Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı Rektörü 17 Aralık Operasyonuyla dolandırdılar PFDK'dan Aysal'a şok ceza Celal KazdağlıYan yana oturuyorduk, şimdi neden karşı karşıyayız?
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
30 Mart 2013 Cumartesi 12:32
Güncellenme Tarihi 30 Mart 2013 Cumartesi 12:33
Beyazıt Öztürk'ün Beyaz Şov programına konuk olan Atalay Demirci, Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesi ile ilgili ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu.

Beyaz Şov'un son bölümünde tam bir kahkaha fırtınası yaşandı. Çünkü Atalay Demirci Beyaz Şov'a konuk oldu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının 2013 birincisi seçilen Atalay Demirci, yaptığı esprilerle Beyazıt Öztürk'ü diğer konukları, stüdyodakileri ve ekranları başındakileri gülmekten kırdı geçirdi.

Beyaz Şov'un diğer konukları ise Şarkıcı Gülşen ile Milli Takım'ın efsane kalecisi Rüştü Rençber ve eşi Işıl Rençber oldu. Rençber çifti de Atalay Demirci'nin esprileri ile güldü.

Atalay Demirci, Beyaz Şov'da ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesinde şampiyonun açıklanmasından hemen önce Baha Bayırlı'ya mikrofon takıldığını kendisine takılmadığını bu sebeple küçük Baha'nın şampiyon olduğunu zannetiğini açıkladı. Daha sonra kendisinin şampiyon olarak anons edildiğinde ilk başta buna inanmadığını söyledi.

Bu haber 705 kez okundu.

