Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F.Bahçeli yıldız korkuttu! Obama'dan flaş IŞİD açıklaması Galatasaray'ın yıldızına dev talip! Celal KazdağlıIŞİD, Ankara ile Kürtlerin arasını açabilir mi?
Zaman yazarından Peygamberimize hakaret!
Zaman yazarından Peygamberimize hakaret!
19 Kasım 2013 Salı 09:37
Güncellenme Tarihi 19 Kasım 2013 Salı 09:39
Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk sosyal medya üzerinden Peygamber Efendimize ve inananlara hakaret etti.

Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk sosyal medya üzerinden Peygamber Efendimize ve inananlara hakaret etti.

Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk Peygamber Efendimize karşı terbiyesizce ithamlarda bulundu.

Öztürk'ün Peygamber Efendimizle ile ilgili Twitter'daki resmi hesabından yaptığı ve inançlı bir müslümanın asla söyleyemeyeceği sözler sosyal medyada büyük tepkiyle karşılandı.

Öztürk'ün hesabından yazdığı twit şöyle: "Peygamberin bile kıblesi şaştı oğlum!!! Kudüs'tü Kabe oldu. Bu alemde değişmeyen tek şey yalakalık, güce tapmak."

Attığı tweetler sonrası büyük tepki toplayan Öztürk'ün Twitter hesabı bilinmeyen bir nedenden dolayı kapandı.





Peygamber Efendimize karşı yapılan bu edepsizliğe Zaman Gazetesinin nasıl bir tepki vereceği büyük merak konusu.



İşte Zaman yazarı Öztürk'e sosyal medyada gösterilen tepkiler:



Bu haber 17,106 kez okundu.

