Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

G.Saray bombayı patlatıyor! F.Bahçe'nin golünden sonra Alex'in mesajı! Olimpiyat'ta şaşırtan olay! Ahmet ÖzcanDevletin dini adalet dinin devleti özgürlüktür
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
30 Mart 2013 Cumartesi 12:32
Güncellenme Tarihi 30 Mart 2013 Cumartesi 12:33
Beyazıt Öztürk'ün Beyaz Şov programına konuk olan Atalay Demirci, Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesi ile ilgili ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu.

Beyaz Şov'un son bölümünde tam bir kahkaha fırtınası yaşandı. Çünkü Atalay Demirci Beyaz Şov'a konuk oldu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının 2013 birincisi seçilen Atalay Demirci, yaptığı esprilerle Beyazıt Öztürk'ü diğer konukları, stüdyodakileri ve ekranları başındakileri gülmekten kırdı geçirdi.

Beyaz Şov'un diğer konukları ise Şarkıcı Gülşen ile Milli Takım'ın efsane kalecisi Rüştü Rençber ve eşi Işıl Rençber oldu. Rençber çifti de Atalay Demirci'nin esprileri ile güldü.

Atalay Demirci, Beyaz Şov'da ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesinde şampiyonun açıklanmasından hemen önce Baha Bayırlı'ya mikrofon takıldığını kendisine takılmadığını bu sebeple küçük Baha'nın şampiyon olduğunu zannetiğini açıkladı. Daha sonra kendisinin şampiyon olarak anons edildiğinde ilk başta buna inanmadığını söyledi.

Bu haber 704 kez okundu.

