Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail ateşkesi bozdu! Erdoğan Dink davasıyla ilgili ne dedi? G.Saray bombayı patlatıyor! Ömer AltaşErdoğan 'Cumhuriyet' kadınlarına hitap edecek mi?
Zaman yazarından Peygamberimize hakaret!
Zaman yazarından Peygamberimize hakaret!
19 Kasım 2013 Salı 09:37
Güncellenme Tarihi 19 Kasım 2013 Salı 09:39
Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk sosyal medya üzerinden Peygamber Efendimize ve inananlara hakaret etti.

Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk sosyal medya üzerinden Peygamber Efendimize ve inananlara hakaret etti.

Zaman Gazetesi yazarı İbrahim Öztürk Peygamber Efendimize karşı terbiyesizce ithamlarda bulundu.

Öztürk'ün Peygamber Efendimizle ile ilgili Twitter'daki resmi hesabından yaptığı ve inançlı bir müslümanın asla söyleyemeyeceği sözler sosyal medyada büyük tepkiyle karşılandı.

Öztürk'ün hesabından yazdığı twit şöyle: "Peygamberin bile kıblesi şaştı oğlum!!! Kudüs'tü Kabe oldu. Bu alemde değişmeyen tek şey yalakalık, güce tapmak."

Attığı tweetler sonrası büyük tepki toplayan Öztürk'ün Twitter hesabı bilinmeyen bir nedenden dolayı kapandı.





Peygamber Efendimize karşı yapılan bu edepsizliğe Zaman Gazetesinin nasıl bir tepki vereceği büyük merak konusu.



İşte Zaman yazarı Öztürk'e sosyal medyada gösterilen tepkiler:



Bu haber 17,091 kez okundu.

