Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Vatandaşlar camilere akın etti! ABD, İsrail'le ilgili o kararını uzattı BM’den İsrail'i köşeye sıkıştıran karar! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Bir harf pahalıya mal oldu
Bir harf pahalıya mal oldu
4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:48
Güncellenme Tarihi 4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:52
Ruhsata işlenen şase numarasındaki harf hatası araç sahibine pahalıya patladı.

Araç muayenesi sırasında motor üzerindeki şase numarası ile ruhsatta bulunan şase numarası arasında 1 hanenin yanlış yazılması nedeni ile birçok araç sahibi muayeneden geçemedi. Araç sahiplerinin asıl şikayetleri ise ruhsatı doldururken yapılan hata nedeni ile yeni ruhsat bedeli ödemek zorunda kalmaları.

Şikayetvar'ın haberine göre; ruhsat doldurulurken "S" harfi yerine "5" rakamının yazılması ya da "0" rakamı yerine "O" harfinin yazılması birçok araç sahibine pahalıya patladı. Bu durumu araç muayenesinde öğrenenler bu hatayı gidermek için ruhsatlarını yeniletmek zorunda kalıyorlar ve yeniletmek için bedel ödemek zorunda kalıyorlar. İşte araç sahiplerinin gönderdiği şikayetlerden bazıları şöyle:

BİR HARF PAHALIYA MAL OLDU

"Balıkesir'den bir araba aldım ruhsatım posta ile geldi 2 ay sonra muayenesi geldiği için TÜVTURK'e gittim. Bana aracımın muayeneden geçmediğini sebebinin de ruhsatın bir harfinin eksik yazıldığını belirttiler. Bunun üzerine ruhsat da ilgili değişiklik için Emniyete başvurdum. Benden bu işlem için 60 TL civarında para talep ettiler. Şimdi Emniyet'te bir memurun dikkatsizliğinin hatasını ben mi ödeyeceğim? Emniyet kendi hatası için bizden nasıl para alabilir ki?"

"Aracımın ruhsatında yazan şasi numarası ile araca şasi numarasının aynı olmadığını, harf hatası olduğunu, muayeneye gittiğimde öğrendim. Adımıza belge düzenlendi ve ruhsatın değişmesi gerektiği iletildi. Bu işlemler için hatalı evrak düzenleyerek bana teslim eden ve bu hatayı bildiği halde müşterilerine bilgi vermeyerek mağdur eden, bayinden şikayetçi olduğumu iletir, mağduriyetimin giderilmesi için bilgilerinize sunarım."

RUHSATI ALDIĞINIZDA MUTLAKA BUNLARI YAPIN!

Gelen şikayetler üzerine Şikayetvar uzmanları, "Şasi numarası ve motor numarası araç hakkında size en güvenli bilgileri sağlayacak olan numaralardır. Genellikle şasi numarasın aracın kaporta bölümünde görülebilir bir alanda olur ve 17 haneli bir numaradır. Motor numarası ise genellikle motorun üzerinde bulunur.Yapmanız gereken bu numaraların aracın ruhsatında olan şasi numarası ve motor numarası ile aynı numaralar olduğundan emin olmaktır. Ruhsatınızı ilk aldığınızda her bilgiyi sizde kontrol edin. Hata görmenizi durumunda hemen yetkiliyi uyarın ve hatayı yeni bir belge ile düzenleyerek gidermesini söyleyin, zira belge üzerinde değişiklik yapılamıyor. Diyelim ki geç fark ettiniz o zamanda Trafik tescil biriminde bulunan Hatalı İşlem Birimi'ne başvurun ve hatalı ruhsatı gösterin" şeklinde uyardı.

Bu haber 4,175 kez okundu.

