Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

"Prandelli bir futbol hainidir" Cavcav tehdit etti, futbolcular sakallarını kesti! Yeni bir parti daha geliyor! Hakan TunaÜçüncü göz!
Bir harf pahalıya mal oldu
Bir harf pahalıya mal oldu
4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:48
Güncellenme Tarihi 4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:52
Ruhsata işlenen şase numarasındaki harf hatası araç sahibine pahalıya patladı.

Araç muayenesi sırasında motor üzerindeki şase numarası ile ruhsatta bulunan şase numarası arasında 1 hanenin yanlış yazılması nedeni ile birçok araç sahibi muayeneden geçemedi. Araç sahiplerinin asıl şikayetleri ise ruhsatı doldururken yapılan hata nedeni ile yeni ruhsat bedeli ödemek zorunda kalmaları.

Şikayetvar'ın haberine göre; ruhsat doldurulurken "S" harfi yerine "5" rakamının yazılması ya da "0" rakamı yerine "O" harfinin yazılması birçok araç sahibine pahalıya patladı. Bu durumu araç muayenesinde öğrenenler bu hatayı gidermek için ruhsatlarını yeniletmek zorunda kalıyorlar ve yeniletmek için bedel ödemek zorunda kalıyorlar. İşte araç sahiplerinin gönderdiği şikayetlerden bazıları şöyle:

BİR HARF PAHALIYA MAL OLDU

"Balıkesir'den bir araba aldım ruhsatım posta ile geldi 2 ay sonra muayenesi geldiği için TÜVTURK'e gittim. Bana aracımın muayeneden geçmediğini sebebinin de ruhsatın bir harfinin eksik yazıldığını belirttiler. Bunun üzerine ruhsat da ilgili değişiklik için Emniyete başvurdum. Benden bu işlem için 60 TL civarında para talep ettiler. Şimdi Emniyet'te bir memurun dikkatsizliğinin hatasını ben mi ödeyeceğim? Emniyet kendi hatası için bizden nasıl para alabilir ki?"

"Aracımın ruhsatında yazan şasi numarası ile araca şasi numarasının aynı olmadığını, harf hatası olduğunu, muayeneye gittiğimde öğrendim. Adımıza belge düzenlendi ve ruhsatın değişmesi gerektiği iletildi. Bu işlemler için hatalı evrak düzenleyerek bana teslim eden ve bu hatayı bildiği halde müşterilerine bilgi vermeyerek mağdur eden, bayinden şikayetçi olduğumu iletir, mağduriyetimin giderilmesi için bilgilerinize sunarım."

RUHSATI ALDIĞINIZDA MUTLAKA BUNLARI YAPIN!

Gelen şikayetler üzerine Şikayetvar uzmanları, "Şasi numarası ve motor numarası araç hakkında size en güvenli bilgileri sağlayacak olan numaralardır. Genellikle şasi numarasın aracın kaporta bölümünde görülebilir bir alanda olur ve 17 haneli bir numaradır. Motor numarası ise genellikle motorun üzerinde bulunur.Yapmanız gereken bu numaraların aracın ruhsatında olan şasi numarası ve motor numarası ile aynı numaralar olduğundan emin olmaktır. Ruhsatınızı ilk aldığınızda her bilgiyi sizde kontrol edin. Hata görmenizi durumunda hemen yetkiliyi uyarın ve hatayı yeni bir belge ile düzenleyerek gidermesini söyleyin, zira belge üzerinde değişiklik yapılamıyor. Diyelim ki geç fark ettiniz o zamanda Trafik tescil biriminde bulunan Hatalı İşlem Birimi'ne başvurun ve hatalı ruhsatı gösterin" şeklinde uyardı.

Bu haber 4,252 kez okundu.

