bir ayda 2.5 puan arttı
Totti'ye ilk turda beş oy çıktı
Anadolu Efes Olympiakos'u ezdi geçti
İslam düşmanı PEGIDA bölündü
Erdoğan: Çipras daha temkinli olmalı
Sakarya'nın AK Parti il başkanı belli oldu
New York borsası yükselişle kapandı
İtalya'da seçimin ilk turundan sonuç alınamadı
Sakarya'daki gazeteler baskılarını bekletiyor
Kolunu yem kırma makinesine kaptıran işçi öldü
Mısır karıştı: En az 42 ölü
ABD Senatosu'ndan İran’a yeni yaptırımlar
Bilic'ten yönetime 'imza' mesajı!
Rus jetleri İngiltere'de 'hava trafiğini aksattı'
Erdoğan: Netanyahu yine kızacak ama...
Gülenci Arslan: Peşime cin taktılar
AB, Rusya'ya cezayı kesti!
Erdoğan: Benim için Gülen'in iadesinden öte...
Tolgay attı, Kartal kazandı: 3-1
Kılıçdaroğlu hasta ziyaretinde
Tokat'ta soba faciası: 2 ölü!
Erdoğan: Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor
Sabbağ'ın öldürülmesi Tunus'ta protesto edildi
İsmail Kartal Sow'u bekliyor
Mısır'da devlet gazetesinin bürosuna saldırı: 6 ölü
Metrobüs yolunda kaza!
Erdoğan'dan başkanlık sistemi açıklaması
MİT'ten Naim Şahin'e anlamlı söz
Dev maçta G.Saray set alamadı
Ginola, FIFA başkanlık adaylığından çekildi
Erdoğan: 367’nin yakalanması lazım
Maden Kanunu Tasarısı kabul edildi
Bahreyn'de "casusluk" davasında mübbet hapis
Devrimci sol örgütün imam hatip hazımsızlığı!
Avusturya, Çek ve Slovakya Rusya'ya yeni yaptırımlara karşı
İzmir'de gözaltı sayısı 24'e yükseldi
UNICEF'ten 3,1 milyar dolarlık yardım çağrısı
Paralel yapı operasyonunda itiraz
Demiryolları'ndan Marmaray açıklaması!
İstanbul'da elektrik kesintisi!
"Özgürlüğün Öncüleri" kamplarından 17 bin genç mezun oldu
Hayali kusur ameliyat masasına götürüyor!
82 yaşındaki dede gençlere taş çıkartıyor
İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu'nda 35 madde değişti
Kıbrıs'taki barış gücünün görev süresi uzatıldı
İşçiler CHP İstanbul il binasını işgal etti
Bingöl'de yolcu otobüsü ile kamyon çarpıştı: 48 yaralı
Çözüm Süreci Toplantısı sona erdi
Telefonla dolandırıcılığa suçüstü
Hamas'tan UNRWA'ya yönelik saldırıyla ilgili açıklama
Sarımsak tüketmek için 9 neden
Microsoft’tan iki önemli atama
Kastamonu'da trafik kazası: 4 yaralı
Kırım'da Milli Meclis Başkan Yardımcısına gözaltı
Demirtaş büyükelçilerle görüştü