Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bank Asya'dan flaş hamle! 80 şubeden sonra... Kuvvetli yağış ve fırtına uyarısı Mahçupyan yazdı paralel kalemler çıldırdı! Hakan TunaÜçüncü göz!
Zaman yazarından Peygamberimize hakaret!
Zaman yazarından Peygamberimize hakaret!
19 Kasım 2013 Salı 09:37
Güncellenme Tarihi 19 Kasım 2013 Salı 09:39
Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk sosyal medya üzerinden Peygamber Efendimize ve inananlara hakaret etti.

Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk sosyal medya üzerinden Peygamber Efendimize ve inananlara hakaret etti.

Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk Peygamber Efendimize karşı terbiyesizce ithamlarda bulundu.

Öztürk'ün Peygamber Efendimizle ile ilgili Twitter'daki resmi hesabından yaptığı ve inançlı bir müslümanın asla söyleyemeyeceği sözler sosyal medyada büyük tepkiyle karşılandı.

Öztürk'ün hesabından yazdığı twit şöyle: "Peygamberin bile kıblesi şaştı oğlum!!! Kudüs'tü Kabe oldu. Bu alemde değişmeyen tek şey yalakalık, güce tapmak."

Attığı tweetler sonrası büyük tepki toplayan Öztürk'ün Twitter hesabı bilinmeyen bir nedenden dolayı kapandı.





Peygamber Efendimize karşı yapılan bu edepsizliğe Zaman Gazetesinin nasıl bir tepki vereceği büyük merak konusu.



İşte Zaman yazarı Öztürk'e sosyal medyada gösterilen tepkiler:



Bu haber 17,124 kez okundu.

