Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

PYD, 16 parti üyesini kaçırdı İzmir'de kaçak teknesi battı: 2 ölü 2 yaralı Çankaya Köşk'ünde bir ilk! Aslan DeğirmenciTarayıcılara bulaşan virüsleri temizleme vakti geldi
Bir harf pahalıya mal oldu
Bir harf pahalıya mal oldu
4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:48
Güncellenme Tarihi 4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:52
Ruhsata işlenen şase numarasındaki harf hatası araç sahibine pahalıya patladı.

Araç muayenesi sırasında motor üzerindeki şase numarası ile ruhsatta bulunan şase numarası arasında 1 hanenin yanlış yazılması nedeni ile birçok araç sahibi muayeneden geçemedi. Araç sahiplerinin asıl şikayetleri ise ruhsatı doldururken yapılan hata nedeni ile yeni ruhsat bedeli ödemek zorunda kalmaları.

Şikayetvar'ın haberine göre; ruhsat doldurulurken "S" harfi yerine "5" rakamının yazılması ya da "0" rakamı yerine "O" harfinin yazılması birçok araç sahibine pahalıya patladı. Bu durumu araç muayenesinde öğrenenler bu hatayı gidermek için ruhsatlarını yeniletmek zorunda kalıyorlar ve yeniletmek için bedel ödemek zorunda kalıyorlar. İşte araç sahiplerinin gönderdiği şikayetlerden bazıları şöyle:

BİR HARF PAHALIYA MAL OLDU

"Balıkesir'den bir araba aldım ruhsatım posta ile geldi 2 ay sonra muayenesi geldiği için TÜVTURK'e gittim. Bana aracımın muayeneden geçmediğini sebebinin de ruhsatın bir harfinin eksik yazıldığını belirttiler. Bunun üzerine ruhsat da ilgili değişiklik için Emniyete başvurdum. Benden bu işlem için 60 TL civarında para talep ettiler. Şimdi Emniyet'te bir memurun dikkatsizliğinin hatasını ben mi ödeyeceğim? Emniyet kendi hatası için bizden nasıl para alabilir ki?"

"Aracımın ruhsatında yazan şasi numarası ile araca şasi numarasının aynı olmadığını, harf hatası olduğunu, muayeneye gittiğimde öğrendim. Adımıza belge düzenlendi ve ruhsatın değişmesi gerektiği iletildi. Bu işlemler için hatalı evrak düzenleyerek bana teslim eden ve bu hatayı bildiği halde müşterilerine bilgi vermeyerek mağdur eden, bayinden şikayetçi olduğumu iletir, mağduriyetimin giderilmesi için bilgilerinize sunarım."

RUHSATI ALDIĞINIZDA MUTLAKA BUNLARI YAPIN!

Gelen şikayetler üzerine Şikayetvar uzmanları, "Şasi numarası ve motor numarası araç hakkında size en güvenli bilgileri sağlayacak olan numaralardır. Genellikle şasi numarasın aracın kaporta bölümünde görülebilir bir alanda olur ve 17 haneli bir numaradır. Motor numarası ise genellikle motorun üzerinde bulunur.Yapmanız gereken bu numaraların aracın ruhsatında olan şasi numarası ve motor numarası ile aynı numaralar olduğundan emin olmaktır. Ruhsatınızı ilk aldığınızda her bilgiyi sizde kontrol edin. Hata görmenizi durumunda hemen yetkiliyi uyarın ve hatayı yeni bir belge ile düzenleyerek gidermesini söyleyin, zira belge üzerinde değişiklik yapılamıyor. Diyelim ki geç fark ettiniz o zamanda Trafik tescil biriminde bulunan Hatalı İşlem Birimi'ne başvurun ve hatalı ruhsatı gösterin" şeklinde uyardı.

Bu haber 4,169 kez okundu.

