Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Facebook'tan o görüntüler için uyarı kararı! Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme! 'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor! Aslan DeğirmenciBize düşen son görev
Bir harf pahalıya mal oldu
Bir harf pahalıya mal oldu
4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:48
Güncellenme Tarihi 4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:52
Ruhsata işlenen şase numarasındaki harf hatası araç sahibine pahalıya patladı.

Araç muayenesi sırasında motor üzerindeki şase numarası ile ruhsatta bulunan şase numarası arasında 1 hanenin yanlış yazılması nedeni ile birçok araç sahibi muayeneden geçemedi. Araç sahiplerinin asıl şikayetleri ise ruhsatı doldururken yapılan hata nedeni ile yeni ruhsat bedeli ödemek zorunda kalmaları.

Şikayetvar'ın haberine göre; ruhsat doldurulurken "S" harfi yerine "5" rakamının yazılması ya da "0" rakamı yerine "O" harfinin yazılması birçok araç sahibine pahalıya patladı. Bu durumu araç muayenesinde öğrenenler bu hatayı gidermek için ruhsatlarını yeniletmek zorunda kalıyorlar ve yeniletmek için bedel ödemek zorunda kalıyorlar. İşte araç sahiplerinin gönderdiği şikayetlerden bazıları şöyle:

BİR HARF PAHALIYA MAL OLDU

"Balıkesir'den bir araba aldım ruhsatım posta ile geldi 2 ay sonra muayenesi geldiği için TÜVTURK'e gittim. Bana aracımın muayeneden geçmediğini sebebinin de ruhsatın bir harfinin eksik yazıldığını belirttiler. Bunun üzerine ruhsat da ilgili değişiklik için Emniyete başvurdum. Benden bu işlem için 60 TL civarında para talep ettiler. Şimdi Emniyet'te bir memurun dikkatsizliğinin hatasını ben mi ödeyeceğim? Emniyet kendi hatası için bizden nasıl para alabilir ki?"

"Aracımın ruhsatında yazan şasi numarası ile araca şasi numarasının aynı olmadığını, harf hatası olduğunu, muayeneye gittiğimde öğrendim. Adımıza belge düzenlendi ve ruhsatın değişmesi gerektiği iletildi. Bu işlemler için hatalı evrak düzenleyerek bana teslim eden ve bu hatayı bildiği halde müşterilerine bilgi vermeyerek mağdur eden, bayinden şikayetçi olduğumu iletir, mağduriyetimin giderilmesi için bilgilerinize sunarım."

RUHSATI ALDIĞINIZDA MUTLAKA BUNLARI YAPIN!

Gelen şikayetler üzerine Şikayetvar uzmanları, "Şasi numarası ve motor numarası araç hakkında size en güvenli bilgileri sağlayacak olan numaralardır. Genellikle şasi numarasın aracın kaporta bölümünde görülebilir bir alanda olur ve 17 haneli bir numaradır. Motor numarası ise genellikle motorun üzerinde bulunur.Yapmanız gereken bu numaraların aracın ruhsatında olan şasi numarası ve motor numarası ile aynı numaralar olduğundan emin olmaktır. Ruhsatınızı ilk aldığınızda her bilgiyi sizde kontrol edin. Hata görmenizi durumunda hemen yetkiliyi uyarın ve hatayı yeni bir belge ile düzenleyerek gidermesini söyleyin, zira belge üzerinde değişiklik yapılamıyor. Diyelim ki geç fark ettiniz o zamanda Trafik tescil biriminde bulunan Hatalı İşlem Birimi'ne başvurun ve hatalı ruhsatı gösterin" şeklinde uyardı.

Bu haber 4,177 kez okundu.

Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç'tan tekzip metni!28 Ağustos 2014 00:00
Sitemizde 22.08.2014 tarihinde yayınlanan " BAYKAL KASEDİNİN ALTINDAN ÇIKAN CHP'Lİ BAŞKAN" başlıklı haberde adı geçen Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç iddiaların asılsız olduğunu belirterek tekzip gönderdi.
Çankırı'da tuz fabrikasında yangın27 Ağustos 2014 23:36
Çankırı'da tuz fabrikasının deposunda çıktı. Büyük çaplı maddi hasarın meydana geldiği yangını itfaiye ekipleri güçlükle söndürdü.
Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme!27 Ağustos 2014 23:29
Aralarında emniyet müdür yardımcılarının da bulunduğu 13 şüpheli hakkında yakalama kararı çıkartıldı.
Devir teslim törenine yoğun katılım27 Ağustos 2014 23:00
Türkiye'nin 12. Cumhurbaşkanı seçilen Erdoğan'ın yemin etme ve devir teslim törenini, 90'ı aşkın ülkenin üst düzey temsilcileri izleyecek.
Uçaklara lazer tutan kişiye 10 bin lira para cezası27 Ağustos 2014 22:22
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü, uçaklara lazer tuttuğu tespit edilen kişiye 10 lira idari para cezası verdi.
Bartın'da denize giren kişi kayboldu27 Ağustos 2014 22:11
Bartın'da serinlemek amacıyla denize giren kişi kayboldu.
Gül, Nazarbayev ile görüştü27 Ağustos 2014 22:08
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Kazakistan Cumhurbaşkanı Nursultan Nazarbayev ile akşam yemeğinde biraraya geldi.
Tello uçak cinayetini PKK üstlendi!27 Ağustos 2014 21:32
Bitlis'in Tatvan İlçesi’nde evinin önünde silahlı saldırı sonucu öldürülen emekli gemi kaptanı Tello Uçak cinayetini PKK üstlendi.
'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor!27 Ağustos 2014 20:56
Mayıs 2013'te Gezi olayları esnasında hükümette görev alanların bile konuşamadığı bir ortamda sesini yükselten TV sunucusu Abdurrahman Uzun, o gün konuştuklarının bedelini ödemeye başladı.
IŞİD'ten kaçan 400 Ezidi Batman'da27 Ağustos 2014 20:11
IŞİD'in saldırıları üzerine Şengal bölgesinden kaçarak, Şırnak Uludere üzerinden Türkiye'ye sığınan Ezidiler'den 400'ü, Batman'a geldi.
TİSK'ten Davutoğlu'na tebrik27 Ağustos 2014 20:04
TİSK, "Önümüzdeki dönemin en önemli gündem maddesinin Türkiye’nin toplumsal refah artışı için, ekonominin güçlendirilmesi olduğuna inanıyoruz." dedi.
Hisarcıklıoğlu'ndan Davutoğlu açıklaması27 Ağustos 2014 20:03
TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, "Sayın Davutoğlu'nun Türk iş dünyasının gelişimine ve ekonomimizin güçlenmesine büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz" dedi.
Beşiktaş'ta hakeme büyük tepki
Çakır'ın yönettiği maçta Bilbao coştu!
Jack Wilshere’den penaltı itirafı
Çalhanoğlu attı Bayern turladı!
Salzburg şokta! Malmö gruplarda
Galatasaray'ın rakipleri belli oluyor!
Facebook'tan o görüntüler için uyarı kararı!
Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç'tan tekzip metni!
Suriye'de IŞİD için savaşan bir ABD'li öldürüldü
Davutoğu: İlk ziyaret yerim...
Konya'da Davutoğlu için büyük şölen
Kassam sözcüsü: Siyonist düşman karşısında kazandık
Çankırı'da tuz fabrikasında yangın
Beşiktaş oynadı, Arsenal turladı!
Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme!
Refah kapısında yıllar sonra ilk konvoy
Erdoğan'ın Çankaya'da ilk konuğu Davutoğlu olacak!
Türkiye en ucuza uçulan ülkeler sıralamasında
Beşiktaşlıları çıldırtan pozisyon!
Devir teslim törenine yoğun katılım
ABD'li kadın rehine için 6.6 milyon $ istediler
ABD'den IŞİD'e 3 saldırı birden!
Karaalioğlu: Davutoğlu daha güçlü bir isim haline geldi
Uçaklara lazer tutan kişiye 10 bin lira para cezası
Bartın'da denize giren kişi kayboldu
Avrupa'da bir nesil yok olup gidiyor
Gül, Nazarbayev ile görüştü
Poroşenko Merkel'le görüştü
Somali Cumhurbaşkanı Mahmud, Ankara'ya geldi
Hürriyet'in Fatiha sureli fors korkusu
İki işçi takımı Soma için maç yaptı
Tello uçak cinayetini PKK üstlendi!
Çiçek'ten Davutoğlu'na tebrik mesajı
Kaleci Volkan'la ilgili bir suç duyurusu daha!
İnce: Bu partiye yeni bir heyecan, yeni bir ruh lazım
'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor!
Davutoğlu: Allah'ın izni ile bayrağı çok daha ilerilere taşıyacağız
Emine Erdoğan ve Sare Davutoğlu neden beyaz rengi tercih etti?
Sürekli yorgun ve unutkansanız dikkat edin!
Almanya'dan Türkiye ve IŞİD açıklaması!
İsmail Kartal kendisini savundu
Gazze'ye liman ve havaalanı müjdesi!
Prandelli'den şoke eden Telles kararı!
IŞİD'ten kaçan 400 Ezidi Batman'da
TİSK'ten Davutoğlu'na tebrik
Hisarcıklıoğlu'ndan Davutoğlu açıklaması
Kızılay'ın tırları Gazze'ye ulaştı
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nda atama
Demokratik Kongo Cumhuriyeti'ni rahatlatan açıklama
AB’den İtalya’ya mülteci desteği
Beşiktaşlı taraftarlardan Londra çıkarması
Devler Porto Riko’yu farklı geçti
Türkiye ile Bosna Hersek arasında işbirliği!
Ukrayna'da gerginlik tırmanıyor
İşte Enis Berberoğlu'nun yeni mesleği
Küstah açıklama: Ateşkese karşıyım!
İspanyolları üzen haber! Veda etti
Hasan Yanlızoğlu Kızılelma’ya katıldı!