Mahidevran Hatun'un sırrını çözen mektup23 Kasım 2014 15:34
Bursa’da, 'Üç Hanım Kızlar' ve 'Saraylılar' türbelerinin sırrını, Fransa’dan gönderilen mektup çözdü.
Şırnak'ta bir terörist teslim oldu23 Kasım 2014 15:07
Şırnak'ta örgütten kaçan bir terörist, güvenlik güçlerine teslim oldu.
Karı koca yangında can verdi23 Kasım 2014 15:00
Şanlıurfa'da elektrik kontağından dolayı çıkan yangında 45 yaşındaki Osman Çiçek ile eşi, 40 yaşındaki Zühre Çiçek öldü.
Sınırda kaçak boru hattı23 Kasım 2014 14:59
TSK, 11 ayda Suriye sınırında, yerin altına döşenmiş 282 kilometre uzunluğunda boru hattını imha etti.
Sirkeci yaya üstgeçidi kaldırıldı23 Kasım 2014 14:58
Fatih-Sirkeci’de Şehir Hatları Vapurları önünde yer alan Sirkeci Yaya Üstgeçidi ana gövdesi dün gece 7 saatte kaldırıldı..
Provokatörler Tunceli'de Davutoğlu'nu protesto etti23 Kasım 2014 14:18
Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun bugün ziyarette bulunduğu Tunceli'de toplanan 300 kişilik grup protesto gösterisi yaptı. Polis, izinsiz yürüyüşe müdahale etti.
Biden Patrikhane'yi ziyaret etti23 Kasım 2014 14:13
ABD Başkan Yardımcısı Biden, Fener Rum Patrikhanesi'ni ziyaret etti
Başbakan Davutoğlu cemevini ziyaret etti23 Kasım 2014 14:11
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Tunceli Hacı Bektaş-ı Veli Kültürünü Yayma ve Yardımlaşma Derneği Cemevi’ni ziyaret etti.
Boğaz'daki tekne kazasıyla ilgili 1 gözaltı23 Kasım 2014 14:07
İstanbul Boğazı'nda kaçakları taşıyan teknenin alabora olmasıyla ilgili organizatör olduğu iddiasıyla aranan Kerem Şenay Ç. gözaltına alındı.
Ağlayarak geldiği Çukurca'da "aşkı" buldu23 Kasım 2014 13:54
Irak sınırındaki Çığlı köyünde anasınıfı öğretmenliği yapan Osmaniyeli Bilge Balcılar Gümüş, köyde tanıştığı İngilizce öğretmeni Yasin Gümüş ile tanışıp evlendi.
Kılıçdaroğlu’nun kayınvalidesine cemevinde tören23 Kasım 2014 13:47
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’nun vefat eden kayınvalidesi Fatma Özdağ için Kocaeli’nin Derince ilçesindeki bir cemevinde tören düzenlendi.
Türkiye ve Azerbaycan lavaşı UNESCO listesine sokacak23 Kasım 2014 13:45
Kültür ve Turizm Bakanı Çelik, "Lavaş başta olmak üzere pek çok dosyayı UNESCO Somut Olmayan Kültürel Miras Listesine ortak dosya olarak vereceğiz" dedi.
Tazminat parasıyla sucuk ekmek dağıttı
Afganistan'da bombalı saldırı: 40 ölü
Sürpriz karar! Volkan'a küfür edilirse...
İsrail'in güvenliği Sisi'den soruluyor!
Galatasaray'lı oyuncu önce küfür etti sonra sildi
Caner için çılgın teklif!
Demirtaş: Barış hepimize lazım
"Prandelli bir futbol hainidir"
Q7'den Beşiktaş itirafı: Orada hocayla...
Kerimi: Afgan ordusu ülkeyi savunabilir
Twitter'da gizliniz saklınız kalmayacak
Eskişehir'de 11'ler belli oldu!
Elazığspor 'Altın' buldu
Urfa'ya evinde 'demir' yumruk!
Davutoğlu'ndan sürgündeki vatandaşlara çağrı
Jeo Biden Türkiye’den ayrıldı
Öğretmenler Günü kutlama programı
Başbakan'dan Dersimlilere müjde
Manisaspor deplasmanda güldü
Türk mühendisler 'cep'i uyduya taşıdı
Gol düellosunda gülen yok: 2-2
Mahidevran Hatun'un sırrını çözen mektup
Konyaspor evinde Antep'e acımadı!
Davutoğlu'ndan Ali'siz Aleviler'e Seyit Rıza hatırlatması
Sisi: Silahlı kuvvetlerimizi Filistin'e göndermeye hazırız
Dahi piyanisti bekleyen tehlike
Şırnak'ta bir terörist teslim oldu
Çelik: Bir Kürt olarak utanç duydum
Cüneyt Çakır maçta sakatlandı!
Karı koca yangında can verdi
Cavcav tehdit etti, futbolcular sakallarını kesti!
Sınırda kaçak boru hattı
Sirkeci yaya üstgeçidi kaldırıldı
Fenerbahçe'nin Bursa kafilesi belli oldu!
Irak'ta sel sularının altından toplu mezar çıktı
Devletin zirvesinden Kılıçdaroğlu'na taziye
Provokatörler Tunceli'de Davutoğlu'nu protesto etti
Hürrem'den Leh Kralı'na don gömlek!
Biden Patrikhane'yi ziyaret etti
Başbakan Davutoğlu cemevini ziyaret etti
"Karabağ’da 3 Nesil 1 Soykırım" sergisi
Boğaz'daki tekne kazasıyla ilgili 1 gözaltı
Memur-Sen'den eğitim sistemine sivil manifesto
Çin devi dudak uçuklattı: Türkiye'nin 40 katı!
Sergen'den Galatasaray'a sert eleştiri!
Ağlayarak geldiği Çukurca'da "aşkı" buldu
Eker AA Editör Masası'na konuk olacak
Kılıçdaroğlu’nun kayınvalidesine cemevinde tören
2015'te 74 bin memur alınacak
İsrail askerleri Gazze Şeridi'nde 1 Filistinliyi öldürdü
Türkiye ve Azerbaycan lavaşı UNESCO listesine sokacak
Gül: Ortadoğu'daki durum hayal kırıklığı
Baba'nın evi satışa çıktı!
Hitler'in tablosu 130 bin avroya satıldı
Bunları yapmayan işverenler yanacak!
IŞİD'den kaçtılar, dükkâna sığındılar
7. Uluslararası Enerji Kongresi ve Fuarı başlıyor
Dersim Davutoğlu'nu bekliyor
Konya'da 11'ler belli oldu!
Dondu sanılan 9 Afgan cinayete kurban gitmiş!
Gezi'yi hortlatmak isteyen CHP'lilere müdahale