Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Meteoroloji'den kar alarmı! İsrail Filistin bayrağı taşıyanları cezalandıracak Lastikler artık patlamayacak! Ömer AltaşMaymunlar cennetinden insan ülkesine göç
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
30 Mart 2013 Cumartesi 12:32
Güncellenme Tarihi 30 Mart 2013 Cumartesi 12:33
Beyazıt Öztürk'ün Beyaz Şov programına konuk olan Atalay Demirci, Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesi ile ilgili ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu.

Beyaz Şov'un son bölümünde tam bir kahkaha fırtınası yaşandı. Çünkü Atalay Demirci Beyaz Şov'a konuk oldu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının 2013 birincisi seçilen Atalay Demirci, yaptığı esprilerle Beyazıt Öztürk'ü diğer konukları, stüdyodakileri ve ekranları başındakileri gülmekten kırdı geçirdi.

Beyaz Şov'un diğer konukları ise Şarkıcı Gülşen ile Milli Takım'ın efsane kalecisi Rüştü Rençber ve eşi Işıl Rençber oldu. Rençber çifti de Atalay Demirci'nin esprileri ile güldü.

Atalay Demirci, Beyaz Şov'da ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesinde şampiyonun açıklanmasından hemen önce Baha Bayırlı'ya mikrofon takıldığını kendisine takılmadığını bu sebeple küçük Baha'nın şampiyon olduğunu zannetiğini açıkladı. Daha sonra kendisinin şampiyon olarak anons edildiğinde ilk başta buna inanmadığını söyledi.

Bu haber 716 kez okundu.