İsrail televizyonu geri adım atmıyor31 Temmuz 2014 21:59
ABD Başkanı Obama ile İsrail Başbakanı Netanyahu arasında geçtiği iddia edilen haberi yayımlayan İsrail Kanal-1 televizyonu, her iki ülke tarafından yalanlanmasına rağmen geri adım atmıyor.
823 yıllık el yazması Kur'an-ı Kerim'e büyük ilgi31 Temmuz 2014 17:48
Tokat Müzesi'nde sergilenen, 823 yıllık, el yazması Kur'an-ı Kerim, ziyaretçilerin dikkatini çekiyor.
"Allah dostları"nın hayatları kısa filmlerle anlatılacak31 Temmuz 2014 17:24
Bursa'daki tarihi mekanlarda çekimlerine devam edilen 7 filmde, Hazreti Mevlana, Yunus Emre gibi 7 evliyanın hayatlarından kesitlere yer veriliyor.
TRT'den o iddialara yalanlama!31 Temmuz 2014 15:25
TRT Genel Müdürlüğü, yayınlanan bir belgeselin Ekmeleddin İhsanoğlu röportajı içerdiği için kaldırıldığı iddialarını yalanladı.
Ertuğrul Özkök'ten Erdoğan'a tehdit31 Temmuz 2014 15:03
Sabah gazetesi yazarı Haşmet Babaoğlu Ekmelettin İhsanoğlu CHP, MHP ve Pensilvanya tarafından “çatı aday” gösterildiğinden bu yana önemli bir soruyu gündeme getirdi.
Paralelciler Twitter'da birbirlerine girdi!31 Temmuz 2014 14:56
Gülen grubuna yakınlığıyla bilinen yazar Ömer Faruk Arslan, Başbakan Erdoğan'ın cinci bir hocasının olduğunu iddia ederek alay konusu olunca ipi çekildi.
Bu hafta 4 film vizyona girecek31 Temmuz 2014 13:16
Sinemalarda bu hafta 1'i yerli 4 film, vizyona girecek.
Akif Beki'den Nazlı Ilıcak'a tek soru31 Temmuz 2014 13:01
Cemaatçi polislere yapılan operasyonda arkadan kelepçelenen eski Terörle Mücadele Müdürü Yurt Atayün'le ilgili tartışma sürüyor.
Bir haftada 4 yerli film vizyonda31 Temmuz 2014 11:52
Bu hafta 1'i yerli 4 film, vizyona girecek.
Osman Turhan'dan çok konuşulacak İsrail karikatürü!31 Temmuz 2014 11:45
Yeni Şafak Gazetesi çizeri Osman Turhan yine çok konuşulacak bir karikatüre imza attı.
Anadolu fotoğraflarına 36 bin lira ödül31 Temmuz 2014 11:40
Kültür ve Turizm Bakanlığınca bu yıl 16'ıncısı düzenlenen Devlet Fotoğraf Yarışması, Anadolu'nun renklerini yansıtan en iyi fotoğraf karelerini bir araya getirecek.
Devlet Opera ve Balesinde festival rüzgarı31 Temmuz 2014 11:21
Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürlüğü yaz boyunca düzenlediği uluslararası festivallerle 35 binden fazla sanatseveri bale ve operayla buluşturuyor.
Paralelcilerin polis devletine neden suskunlar?
Bayramda telefonlar 1.8 milyar dakika çaldı
Artık 'Yunan yoğurdu' değil!
SGK bankalar üzerinden yakalayacak!
Denizde büyük tehlike!
Yağhaneden tarihi tapınak
Campbell Wenger'e bağlı
Casusluğun suçu olur mu?
Başbakan‘a aile boyu destek
Aşırı sıcak Erciyes'teki karları eritti
İhracat rakamları açıklandı
İsrail ateşkesi bozdu!
Güce tapınan neo-vesayetçiler...
Dünyanın ‘nazar boncuğu‘ kurudu
FIFA'dan G.Saray'a kötü haber!
Tarihi ev kül oldu!
Gazzeli kızlardan şok eden twitler
İşte Ochoa'nın yeni takımı
Twitter'da rekor Türkiye'de
YAŞ Pazartesi toplanacak
Bolu'da trafik kazası: 1 ölü 10 yaralı
Tarihi çeşmeler sponsorlarla hayat buluyor
YAŞ Pazartesi toplanacak
ABD'den vatandaşlara Ebola uyarısı
Abdulkadir Selvi'den bomba iddia!
Gazi Mahallesi'nde silahlı çatışma: 1 ölü
100. gol 100. Asist F.Bahçe'de
Hazırlık maçında F.Bahçe'ye şike şoku!
Ebola 2 yıl daha can alacak
Bugün yazarı Göktürk'ten paralelcilere sert cevap!
Kabataş-Adalar vapur seferleri iptal edildi!
Tayvan sokakları cehenneme döndü
Ermenistan-Azerbaycan sınırında çatışma
Sigara diş eti hastalıklarında risk faktörü
G.Saray'ın eski oyuncusunun kızı kaçırıldı!
FIFA'dan G.Saray'a şok!
Uyurken sağ tarafa dönün
Erdoğan Dink davasıyla ilgili ne dedi?
F.Bahçe'nin eski yıldızı futbolu bıraktı
Balkonda otururken vuruldu
Katar ve Türkiye'den ortak Gazze açıklaması
Motosiklet tıra çarptı: 1 ölü
IMF'den Japonya uyarısı
Arjantin'in iflası manidar
5,6 büyüklüğünde deprem
ABD’den salgın uyarsı
İsrail Türkiye'nin eline düşecek!
Kartal'dan 10 numara harekatı!
Turkcell hisselerindeki rehin kalktı
Bodrum'da servet 'yat'ıyor
Dolar güne 2,1450 liradan başladı
Ukrayna krizi için Minsk'te toplantı
Twitter'da rekor Türkiye'de
300 yıllık batıkta hazine buldu!
Meteoroloji uyardı! Yağış geliyor
Kanada'da ebola önlemleri
G.Saray'ın 25 milyon euroluk planı!
G.Saray bombayı patlatıyor!
Nijerya'da şiddet: 8 ölü
Cepteki bomba: Akıllı telefonlar
Penelope Cruz'a Erdoğan sorusu
Mazotun litresi 1.1 liraya kadar düştü
140 milyon dolarlık yat Bodrum'da
Bu sıralamaya sadece 2 takımımız girdi
Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında çatışma
Trafik cezası için tarihi karar
İETT otobüsü durağa çarptı!
Ekmek gibi tüketiyoruz! Ürküten rakam
Almanya'da ezber bozan rapor
Kassam Tugayları "131 İsrail askeri öldürüldü"
Gazze'de 72 saatlik ateşkes başladı
İhsanoğlu’na İstiklal Marşı ve Safahat gönderdiler