Ekranda kullanılan dil kurallara uygun olmalı17 Eylül 2014 22:27
RTÜK Başkanı Dursun, yayın kurumlarının ve hizmet sağlayıcıların ekranda kullandıkları dilin kurallara uygun olması gerektiğini belirtti.
İngiliz medyasından skandal Türkiye iddiası!17 Eylül 2014 20:24
IŞİD üzerinden Türkiye'ye vurmaya devam eden Batı medyası "IŞİD Papa'yı Türkiye'de öldürebilir" iddiasında bulundu.
8. Beyoğlu Sahaf Festivali başladı17 Eylül 2014 16:00
Beyoğlu Belediyesi tarafından düzenlenen 8. Beyoğlu Sahaf Festivali, Tepebaşı'nda meraklılarıyla buluştu.
Zeylanov, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı tehdit etti!17 Eylül 2014 15:53
Today’s Zaman gazetesinin oturum süresi dolduğu için sınır dışı edilen provokatör yazarı Mahir Zeylanov, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı tehdit edercesine bir paylaşımda bulundu.
Algı operasyonuna Today's Zaman da katıldı17 Eylül 2014 13:57
ABD medyasının IŞİD üzerinden Türkiye'ye vurma kampanyasına cemaat gazetesi Today's Zaman da katıldı. Today's Zaman, tıpkı New York Times gibi IŞİD haberine Erdoğan ile Davutoğlu'nun fotoğrafını kullandı. Fakat bir fark vardı, New York Times Fransız haber ajansı AFP'nin fotoğrafını kullanmıştı Today's Zaman ise kendi muhabirinin çektiği Erdoğan ve Davutoğlu karesine yer verdi.
3. Sancaktepe Kitap Fuarı açılıyor17 Eylül 2014 13:35
Sancaktepe Kaymakamlığı ve Sancaktepe Belediyesi’nin işbirliğinde düzenlenen 3. Sancaktepe Kitap Fuarı yakında kapılarını kitapseverlere açıyor.
Genç yönetmenden uzun metraj film17 Eylül 2014 13:34
Genç yönetmen Kaan Atilla Taşkın, ilk uzun metraj filminin çekimlerine devam ediyor.
Mustang'in 50. yılı kutlandı17 Eylül 2014 12:31
Ford Mustang kullanıcıları, otomobilin üretiminin 50. yılı dolayısıyla İstanbul Park'ta bir araya geldi.
Aşk-ı Nebi sergisi New York'ta açılıyor17 Eylül 2014 12:27
2014 yılı Kutlu Doğum Haftası etkinlikleri kapsamında İslam Kültür ve Sanat Platformu işbirliği ile gerçekleştirilen ‘Aşk-ı Nebî’ Sergisi İstanbul’un ardından New York’a taşınıyor.
Selvi: Akreditasyondan ben de rahatsızım!17 Eylül 2014 12:04
Yeni Şafak gazetesi Ankara temsilcisi ve yazarı Abdülkadir Selvi, Ahmet Hakan'la yaptığı röportajda akreditasyon uygulamasına ilginç bir yorum yaptı.
Ertuğrul Özkök'ün kasvetli 10 yılı17 Eylül 2014 11:18
Türkiye’nin demokratikleşmesi, normalleşmesi, çözüm süreci ve kalkınma projeleri Hürriyet yazarı Ertuğrul Özkök'ü rahatsız etmiş.
Yusuf İslam 38 yıl sonra yeniden ABD’de17 Eylül 2014 11:13
Müslüman olduktan sonra adını Yusuf İslam olarak değiştiren Cat Stevens 38 yıl sonra ABD'de konser vermeye hazırlanıyor.
Arda'dan Burak ve Selçuk'a destek!
Devlet okuluna saldırı: 15 ölü
Erdoğan İstanbul'a geldi!
Doğal afetler 22 milyon kişiyi evinden etti
Kosova'da cami imamlarına yönelik operasyon
Irak'a sazan ihracatı yeniden başladı
AA muhabiri bıçaklandı
FED faiz kararını açıkladı
Halilhodzic: Bizim gibi büyük bir takım...
F.Bahçeli yıldız korkuttu!
Ekranda kullanılan dil kurallara uygun olmalı
Dume ve 268 kişinin yargılandığı duruşma ertelendi
Katalonya'dan İskoçya'ya destek
TBF'den Fenerbahçe ve Galatasaray'a cevap!
BM'den Lübnan için yardım toplantısı
Ajax taraftarından İbrahimovic'e vefa!
NYT'den IŞİD haberi için düzeltme geldi
Köşk'teki IŞİD Zirvesi Sona Erdi
Selçuk İnan'ın menajeri patladı!
9 Türkiye vatandaşı hacda hayatını kaybetti
Köşk'ten 3 kanuna onay çıktı!
İspanya Türkiye'ye patriot füze bataryası gönderecek
"Yeni bir dönem başlıyor"
WhatsApp'a müthiş özellik ekleniyor!
Ezher Üniversitesi'nde sıkıyönetim
Bilecik-İstanbul karayolu kapandı
ABD'nin Ankara büyükelçisi belli oldu
İngiliz medyasından skandal Türkiye iddiası!
Ünal Aysal istifa sinyali verdi!
Leman'dan skandal Erdoğan karikatürü!
Obama'dan flaş IŞİD açıklaması
Davutoğlu ve Makedon mevkidaşından ortak açıklama
Ünal Aysal Terim'i tamamen sildi
Suriye tarafından askere ateş açıldı
Galatasaray'ın yıldızına dev talip!
Suriye'de Esed sivilleri bombaladı
Çözüm sürecine MHP ve CHP desteği
Milli takım kadrosu açıklandı
Ukrayna'da eylem planı kabul edildi
"G.Saray'da Ünal Aysal rest çekebilir"
IŞİD sorunu çözüm sürecini etkiler mi?
İstanbul'da yağış şiddetini arttırdı!
Dubaili bankanın gözü Türkiye`de
CHP'yi sarsacak şok iddia!
Süper Lig'e geri dönüyor!
Yaralı kartal doğaya bırakıldı
Dikkat! AKOM, İstanbulluları uyardı!
Slaven Bilic'ten Uğur Boral cevabı!