Vatandaşlar camilere akın etti!24 Temmuz 2014 00:48
Kur'an-ı Kerim'in indirilmeye başlandığı ve 'bin aydan hayırlı' olarak kabul edilen Kadir Gecesi dualarla idrak edildi.
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!24 Temmuz 2014 00:10
Muhalefetin çatı Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu geçtiğimiz günlerde Türkiye'nin Gazze'ye bir paket bile yardım göndermediğini iddia etmişti ancak TİKA Başkanlığınca açıklanan rakamlar İhsanoğlu'nun sözlerini yalanlıyor.
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!23 Temmuz 2014 23:46
Gazze’ye yapılan saldırıları kınamak için İsrail Büyükelçiliği konutu önünde bir araya gelen sporcular, İsrail’i kınayarak yanlarında getirdikleri topları İsrail Büyükelçiliği konutuna attılar.
Başbakan Erdoğan Ankara'da23 Temmuz 2014 23:23
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "ANA" ile saat 23.00'te Ankara'ya geldi.
Askeri araç yuvarlandı: 3 yaralı23 Temmuz 2014 23:11
Hatay'ın Yayladağı İlçesi'nde askeri aracın uçuruma yuvarlanması sonucu 1'i uzman çavuş 3 asker yaralandı.
Aydın’da feci kaza: 5 yaralı23 Temmuz 2014 23:10
Aydın'da direksiyon hakimiyeti kaybedilen otomobilin bariyerlere çarpması sonucu 5 kişi yaralandı.
Türkiye-İsrail ilişkilerinde yalanlar ve gerçekler...23 Temmuz 2014 21:40
Gazze katliamı başladıktan sonra paralel örgütün Türkiye-İsrail ilişkilerine yönelik yaptığı yalan haberler hız kesmeden devam ediyor.
İzmir'de korkutan yangın23 Temmuz 2014 20:54
Aliağa ilçesinde çıkan yangında yaklaşık 20 hektarlık alan yandı
Yargıtay’dan ‘imam’ açıklaması23 Temmuz 2014 20:24
Yargıtay Birinci Başkanlığı, "Yargıtay imamı" iddialarına ilişkin açıklama yaptı.
Eroğlu'ndan 'sudaki koku' ile ilgili açıklama23 Temmuz 2014 20:07
Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu, İstanbul'un içme suyuyla alakalı, "Şu anda Melen'den, Yeşilçay'dan ve Sakarya'dan su basılıyor" dedi.
BM’den İsrail'i köşeye sıkıştıran karar!23 Temmuz 2014 19:42
BM İnsan Hakları Konseyi, İsrail'in saldırılarında yaşanan insan hakları ve insani hukuk ihlallerini araştırmak için bağımsız uluslararası araştırma komisyonu kurulmasını kararlaştırdı
Erdoğan: Ekmel Bey rahatsız oluyormuş...23 Temmuz 2014 19:37
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Erdoğan Adana'da halka hitap etti.
3 İsrail askeri öldürüldü
G.Saray maçında sahada Filistin bayrağı açtı
Vatandaşlar camilere akın etti!
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!
İşte Antalyasporlu Tita'nın yeni takımı
Başbakan Erdoğan Ankara'da
Askeri araç yuvarlandı: 3 yaralı
Aydın’da feci kaza: 5 yaralı
Balıkesirspor ikinci yarıda açıldı
2 yaşında kanlı kefeni ile defnedildi
Cimbom şokta! Önde başladı mağlup bitirdi
Paşa'dan hazırlık maçında farklı tarife
Şenol Güneş'e sürpriz ziyaret
'Kamalak'a uçak bileti' iddiasına cevap
Norveç İsrail'e boykot çağrısını reddetti
Davutoğlu: Durum gittikçe kötüleşiyor
Dev kruvaziyer, söküm için yolda
Cameron'a Rus bağışını "iade et" çağrısı
IMF, ABD'nin büyüme beklentisini düşürdü
İsrail'e rağmen ABD süreyi uzattı
Torba Tasarı'da 7 madde daha kabul edildi
Halid Meşal: Filistin direnişi kırılamaz
Türkiye-İsrail ilişkilerinde yalanlar ve gerçekler...
Hintli milletvekili zorla oruç bozdurmaya çalıştı
İzmir'de korkutan yangın
ABD, İsrail'le ilgili o kararını uzattı
IMF'den ABD'ye şok!
Yargıtay’dan ‘imam’ açıklaması