Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Taşeron işçilerine kadro müjdesi! Davutoğlu: Kerkük için bazı tedbirler alındı IŞİD'den, Cübbeli Ahmet Hoca'ya tehdit! Ömer AltaşMaymunlar cennetinden insan ülkesine göç
Bir harf pahalıya mal oldu
Bir harf pahalıya mal oldu
4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:48
Güncellenme Tarihi 4 Mayıs 2013 Cumartesi 13:52
Ruhsata işlenen şase numarasındaki harf hatası araç sahibine pahalıya patladı.

Araç muayenesi sırasında motor üzerindeki şase numarası ile ruhsatta bulunan şase numarası arasında 1 hanenin yanlış yazılması nedeni ile birçok araç sahibi muayeneden geçemedi. Araç sahiplerinin asıl şikayetleri ise ruhsatı doldururken yapılan hata nedeni ile yeni ruhsat bedeli ödemek zorunda kalmaları.

Şikayetvar'ın haberine göre; ruhsat doldurulurken "S" harfi yerine "5" rakamının yazılması ya da "0" rakamı yerine "O" harfinin yazılması birçok araç sahibine pahalıya patladı. Bu durumu araç muayenesinde öğrenenler bu hatayı gidermek için ruhsatlarını yeniletmek zorunda kalıyorlar ve yeniletmek için bedel ödemek zorunda kalıyorlar. İşte araç sahiplerinin gönderdiği şikayetlerden bazıları şöyle:

BİR HARF PAHALIYA MAL OLDU

"Balıkesir'den bir araba aldım ruhsatım posta ile geldi 2 ay sonra muayenesi geldiği için TÜVTURK'e gittim. Bana aracımın muayeneden geçmediğini sebebinin de ruhsatın bir harfinin eksik yazıldığını belirttiler. Bunun üzerine ruhsat da ilgili değişiklik için Emniyete başvurdum. Benden bu işlem için 60 TL civarında para talep ettiler. Şimdi Emniyet'te bir memurun dikkatsizliğinin hatasını ben mi ödeyeceğim? Emniyet kendi hatası için bizden nasıl para alabilir ki?"

"Aracımın ruhsatında yazan şasi numarası ile araca şasi numarasının aynı olmadığını, harf hatası olduğunu, muayeneye gittiğimde öğrendim. Adımıza belge düzenlendi ve ruhsatın değişmesi gerektiği iletildi. Bu işlemler için hatalı evrak düzenleyerek bana teslim eden ve bu hatayı bildiği halde müşterilerine bilgi vermeyerek mağdur eden, bayinden şikayetçi olduğumu iletir, mağduriyetimin giderilmesi için bilgilerinize sunarım."

RUHSATI ALDIĞINIZDA MUTLAKA BUNLARI YAPIN!

Gelen şikayetler üzerine Şikayetvar uzmanları, "Şasi numarası ve motor numarası araç hakkında size en güvenli bilgileri sağlayacak olan numaralardır. Genellikle şasi numarasın aracın kaporta bölümünde görülebilir bir alanda olur ve 17 haneli bir numaradır. Motor numarası ise genellikle motorun üzerinde bulunur.Yapmanız gereken bu numaraların aracın ruhsatında olan şasi numarası ve motor numarası ile aynı numaralar olduğundan emin olmaktır. Ruhsatınızı ilk aldığınızda her bilgiyi sizde kontrol edin. Hata görmenizi durumunda hemen yetkiliyi uyarın ve hatayı yeni bir belge ile düzenleyerek gidermesini söyleyin, zira belge üzerinde değişiklik yapılamıyor. Diyelim ki geç fark ettiniz o zamanda Trafik tescil biriminde bulunan Hatalı İşlem Birimi'ne başvurun ve hatalı ruhsatı gösterin" şeklinde uyardı.

Bu haber 4,256 kez okundu.