Amerikan Müzik Ödülleri sahiplerini buldu24 Kasım 2014 09:46
42. Amerikan Müzik Ödüllerine üç dalda ödüle layık görülen Katy Perry ve One Direction grubu damga vurdu.
İşte Beren Saat'in yeni filmi!24 Kasım 2014 09:39
Son dizisi İntikam'dan sonra içine sinen proje olmadığı için yüzünü dinlendirme kararı alan Beren Saat, yeni projeye başlayacağını duyurdu
Amerikan Müzik Ödülleri sahiplerini buldu24 Kasım 2014 09:01
42. Amerikan Müzik Ödüllerine üç dalda ödüle layık görülen Katy Perry ve One Direction grubu damga vurdu.
Zeybek: Camiye tapmayın putçuluktur24 Kasım 2014 08:56
Habertürk'e konuk olan eski Kültür Bakanı Namık Kemal Zeybek'in "Camiye tapmayın putçuluktur" çıkışı tartışmalara neden oldu.
İstanbul'un tarihine 'Bathonea' ışık tuttu24 Kasım 2014 08:55
Küçükçekmece Gölü havzasında 5 yıldır devam eden "Bathonea" kazıları, milattan önce 2 binli yıllara ait izleri ortaya çıkararak İstanbul'un tarihi kronolojisindeki boşlukları dolduruyor
Cindirella rekor kırdı24 Kasım 2014 08:54
Disney'in yeni filmi 'Cindirella'nın tanıtım filmi Disney'in rekorunu kırdı.
Yeni dizinin reyting kaygısıyla ana haber yayınlamadı24 Kasım 2014 00:10
Kanal D, bugün yayınlanacak yeni dizisi için ana haber bültenini yayınlamadı.
Dahi piyanisti bekleyen tehlike23 Kasım 2014 15:16
Suriye'den ailesiyle yaklaşık iki yıl önce Türkiye'ye gelip, geçen sene Bursa'ya yerleşen ve müzik otoritelerince "geleceğin dehası" olarak gösterilen Çerkez asıllı 16 yaşındaki piyanist Tambi Asaad'ın, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olamadığı, pasaportu bulunmadığı gerekçesiyle Rusya'da düzenlenecek yarışmaya katılamama riskiyle karşı karşıya olduğu bildirildi.
Hürrem'den Leh Kralı'na don gömlek!23 Kasım 2014 14:14
Kanuni Sultan Süleyman’ın eşi Hürrem Sultan’ın Leh Kralı’na yazdığı mektup, gönderilen ilginç bir hediyeyi gün yüzüne çıkardı.
Eker AA Editör Masası'na konuk olacak23 Kasım 2014 13:53
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Eker, AA Editör Masası'nda gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunacak.
Baba'nın evi satışa çıktı!23 Kasım 2014 13:22
Sinema tarihinin en önemli filmlerinden biri olarak kabul edilen Godfather’ın (Baba) çekildiği ev yaklaşık 3 milyon dolara satışa çıkarıldı.
Gişede sonbahar romantizmi23 Kasım 2014 12:57
Sonbaharda gösterime giren romantik filmler, senenin başından beri seyircinin ilk tercihi olan komedi yapımlarının önüne geçti.
Gazoz zannetti içti hastanelik oldu
Yapay zekayı sınamak için yeni test
Mercedes'in Facebook zaferi
Amerikan Müzik Ödülleri sahiplerini buldu
Elektrikli araçlara destek
Yolcu otobüsü kamyona çarptı: 1 ölü
Mühendislerden büyük başarı
Öğretmenlerin yüzde 70'i bırakmayı düşünüyor
Euro kayıpları koruyor
İşte Beren Saat'in yeni filmi!
Yavuz Bingöl: Aleviyim ama...
İDO'dan sefer iptalleri
Paralel yapının Afrika ağı STRATFOR'un raporunda
Çatır kafe 2 yıl daha orada!
Bank Asya'dan flaş hamle! 80 şubeden sonra...
İşte Prandelli'nin tazminat rakamı
7 müfettiş yardımcısı alınacak
İşte yılın en iyi 10 öğretmeni!
Seçimler ikinci tura kaldı
Kuvvetli yağış ve fırtına uyarısı
Cinayet zanlısı yakalandı
Dolar haftaya böyle başladı
Mahçupyan yazdı paralel kalemler çıldırdı!
Eş-Şebab örgütüne operasyon
Amerikan Müzik Ödülleri sahiplerini buldu
10. haftada 4. istifa!
Kazakistan'da dondurucu soğuk
Zeybek: Camiye tapmayın putçuluktur
İstanbul'un tarihine 'Bathonea' ışık tuttu
Cindirella rekor kırdı
Dev talimat! Tarihin en görkemlisi olacak
ABD'de polis oyuncak silahlı çocuğu vurdu
3. Boğaz Köprüsü projesinde dev adım
Obama'dan Afganistan için 'gizli emir'
Ala’nın dikkati böceği yakalattı
8 yılda 16 ülke 387 anlaşma!
Burger King'de hijyen skandalı: Şubeler kapatılıyor
Kırmızı Kitap'ta 'cemaat' olmayacak
Altın alacaklar için çok kritik tarih
Milyonlarca kişiyi ilgilendiren düzenleme!
CHP'yi karıştıracak MİT mektubu
Ersoy çok sinirlendi: Arsız arsız geziyorlar
Havalar nasıl olacak?
2015'te 74 bin memur alınacak
'Kimse etrafımıza duvar öremez'
Filistinli ailenin evini işaretleyip yaktılar
İngilizler IŞİD'i karadan vuruyor
Göztepe Acil'de sahte doktor!
Melo ve Prandelli birbirine girdi
İlyas Salman kadın oldu!
27 yaşında bir efsane: Messi
'IŞİD'le mücadelede ABD ciddi değil'
Netanyahu'dan tepki çeken tasarıya onay
Fas sular altında: 17 ölü
Dönüşüm için özel tasarımlar geliyor
Borçlarınızı sıfırlayın
Gerginlik tırmanıyor! Galatasaray bayrağı yaktılar
Türkiye'den 'lavaş' atağı
Savaş pilotu!
Dumanında lösemi gizli
Kritik YAŞ perşembe toplanacak
Yasak sahaya indi
Yeni dizinin reyting kaygısıyla ana haber yayınlamadı
Twitter'da gizliniz saklınız kalmayacak
'Bu durum, ateşkes anlaşmasının tehlikeli bir ihlalidir'
'IŞİD'ın İslam dini ile uzaktan yakından ilgisi yok'
Kenya'da Eş-Şebab örgütüne operasyon
Cepte büyük artış! 6 kat birden arttı
Olcay Şahan iddialı konuştu!