Mahçupyan: Yolsuzluklar tamamen palavra değil26 Kasım 2014 15:08
Akşam yazarı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Başdanışmanı Etyen Mahçupyan, "Yolsuzluklar tamamen palavra değil" dedi.
Ömer Karaoğlu Sakarya'da: Sanat Bizde 'Ney'in Nesidir?26 Kasım 2014 15:08
Sanatçı-Akademisyen Ömer Karaoğlu, Sakarya’da faaliyet gösteren İkra İlim ve Kültür Merkezi’nde 28 Kasım Cuma günü saat 19.30’da “Sanat Bizde 'Ney'in Nesidir?” başlıklı bir konferans verecek.
Sancak: Yoğurt yiyiş tarzımız birbirini tutmadı26 Kasım 2014 14:49
Es Yatırım Yönetim Kurulu Başkanı Ethem Sancak, görevlerinden alınan Karaalioğlu, Ocaktan ve Cömert hakkında bugün bir gazete yer alan haberi yalanladı.
RTÜK'ten açıklama26 Kasım 2014 12:54
Radyo ve Televizyon Kurulunun tarafsızlığına gölge düşürücü mahiyetteki iddiaların gerçekleri yansıtmadığı bildirildi.
Görevden alma için kim ne dedi?26 Kasım 2014 12:10
Akşam ve Star gazetelerinde yaşanan görevden almalar için gazeteciler bakın hangi yorumlarda bulundu...
Cehennem Melekleri 4 çok sert geliyor26 Kasım 2014 12:08
Ünlü oyuncu Sylvester Stallone, serinin dördüncü filminde +18 sınırı olacağını söyledi.
Karaalioğlu, Cömert ve Ocaktan'dan ortak açıklama26 Kasım 2014 12:06
Star ve Akşam Gazetesi'nde "yeniden yapılanma" gerekçesiyle 2 gün önce görevlerinden alınan Star Medya Grup Başkanı Mustafa Karaalioğlu, Star Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Yusuf Ziya Cömert ve Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Ocaktan, haklarında çıkan haberlere ve sosyal medyadaki "iftira kampanyasına" ilişkin ortak açıklama yaptı.
Cumhuriyet'ten “hukuku takmıyoruz” duyurusu!26 Kasım 2014 11:49
Cumhuriyet Gazetesi mafyatik bir tavırla Türkiye’deki hukuku tanımadığını, mahkeme kararlarına uymayacağını ilan etti.
Ünlü astrolog Güçlü Metin'den bir başucu kitabı26 Kasım 2014 10:45
İşte tüm yıl boyunca elinizden düşüremeyeceğiniz eşsiz bir rehber. Allah'ın insana her daim yardımcı olan güzel isimleri ile astroloji ilk kez bu kadar anlaşılır ve sistematik bir şekilde bir araya geliyor.
'Kim O' da ekrana veda etti!26 Kasım 2014 10:42
Star TV'de yayınlanan Kim O programı yayından kaldırıldı.
Kelime Oyunu'ndan kötü haber!26 Kasım 2014 10:39
Sevilen yarışma programı Kelime Oyunu'na büyük şok.
AA'dan Tunus'ta seçim başarısı26 Kasım 2014 09:57
Türkiye'deki seçim başarısını uluslararası boyuta taşıyan Anadolu Ajansı, Tunus'ta 23 Kasım'da yapılan cumhurbaşkanlığı seçiminde başarısını bir kez daha ispatladı.
THY'den Erasmus indirimi
"YPG, Esed askerlerine yardım etti" iddiası
Meteoroloji'den kar alarmı!
İsrail Filistin bayrağı taşıyanları cezalandıracak
Lastikler artık patlamayacak!
Ömer Karaoğlu Sakarya'da: Sanat Bizde 'Ney'in Nesidir?
Mahçupyan: Yolsuzluklar tamamen palavra değil
Sisi Batılı müttefikleri ile görüşüyor
Galatasarayın maçı ertelendi
Mısır'da '28 Kasım' alarmı
Benin'de Lassa virüsü 9 can aldı
Anlaştılar, Çin S-400 alıyor!
Ordu'da kar ve yağmur alarmı!
Güneş'ten 'vatan haini' açıklaması!
Tunceli, Devlet Bahçeli'yi istemiyor
‘5 tavuk kadar değerleri yok’
Sancak: Yoğurt yiyiş tarzımız birbirini tutmadı
Suriyeli mülteciler yanlış TIR'a binince yakalandı
Karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü
HDP'den flaş Kandil ziyareti
Peşmerge Irak'ta ilerleyişini sürdürüyor
İngiliz vekil: Kudüslüler özgürdür
Yakınlarımızı Nasrallah kurtarsın
Aldığı ayakkabı kabusu oldu!
Opera ve bale sanatçıları Anadolu'yu gezecek
Galatasaray'ın maçı ertelendi
Acılı anne 25 Taliban militanını öldürdü
İsrail germeye devam ediyor
Hamileler grip aşısı yaptırabilir mi?
Enerji içeceklerindeki korkunç tehlike!
'Filistin'de yeni bir intifada başladı'
Polis atkılı hırsızları arıyor
Faiz 17 ayın dibinde
Beşiktaş açıkladı! Trabzonspor kabul ederse...
100'den fazla IŞİD militanı öldürüldü
Kılıçdaroğlu'ndan "yayın yasağı" tepkisi
Migren ataklarını önlemenin 8 formülü
Yok böyle artış! 40 saniyede...
‘Google ve Apple yollarını ayıracak’
İdris Bal'ın partisinde iki istifa daha
Karadeniz'de hamsiye palamut darbesi
Ferguson'da 44 kişi gözaltına alındı
HDP'den çarşaf ve tesettüre hakaret
Kasım ayında deniz ve güneş keyfi
Beşiktaş, Yunanistan'da
Birikmiş borcu olanlar dikkat! Bu hafta son
'Hamal' olmak için 30 yıl çalıştı
Dolandırıcılık zanlıları suçüstü yakalandı
Yılın 11'i için savunma adayları belirlendi
TEOG'da güldüren selfie sorusu
Korkutan rakam! Nüfusu ikiye katladı
Püren Geçidi ulaşıma kapandı
Aziz Yıldırım'dan "Küçük Fikret" mesajı
Prandelli'den Albayrak'a tepki!
Bahçeli Tunceli'ye gidiyor
Elazığ'da 90 kilogram esrar yakalandı
3 yaşındaki çocuk annesini öldürdü
RTÜK'ten açıklama
Davutoğlu: Çözüm sürecini kararlılıkla sürdüreceğiz
Güvensiz ürünler için 'Alo 130' devrede
Ateş ABD'yi sardı!
İsmail Kartal'dan Caner'e büyük şok!
Filistin Meclis Başkanı Bahar: İyi ki Memur-Sen var
Meclis'teki solucan iddiasında gerçek ortaya çıktı
Erciyes'ten Sergen Yalçın bombası!