42 havaalanında özel sağlık sigortası durduruldu26 Kasım 2014 23:56
Ankara 5. İdare Mahkemesi'nin aldığı kararla DHMİ'ye bağlı 42 havalimanında özel sağlık hizmetlerinin kaldırıldığı belirtildi.
17 milyon doları var ama dilencilik yapıyor!26 Kasım 2014 23:50
İran'ın Batı Azerbaycan eyaletinde dilencilik yapan kişinin üzerinde ve banka hesaplarında 17 milyon doları olduğu ortaya çıktı.
G.Saray maçında 'yok artık' dedirtecek pozisyon26 Kasım 2014 23:44
G.Saray'ın Şampiyonlar Ligi'nin 5. hafta mücadelesinde Anderlecht ile oynadığı karşılaşmada yürekleri ağızlara getiren bir pozisyon yaşandı.
BM'den tüyler ürperten Suriye raporu26 Kasım 2014 23:15
Birleşmiş Milletler (BM) Acil Durumlar Koordinatörü Valerie Amos, 12,2 milyon Suriyelinin, ülkede artan şiddet ve koşulların kötüleşmesi nedeniyle yardıma ihtiyacı olduğunu açıkladı.
Karşıyaka Karadağ ekibini 8 sayı farkla geçti26 Kasım 2014 23:03
ULEB Euro Cup F Grubu’nda Karşıyaka, evinde Buducnost Voli’yi 8 sayı farkla 86-78 yenerek 7’nci maçında 5’inci galibiyetini aldı.
112 Acil Servis çalışanına bıçaklı saldırı26 Kasım 2014 22:58
Kahramanmaraş'ın Türkoğlu ilçesinde, kayınbiraderi tarafından bıçaklanan acil tıp teknisyeni, ağır yaralandı.
Öğrenciler öğretmenlerini dövdü iddiası26 Kasım 2014 22:57
Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde bir okulda öğrencilerin, okuldan çıkmalarına izin vermeyen öğretmeni döverek ayağını kırdığı iddia edildi.
Kara Kartal Avrupa'da 7'de 6 yaptı26 Kasım 2014 22:52
ULEB Avrupa Kupası D Grubu 7'nci hafta maçında Beşiktaş Integral Forex, Rusya'nın Zenit takımını 87-73 mağlup ederek liderliğini sürdürdü. Kara Kartal Avrupa'da 7'de 6 yaptı
Taşeron işçilerine kadro müjdesi!26 Kasım 2014 22:30
Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Abdullah Karacan, Brisa'da yaklaşık 500 taşeron işçinin kadroya alındığını bildirdi.
Davutoğlu: Kerkük için bazı tedbirler alındı26 Kasım 2014 22:22
Başbakan Davutoğlu dün geceden beri Kerkük'te artan IŞİD saldırıları üzerine 'bazı tedbirler alınmasının icap ettiğini' söyledi.
İstanbul - Londra uçağında 2 gözaltı26 Kasım 2014 22:09
İngiliz polisi, İstanbul-Londra seferini yapan uçaktan inen 2 kişinin gözaltına alındığını bildirdi.
İsrail Filistin bayrağı taşıyanları cezalandıracak26 Kasım 2014 20:52
İsrail'in eylemleri önlemek için hazırladığı 8 maddelik yeni plan, Filistin bayrağı taşıyanların cezalandırılması ve bazı matbaaların kapatılmasına kadar ağır maddeleri içeriyor.
42 havaalanında özel sağlık sigortası durduruldu
17 milyon doları var ama dilencilik yapıyor!
G.Saray maçında 'yok artık' dedirtecek pozisyon
Galatasaray havlu attı!
Şeyh Raid Salah'a seyahat yasağı
Rusya: Suriye'ye desteği sürdüreceğiz
BM'den tüyler ürperten Suriye raporu
Karşıyaka Karadağ ekibini 8 sayı farkla geçti
112 Acil Servis çalışanına bıçaklı saldırı
Öğrenciler öğretmenlerini dövdü iddiası
Kara Kartal Avrupa'da 7'de 6 yaptı
Mısır'da 78 çocuğa hapis cezası
Taşeron işçilerine kadro müjdesi!
Davutoğlu: Kerkük için bazı tedbirler alındı
İstanbul - Londra uçağında 2 gözaltı
G.Saray maçı öncesi son dakika açıklaması
Türkiye'den Rusya'ya sorunu çöz çağrısı
Dilmen: G.Saray'a özür borcum var
35’inci tanker yükleniyor
İsrail Filistin bayrağı taşıyanları cezalandıracak
Krd. Ereğli'de 4 çocuk sobadan zehirlendi
Davutoğlu başkanlara süreci anlattı
Apple, bir rekor daha
Para çoğaltan dolandırıcılara suçüstü
Demokratik Gelişim Partisi'nden iki istifa daha!
Kayıp kız SMS ile bulundu
Başbakan'dan 2 kritik telefon görüşmesi!
Balıkesir'de Partizan takımı için alarm
Nastassja Kinski, kayısı döneri kesti
Sisi'nin görüntüleri alay konusu oldu
IŞİD'den, Cübbeli Ahmet Hoca'ya tehdit!
Erzurum'da kar yağışı hayatı felç etti
Ermenek'i şimdi de kar vurdu!
Marko Ivkovic'in katil zanlısı yakalandı!
Piyasalarda gün sonu ( 26.11.2014 )
Başkanlar Bilişim Kongresi'nde buluştu
İstanbul için kayak sezonu açıldı!
560 araç kapasiteli otoparkın temeli atıldı
Baba oğul öldü eşi komada
HDP'den Ermeni teklifi!
Almanya'dan IŞİD hamlesi!
'Zehirli' ayakkabılarla ilgili flaş gelişme!
Fenerbahçe genç yıldızla yollarını ayırdı!
MHK açıklamıştı! O hakemler cezalandırıldı
Hamal olarak başladı, iş adamı oldu
Silopi'de inek davası!
Fatih Tekke sürprizi! Süper Lig'de hoca oluyor
Amerikalı sürücü Ferguson eylemcilerini ezdi
Türk kızı Tuğçe yaşama tutunamadı
Tıp literatürüne giren bebek doğdu
YPG Esed güçlerine yardım ediyor!
AA foto muhabirlerine ödül
Türk kızın beyin ölümü gerçekleşti
Polisi görünce bonzaiyi yuttu, hastanelik oldu
'IŞİD karşıtı koalisyonları bir yalandır'
Psikiyatri hastalarına sinema ile terapi
Prandelli'den sürpriz karar!
Avrupa Komisyonu o ülkeyi 4 alanda uyardı
Moody's Türkiye için tahminini açıkladı
Halep çevresinde şiddetli çatışma
Ersun Yanal: Her yeri Trabzon yapacağız
Balıkesirspor'dan Fatih Tekke sürprizi!