İzmir'de kaçak teknesi battı: 2 ölü 2 yaralı16 Nisan 2014 12:47
İzmir açıklarında batan kaçak teknesinde 2 kişi öldü, 2 kişi yaralandı.
Uydudan takip kaçakçıya göz açtırmadı16 Nisan 2014 12:34
Ankara Gümrük Muhafaza Kaçakçılık ve İstihbarat Müdürlüğü ekipleri, şüphe üzerine uydudan takip ettikleri araca düzenledikleri operasyonda 1 milyon 54 bin lira değerinde kaçak eşya ele geçirdi
Çankaya Köşk'ünde bir ilk!16 Nisan 2014 12:19
Letonya Cumhurbaşkanı Andris Berzins Çankaya Köşkü'nde atlı birlikler tarafından karşılandı.
Yazıcıoğlu dosyasındaki gizlilik kararı kalktı16 Nisan 2014 12:00
BBP lideri Muhsin Yazıcıoğlu’nun da aralarında olduğu 6 kişiye mezar olan helikopter kazasıyla ilgili davada dosya üzerindeki gizlilik kararı kaldırıldı.
Domates yüklü tır devrildi: 2 yaralı16 Nisan 2014 11:43
Kütahya'da, domates yüklü bir tırın devrilmesi sonucu 2 kişi yaralandı.
Türkler gerçek hikayeyi anlatmaya başladı16 Nisan 2014 11:36
Osmanlı, Balkanlar ve Ortadoğu uzmanı Prof. Dr. Carthy Ermenilerin soykırım iddialarıyla ilgili "Türkler bu iddiaya karşı daha çok çalışmalıydı ama artık Türkler gerçek hikayeyi anlatmaya başladı" dedi.
Mert'in katilinin babası felç geçirdi!16 Nisan 2014 11:30
Kars'ta 9 yaşındaki Mert Aydın'ı katili olduğu iddiasıyla tutuklanan Aykut B.'nin evini terk etmek zorunda kalan babası Mürsel B. felç geçirdiğini söyledi.
Seçim yasakları kanalları yaktı!16 Nisan 2014 11:21
Seçim yasaklarını ihlal eden kuruluşlara 36 uyarı ve 74 program durdurma cezası verdi.
CHP'yi şoke eden olay!16 Nisan 2014 11:13
Kılıçdaroğlu'na grup toplantısı öncesi yumruklu saldırı tartışmaları devam ederken CHP grubunda ilginç bir olay yaşandı. İl başkanları ile yapılan toplantıya il başkanı olmayan bir ismin katılması tartışmalara yol açtı.
Artık ayakta çalışacağız!16 Nisan 2014 11:08
Eskiden insanlar ayakta çalışıyordu. Peki ne oldu da hepimiz oturmaya başladık?
Esayan: Gül'ün kullandığı dil çok sorunlu!16 Nisan 2014 11:05
Markar Esayan bugünkü yazısında Köşk'le ilgili basında çıkan haberleri değerlendirdi. Eseyan Cumhurbaşkanı Gül'ün kullandığı dilin sorunlu olduğunu bunun da tabanda rahatsızlık yarattığını iddia etti.
Defineci 46 saat sonra dehlizden çıkartıldı16 Nisan 2014 11:02
Define aramak için girdiği iddia edilen mağarada kaybolan kişi, düştüğü 6 metrelik dehlizden çıkartıldı.
Mahçupyan'dan Çandar'a şok suçlama!Bir Koç iki manşet!Yazıcıoğlu dosyasındaki gizlilik kararı kalktıMahçupyan’dan Cemaatin organik aydınına ders!Emekliye ikramiye müjdesi!Google itiraf etti 'takip ediyoruz'CHP'yi şoke eden olay!Ukrayna ordusu Slavyansk'ı kuşattıEsayan: Gül'ün kullandığı dil çok sorunlu!14 milyar dolar cebimizde kalacak!Geçen yıl en çok erkek bebek doğduGelecek 10 yılın en parlak ülkesi!İşte TSK'nın yeni 'göz'desiKorkaklara paye verilmez!Fenerbahçe ceza alabilir!Zaman kaosa oynuyorMemurlara müjde! Başbakan onayladıTüm Manşetler
Mahçupyan'dan Çandar'a şok suçlama!
PYD, 16 parti üyesini kaçırdı
İzmir'de kaçak teknesi battı: 2 ölü 2 yaralı
Afganistan'da kadın milletvekiline saldırı
Norveç'te çığ :4 ölü
Genç babalarda depresyon riski fazla
Uydudan takip kaçakçıya göz açtırmadı
Erdoğan arayı girdi, bir araya geldiler
Trabzonspor'dan Caprice Gold açıklaması
Bir Koç iki manşet!
Android kullananlara kritik uyarı!
Çankaya Köşk'ünde bir ilk!
Fenerbahçe Mevlüt'le anlaştı iddiası!
Batan gemiden kötü haber!
Yazıcıoğlu dosyasındaki gizlilik kararı kalktı
İsrail'den 6 Filistinli'ye Mescid-i Aksa yasağı
Yeşilvadi Anteplilerin oldu!
LYS'ye girecek öğrenciler dikkat!
Gazze’de patlama!
Hanımlar dikkat! babette ki tehlike!
Mahçupyan’dan Cemaatin organik aydınına ders!
Domates yüklü tır devrildi: 2 yaralı
Otomobilde "şimdi al sonra öde" dönemi
Hızlı ve Öfkeli 7'de Walker'ı kim oynayacak?
Fener'in stoperleri forvetleri kıskandırıyor!
Beni Böyle Sev dizisi ödüle doymuyor!
Türkler gerçek hikayeyi anlatmaya başladı
Drogba'dan flaş karar!
Emekliye ikramiye müjdesi!
Mert'in katilinin babası felç geçirdi!
Mourinho'nun transfer çılgınlığı!
Seçim yasakları kanalları yaktı!
"Seçim sonuçlarının iki haftadaki faydası 52 milyar lira"
Google itiraf etti 'takip ediyoruz'
CHP'yi şoke eden olay!
Artık ayakta çalışacağız!
Ukrayna ordusu Slavyansk'ı kuşattı
Esayan: Gül'ün kullandığı dil çok sorunlu!
Defineci 46 saat sonra dehlizden çıkartıldı
14 milyar dolar cebimizde kalacak!
Geçen yıl en çok erkek bebek doğdu
Kritik test için dev hazırlık
Deniz Seki'den flaş başvuru!
Gelecek 10 yılın en parlak ülkesi!
Ukrayna ordusu operasyon başlattı
Japon devinden Türkiye açıklaması
İşte TSK'nın yeni 'göz'desi
Egemen Bağış'tan bir ay sonra ilk tweet
Atletico Madrid'den büyük adım!
BDP kapanıyor!
CHP'lileri şoke eden mesaj!
Fenerbahçe ceza alabilir!
Türk otobüs devi kepenk kapattı!
Zaman kaosa oynuyor