Turistlerin yeni gözdesi"Ayder yaylası"20 Nisan 2014 19:39
Karadeniz'in dünyaca ünlü Ayder Yaylası'na turist akıyor.
Yılın en iyi görüntüleri AA'dan19 Nisan 2014 20:12
"Zoom Uluslararası Haber Görüntüleri" yarışmasında, Anadolu Ajansı'ndan Halit Demir birincilik, Kenan Yeşilyurt üçüncülük, Muaz Hamed mansiyona layık görüldü.
Paralel medyanın Gül sevgisi!19 Nisan 2014 13:37
Abdullah Gül'ün dünkü açıklamalarını yorumlayan Zaman yazarları Şahin Alpay ve Mehmet Kamış, Erdoğan'a karşı Gül'ün varlığının demokrasi için emniyet supabı olacağını öne sürdüler.
Kapalı gişe oyunlara karaborsa önlemi19 Nisan 2014 12:47
Ankara Devlet Tiyatrosu rağbetin yoğun olduğu oyunları herkesin izleyebilmesi için bir dizi önlem aldı.
Zaman hukuksuzluğu böyle savundu19 Nisan 2014 11:51
Paralel yapının yayın organı Zaman, sit alanına kondurulan kaçak yapıyı meşrulaştırmak için yoksul bekçi ve ailesini paravan olarak kullandı.
13 eserle dünya listesindeyiz19 Nisan 2014 10:00
UNESCO Dünya Miras Geçici Listesi'ne Türkiye'den 13 alan daha girdi.
"Yedi Güzel Adam"ın galası yapıldı19 Nisan 2014 09:33
Bugün ilk bölümü yayınlanacak "Yedi Güzel Adam" dizisinin galası gerçekleştirildi.
Türkiye bu listeye damgasını vurdu19 Nisan 2014 07:40
Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın bu yıl UNESCO'ya başvurduğu 13 ayrı dosya kabul edildi. Listedeki varlık sayısı bakın kaça yükseldi.
O dizinin yayın saati yine değişiyor18 Nisan 2014 18:04
Kanal D'de ekrana gelen Çalıkuşu dizisi artık Cumartesi akşamları yayınlanacak.
Kutlu doğum etkinlikleri değerlidir18 Nisan 2014 17:15
Diyanet-Sen Diyarbakır Şubesi başkanı Ömer Evsen, haftasonu şehirde yapılacak iki Kutlu Doğum etkinliğinin de Hz. Peygamberi anma adına değerli olduğunu belirtti.
Dünya, Marquez'e ağlıyor18 Nisan 2014 15:26
İspanyol dilinin Cervantes'ten sonra en büyük yazarı kabul edilen Marquez, hayranlarını yasa boğdu.Obama'dan Clinton'a çok sayıda devlet adamı, Marquez'in ailesine başsağlığı diledi
“Cezayir’in Johnny Cash’i” İstanbul’da!18 Nisan 2014 14:31
Cezayir asıllı Fransız müzisyen Rachid Taha Avea Sıra Dışı Müzik Konserleri kapsamında 2 Mayıs’ta İstanbul’da hayranları ile buluşacak.
Ala: Darbeleri reddediyoruzŞampiyonluk rötar yaptı!Esed o kasabada ortaya çıktı!Twitter'la İlgili Bilmeniz Gereken 20 ŞeyDevletin dini adalet dinin devleti özgürlüktürTaksim karıştı!Yüksek tansiyona çikolatalı önlem!Başbakan Erdoğan dur durak bilmiyorMilyonlarca kişi bu yasayı bekliyorHatay'a top mermisi düştü!CHP'li vekilden güldüren açıklama!Hacca gitmem Araplara...Dershaneler için kritik tarih belli olduBu kaleyi görenler ürperiyor!Çeçen cinayetlerine paralel hizmet!Altında şoke eden gelişme!Baykal kongre çağrısı yapacak!Tüm Manşetler
G.Saray bombayı patlatıyor!
Ala: Darbeleri reddediyoruz
ABD, Rusya'ya gözdağı verecek
Şampiyonluk rötar yaptı!
Van-Bahçesaray kara yoluna çığ düştü
İşte sanatçı Ege'nin yeni işi!
Esed o kasabada ortaya çıktı!
Fenerin 2 yıldızı sahada kapıştı!
Dilmen: Jones'a babası bu kıyağı yapmazdı!
Kanalizasyon kazarken tarih çıktı!
F.Bahçe'nin golünden sonra Alex'in mesajı!
Olimpiyat'ta şaşırtan olay!
Paraşütçü ölüme uçtu!
Halı ihracatı 500 milyon doları aştı
Açken kavga etmeyin!
Anayasa Mahkemesi 52 yaşında
Turistlerin yeni gözdesi"Ayder yaylası"
Marmaray' da sızıntı açıklaması
Az vergi toplansın az harcansın!
Cezaevi firarisine operasyon
Erdoğan Anne ve Babasının mezarını ziyaret etti
Halep'te varil bombalı saldırı: 17 ölü 40 yaralı
Mısır'da Sisi ile Sabbahi yarışacak
Üniversiteliler güne lahmacunla başlıyor!
Gaziantep'te trafik kazası: 2 ölü 1 yaralı
Berkin Elvan eyleminde 5 kişi gözaltına alındı
Resmen sokağa çıkma yasağı ilan edildi!
Özel harekat destekli operasyon!
PKK 4 kişiyi serbest bıraktı!
Doğuda çığ tehlikesi!
Mesut döndü, Arsenal fark attı!
Peker Açıkalın: 30 yaşıma kadar ateisttim
Irak'ta şiddet durmuyor
Karadavi'den o iddialara açıklama
Bu selfie Oscar selfie'sinin rekoruna yaklaştı!
Deniz Seki: Beni assınlar daha iyi
Sakaryaspor direne direne kazanıyor!
BDP'den Van'da bir ilk!
Taksim karıştı!
Yüksek tansiyona çikolatalı önlem!
Fatih Erbakan aday olacak mı?
'Devler Ligi'ne katılabiliriz'
30 yaşıma kadar ateisttim
Yemen'de El Kaide'ye operasyon
Türk yıldıza dev talip
Liverpool şampiyonluğa çok yakın
Fransız gazeteciler ülkelerine döndü
Yüzde 80'i Suriye dışına taşındı
Galatasaray'dan çok sert açıklama!
Fransızlar da itiraf etti! Yüzde 35'imiz...
Başbakan Erdoğan dur durak bilmiyor
Süper Lig'e yükselen ilk takım belli oldu!
Suriye’de kimyasal silah kullanımı...
Arda Turan'dan müjdeli haber