Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Ergenekon sanığı Muzaffer Tekin öldü! İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı Emniyet'e saldırı anı böyle görüntülendi Celal KazdağlıTerör örgütü, Savcı Kiraz’ı kim adına, niçin öldürdü?
Bir harf pahalıya mal oldu
Bir harf pahalıya mal oldu
4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:48
Güncellenme Tarihi 4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:52
Ruhsata işlenen şase numarasındaki harf hatası araç sahibine pahalıya patladı.

Araç muayenesi sırasında motor üzerindeki şase numarası ile ruhsatta bulunan şase numarası arasında 1 hanenin yanlış yazılması nedeni ile birçok araç sahibi muayeneden geçemedi. Araç sahiplerinin asıl şikayetleri ise ruhsatı doldururken yapılan hata nedeni ile yeni ruhsat bedeli ödemek zorunda kalmaları.

Şikayetvar'ın haberine göre; ruhsat doldurulurken "S" harfi yerine "5" rakamının yazılması ya da "0" rakamı yerine "O" harfinin yazılması birçok araç sahibine pahalıya patladı. Bu durumu araç muayenesinde öğrenenler bu hatayı gidermek için ruhsatlarını yeniletmek zorunda kalıyorlar ve yeniletmek için bedel ödemek zorunda kalıyorlar. İşte araç sahiplerinin gönderdiği şikayetlerden bazıları şöyle:

BİR HARF PAHALIYA MAL OLDU

"Balıkesir'den bir araba aldım ruhsatım posta ile geldi 2 ay sonra muayenesi geldiği için TÜVTURK'e gittim. Bana aracımın muayeneden geçmediğini sebebinin de ruhsatın bir harfinin eksik yazıldığını belirttiler. Bunun üzerine ruhsat da ilgili değişiklik için Emniyete başvurdum. Benden bu işlem için 60 TL civarında para talep ettiler. Şimdi Emniyet'te bir memurun dikkatsizliğinin hatasını ben mi ödeyeceğim? Emniyet kendi hatası için bizden nasıl para alabilir ki?"

"Aracımın ruhsatında yazan şasi numarası ile araca şasi numarasının aynı olmadığını, harf hatası olduğunu, muayeneye gittiğimde öğrendim. Adımıza belge düzenlendi ve ruhsatın değişmesi gerektiği iletildi. Bu işlemler için hatalı evrak düzenleyerek bana teslim eden ve bu hatayı bildiği halde müşterilerine bilgi vermeyerek mağdur eden, bayinden şikayetçi olduğumu iletir, mağduriyetimin giderilmesi için bilgilerinize sunarım."

RUHSATI ALDIĞINIZDA MUTLAKA BUNLARI YAPIN!

Gelen şikayetler üzerine Şikayetvar uzmanları, "Şasi numarası ve motor numarası araç hakkında size en güvenli bilgileri sağlayacak olan numaralardır. Genellikle şasi numarasın aracın kaporta bölümünde görülebilir bir alanda olur ve 17 haneli bir numaradır. Motor numarası ise genellikle motorun üzerinde bulunur.Yapmanız gereken bu numaraların aracın ruhsatında olan şasi numarası ve motor numarası ile aynı numaralar olduğundan emin olmaktır. Ruhsatınızı ilk aldığınızda her bilgiyi sizde kontrol edin. Hata görmenizi durumunda hemen yetkiliyi uyarın ve hatayı yeni bir belge ile düzenleyerek gidermesini söyleyin, zira belge üzerinde değişiklik yapılamıyor. Diyelim ki geç fark ettiniz o zamanda Trafik tescil biriminde bulunan Hatalı İşlem Birimi'ne başvurun ve hatalı ruhsatı gösterin" şeklinde uyardı.

Bu haber 4,304 kez okundu.

