Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İstanbul Üniversitesi'nde yangın çıktı Netanyahu: İran İsrail'i yok edecek İşler kötü diyen Koç'un Tüpraş'ından büyük kar! Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
30 Mart 2013 Cumartesi 12:32
Güncellenme Tarihi 30 Mart 2013 Cumartesi 12:33
Beyazıt Öztürk'ün Beyaz Şov programına konuk olan Atalay Demirci, Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesi ile ilgili ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu.

Beyaz Şov'un son bölümünde tam bir kahkaha fırtınası yaşandı. Çünkü Atalay Demirci Beyaz Şov'a konuk oldu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının 2013 birincisi seçilen Atalay Demirci, yaptığı esprilerle Beyazıt Öztürk'ü diğer konukları, stüdyodakileri ve ekranları başındakileri gülmekten kırdı geçirdi.

Beyaz Şov'un diğer konukları ise Şarkıcı Gülşen ile Milli Takım'ın efsane kalecisi Rüştü Rençber ve eşi Işıl Rençber oldu. Rençber çifti de Atalay Demirci'nin esprileri ile güldü.

Atalay Demirci, Beyaz Şov'da ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesinde şampiyonun açıklanmasından hemen önce Baha Bayırlı'ya mikrofon takıldığını kendisine takılmadığını bu sebeple küçük Baha'nın şampiyon olduğunu zannetiğini açıkladı. Daha sonra kendisinin şampiyon olarak anons edildiğinde ilk başta buna inanmadığını söyledi.

Bu haber 719 kez okundu.

Edebiyatçı ve sanatçılar Yaşar Kemal'i anlattı02 Mart 2015 22:53
Yaşar Kemal için İstanbul Lütfi Kırdar'da düzenlenen anma törenine katılan isimler büyük ustayı anlattı.
CNR Kitap Fuarı'na hafta sonu ilgisi02 Mart 2015 19:52
Bu yıl "Çanakkale Savaşı'nın 100. Yılı" temasıyla düzenlenen CNR Kitap Fuarı'nı, hafta sonunda 54 bin kişi ziyaret etti.
Yaşar Kemal, Said Nursi için bakın ne yazmış!02 Mart 2015 19:43
Bugün cenaze töreni düzenlenerek son yolculuğuna uğurlanan Yaşar Kemal'in Said Nursi’nin seyahat özgürlüğünü savunduğu ortaya çıktı.
Dünyayı gezip Ayvalık'ı tanıtıyor02 Mart 2015 16:58
Geçen yıl haziran ayında motosikletiyle Cunda Adası’ndan yola çıkan, Rusya, ABD, Moğolistan, Sibirya, Güney Kore gibi ülkelere giden Cunda Turizm Derneği kurucularından Koçoğlu, turizm elçisi gibi çalışarak Ayvalık'ı tanıtıyor.
Zaman Baransu’yu fena harcadı!02 Mart 2015 16:49
Balyoz davasında yargılanan bazı sanıklara ‘kumpas’ kurulduğu iddiasına ilişkin yürütülen soruşturma kapsamında gözaltına alınan paralel tetikçi Mehmet Baransu’yu Gülen örgütü ortada bıraktı, gazetesi Taraf bile sahip çıkmadı. Öyle ki Zaman gazetesi Baransu’ya “tetikçi” dedi!
'Lale Devri' 3 boyutlu kitap oldu02 Mart 2015 15:33
İBB Kültür A.Ş., Lale Devri’nin en tanınmış minyatürcüsü Levni’nin minyatürlerinin yer aldığı üç boyutlu kitap yayımladı.
Sinefesto eğitim atölyeleri başlıyor!02 Mart 2015 14:55
Sinefesto.com Eğitim Birimi, eğitim atölyelerine hız veriyor.
"Kürt Meselesine İslami Çözüm Çalıştayı"02 Mart 2015 14:27
Güneydoğu Anadolu bölgesindeki bazı sivil toplum örgütlerince Diyarbakır'da 7-8 Mart'ta "Kürt Meselesine İslami Çözüm Çalıştayı" düzenlenecek.
Yılmaz Güney'in efsane filmi dizi oluyor!02 Mart 2015 14:14
Yılmaz Güney'in 1971 yılı yapımı filmi "Baba" dizi film oluyor.
Grinin Elli Tonu'ndan IŞİD'e skeç!02 Mart 2015 13:00
NBC'de yayınlanan komedi programı Saturday Night Live'da, ABDli bir genç kızın IŞİD'e katılmasını konu alan skeç tartışma yarattı.
Hakan Albayrak, 'Hülya Avşar'dan kaçan adam'ı anlattı02 Mart 2015 12:29
Ülke TV'de Arafta Sorular programına konuk olan Hakan Albayrak, Diriliş Postası’nda yer alacak olan "Hülya Avşar’dan Kaçan Adam" bölümünü ilk kez anlattı.
Osmanlı'nın darphanesi artık kültür basacak02 Mart 2015 12:21
Bursa'da, Osmanlı Devleti'nin ikinci padişahı Orhan Gazi döneminde 1300'lü yıllarda ilk paraların basıldığı darphane, restorasyon çalışmalarının tamamlanmasının ardından kültürel hizmet verecek.
İstanbul Üniversitesi'nde yangın çıktı
44 yaşında ama Avrupa devi istiyor!
Diego için flaş iddia!
Gurbetçilere kayıt kütüğü uyarısı
Temayülden Hakan Fidan birinci çıktı
Hamas kurucusu Hammad vefat etti
O oda bakanın unvanını askıya aldı!
Diyanet ‘itikadı bozuk’ diye işten attı!
Üç bakan değişiyor! İşte yeni bakanlar