Lümpen Kemalist'lerin kanalıyla anlaştı!24 Nisan 2014 16:44
CHP'nin kanalı Halk TV, Uğur Dündar'ın ardından ulusalcı bir ismi daha kadrosuna kattı. Sokak TV'de 6 aydır maaş alamayan Ayşenur Arslan'ın yeni kanalı Halk TV oldu.
Hababam Sınıfı müze oldu24 Nisan 2014 15:37
Adile Naşit, Kemal Sunal, Münir Özkul ve Halit Akçatepe'nin birer silikon heykelinin bulunduğu müze, "Hababam Sınıfı" oyuncularının da katıldığı bir törenle açıldı.
Özkök'ten sinsi çarpıtma!24 Nisan 2014 12:42
Ertuğrul Özkök, Başbakan Erdoğan’ın 24 Nisan mesajını sinsice manipüle ederek mağdur edebiyatı yaptı.
Kemal Öztürk, TRT'nin başına geçiyor!24 Nisan 2014 12:26
Anadolu Ajansı Genel Müdürü Kemal Öztürk TRT'nin başına geçiyor.
Sinemaseverlere büyük müjde!24 Nisan 2014 12:24
Sinemaseverler bu hafta film izlemeye doyacak. 3'ü yerli 10 film vizyona giriyor.
Çanakkale Kara Savaşları'nın 99'uncu yılı24 Nisan 2014 12:20
Milli Savunma Bakanı Yılmaz, Çanakkale Kara Savaşları'nın 99'uncu yılı dolayısıyla düzenlenen törende, "Çanakkale Savaşları bizim için bir zaferdir" dedi.
Mahçupyan'dan Zaman yazarına cevap!24 Nisan 2014 11:44
Zaman Gazetesi yazarı Etyen Mahçupyan bugünkü yazısının son bölümünde Ahmet Turan Alkan'ın eleştirilerine cevap verdi.
Radikal'in 'Ermeni aydın' korkusu!24 Nisan 2014 10:30
Başbakan Erdoğan'ın 1915 olaylarıyla ilgili yayınladığı tarihi mesajın yankıları sürerken, Radikal gazetesinin konuyla ilgili hazırladığı bir haber dikkat çekti.
Mustafa Altıoklar'dan Başbakan'a hakaret!24 Nisan 2014 08:06
Ünlü yönetmen Mustafa Altıoklar, canlı yayında Başbakan Erdoğan'a ağır hakaretlerde bulundu.
Kenan Işık'tan sevindirici haber!24 Nisan 2014 07:51
Bir aydır komada yatan ünlü sunucu Kenan Işık, kendisinin sevdiği şiirlerin okunmasına tepki vermeye başladı.
THY'den çok konuşulacak reklam filmi!23 Nisan 2014 22:44
Türk Hava Yolları'nın hazırladığı reklam yeni reklam filmi izleyenlerden büyük beğeni topladı.
Dünya basını tarihi mesajı böyle gördü23 Nisan 2014 17:30
Türkiye Cumhuriyeti tarihinde ilk kez, 1915 olaylarının yıldönümü vesilesiyle, Başbakan düzeyinde Ermenilere taziye mesajı yayınlandı. Yayınlanan taziye mesajı bir ilk olması sebebiyle dünya basınında da yankı buldu.
Halaçoğlu'na belgeli cevapMHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!Bu Video Paylaşım Rekoru Kırıyor!Mastır ve doktora öğrencilerine askerlik şoku!Türkiye Ermenileri Patrikliği: Taziyeyi sevgiyle kabul ediyoruz!Çanakkale Kara Savaşları'nın 99. YılıAslan Domuzu Böyle Parçaladı!Başbakan’a hakaret eden İMİB yöneticileri istifa etti!Putin'den şaşırtan açıklamaAÖF ara sınav soru ve cevap anahtarı yayınlandı!Merkez Bankası'ndan flaş faiz açıklaması!Altın 2,5 ayın düşüğüne yakın'Tayyip Baba'ya saygılar'Milyonların gözü torba yasasında!Soruşturma önergesi mecliste!‘Made in Turkey‘ F-35‘lere dünyadan sipariş yağıyor!Hiç Bilmediğiniz GerçeklerTüm Manşetler
Halaçoğlu'na belgeli cevap
ÇAYKUR'dan bir ilk! Artık bunu da üretecek
Hariri'nin emanetine sahip çıkıyor
Ağrı'da terör örgütüne operasyon
6 ülkeden Rusya'ya yaptırım
Tahkim Kurulu, Fenerbahçe'nin cezasını onadı
Borsa günü düşüşle kapattı
iPhone'a öyle bir özellik geldi ki...
Nokia'nın ismi değişiyor!
Barca'da Arda sesleri yükseliyor!
Vali Mutlu'dan Taksim için son söz
Galatasaray'a iki kötü haber birden!
İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı
Rektörü 17 Aralık Operasyonuyla dolandırdılar
PFDK'dan Aysal'a şok ceza
"Sahte delil" haberlerine yalanlama!
G.Saray'da Melo ve Semih şoku!
CHP'den içkili mekanlar için yeni önerge
Ali Koç, Kemal Kılıçdaroğlu ile buluştu
Köprüden kaçak geçiş bilançosu 9 milyon!
Sakaryaspor iflasın eşiğinden döndü!
PKK'ya eş zamanlı operasyon
Russell Crowe, Cem Yılmaz'ı sildi
Spor Alzheimer'dan koruyor
MHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!
'Eğitimin yeri olmaz' dedirten görüntü!
Filede heyecan başlıyor!
Fuarda “çocuk gelin” protestosu
Teknoloji gözyaşını kurutuyor
Esrar çetesine darbe
Genelkurmay Başkanı Özel, Kırgızistan'da
Cep telefonu aracı bu hale getirdi!
Ukrayna askeri harekete geçti, o şehirlere girdi
Vural'dan "taziye" tepkisi
Lümpen Kemalist'lerin kanalıyla anlaştı!
Davutoğlu Filistinli liderleri aradı
Bu çok kayda değer bir gelişme
Carlos'tan Beşiktaş'a gözdağı!
Milli Takım'a dev rakip!
Arınç: Basın sektöründeki sorunları takip ediyoruz
AK Parti'den "yeni önerge" açıklaması
Ankara’da '529 idam için adalet Nöbeti' devam ediyor!
Fındık fiyatı rekor kırıyor!
Sakarya Nehri'nde şoke eden görüntü!
2.5 metrelik köpekbalığı görenleri şaşırttı!
17 Aralık soruşturmasında flaş gelişme!