Muzaffer Tekin kimdir?01 Nisan 2015 23:44
Ergenekon Davası sanıklarından emekli yüzbaşı Muzzaffer Tekin kanser tedavisi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Muzaffer Tekin kimdir?
Ergenekon sanığı Muzaffer Tekin öldü!01 Nisan 2015 23:39
Ergenekon Davası sanıklarından emekli yüzbaşı Muzzaffer Tekin kanser tedavisi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.
Gülen'den şehit Savcı'ya bir gün gecikmeli taziye01 Nisan 2015 23:26
Fethullah Gülen, Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın şehit edilmesinden yaklaşık 24 saat sonra taziye mesajı yayınladı.
İngiltere uyruklu 9 kişi hakkında sınır dışı etme süreci başlatıldı01 Nisan 2015 23:15
Yasa dışı yollardan Suriye'ye geçmeye çalışırken yakalanan İngiltere uyruklu 4'ü çocuk 9 kişi hakkında sınır dışı etme süreci başlatıldı
İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı01 Nisan 2015 22:48
Müslüman Kardeşler Teşkilatı (İhvan), şehit edilen Savcı Kiraz hakkında taziye mesajı yayınladı.
İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın okuduğu surenin meali01 Nisan 2015 22:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan DHKP-C'li teröristler tarafından şehit edilen Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın evinde İnfitar Suresi'ni okudu.
Savcı Kiraz rehin alınmadan önce abdest almış01 Nisan 2015 22:39
Şehit Savcı Kiraz'ın son anlarını mesai arkadaşları anlattı. Savcı Kiraz rehin alınmadan hemen önce abdest alıp namaz kılmış.
Vali Şahin'den saldırı sonrası ilk açıklama01 Nisan 2015 22:10
İstanbul Valisi Vasip Şahin Emniyet Müdürlüğüne düzenlenen saldırıyla ilgili açıklama yaptı.
Savcının odasında tek silah bulundu01 Nisan 2015 21:51
İstanbul Adliyesi'nde katledilen Savcı Kiraz'ın odasındaki incelemelerde saldırganların kullandığı belirlenen tek bir silah bulundu.
Berkin Elvan'ın Ailesi'nden 'son açıklama'01 Nisan 2015 21:22
Berkin Elvan'ın ailesi twitter üzerinden "Ailemizin son açıklamasıdır. Dostlarımıza..." başlıklı bir mesaj yayınladı.
AK Partili Metiner'in acı günü01 Nisan 2015 20:58
AK Parti Adıyaman Milletvekili Mehmet Metiner'in 91 yaşındaki teyzesi Elif Temur, hayatını kaybetti.
Öğretmenleri taşıyan minibüse tır çarptı: 7 yaralı01 Nisan 2015 20:56
Siverek ilçesinde öğretmenlerin içinde bulunduğu minibüse tırın çarpması sonucu 7 öğretmen yaralandı
Bursaspor'a UEFA'dan müjde
CHP, Elif Sultan Kalsen'i böyle savunmuştu
Muzaffer Tekin kimdir?
Ergenekon sanığı Muzaffer Tekin öldü!
Fenerbahçe'de gündem Emenike
New York Borsası düşüşle kapandı
Gülen'den şehit Savcı'ya bir gün gecikmeli taziye
Yılmaz Güney doğum gününde anıldı
Banvit tek farkla galip
Futbolcunun kirayı ödeyecek parası yok
Katil zanlısı kafaları karıştırdı
İngiltere uyruklu 9 kişi hakkında sınır dışı etme süreci başlatıldı
Liverpool golcüsünü Çizme'de buldu
Kayıp müzisyenin cesedi bulundu
Ajax golcüsünü bırakmadı
İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı
Brüksel'de Nasreddin Hoca heykeli önünde eylem
İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın okuduğu surenin meali
Savcı Kiraz rehin alınmadan önce abdest almış
Yemen'deki Mısırlıların tahliyesine başlandı
Vali Şahin'den saldırı sonrası ilk açıklama
BM'den Irak'ta mezhep çatışması uyarısı
5 dağcı hayatını kaybetti
Fransız Alpleri'nde kara gün
Pepe 2 hafta yok
Bodrum'da silahlı saldırı: 1 ölü
Savcının odasında tek silah bulundu
Eski Bakan hakkındaki önerge reddedildi
THY'nin Taipei hattı tanıtım töreni yapıldı
Emniyet'e saldırı anı böyle görüntülendi
İsveçli ünlü şarkıcıya "aşırı hız" cezası
53 günder kayıptı, bakın ne halde bulundu!
Arsenal Petr Cech'in kararını bekliyor
Galatasaray'ın Hagi pişmanlığı!
Tavşanlı Linyitspor küme düştü
Berkin Elvan'ın Ailesi'nden 'son açıklama'
Transferi Devler Ligi belirleyecek
O fotoğrafı Milli Gazete de yayınlamış!
Sağlık Bakanlığı'ndan yeni açıklama
C.Başkanı Erdoğan: Cübbeli de bal gibi aranır!
İsrail'den AAYB'ye üye olma niyeti
AK Partili Metiner'in acı günü
Öğretmenleri taşıyan minibüse tır çarptı: 7 yaralı
Kadın teröristin kimliği belli oldu
Galatasaray'dan 42 sayı fark
Kılıçdaroğlu'na şehit evi önünde büyük protesto!
Bolivya Savunma Bakanı görevinden alındı
Üniversitelilerden Savcı'yı şehit eden teröristlere destek!
Teröristlerin cenazeleri Adli Tıp’tan alındı
Hollande, IKBY heyetini kabul etti
Emniyet'e saldıranlar 5 kişi miydi?
Meksika'da petrol platformunda yangın çıktı
ABD piyasaları ve dolar verilerle geriliyor
Tayland'da sıkıyönetim kaldırıldı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda dönüyor
Erdoğan'dan sürpriz görüşme!
'Parmak bilgisayar'lar geliyor'
Saldırı sonrası çok sayıda kişi gözaltına alındı
Suriye'ye geçmeye çalışan 9 İngiliz yakalandı
Teröristin üzerindeki düzenek patlatıldı
Hasan Palaz tutuklandı!
Fenerbahçe bombayı patlattı! Resmen açıklandı
'Ülke ne zaman sıçrama yapsa fırıldak çevrilir'