Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
CHP'de ön seçim sonuçları belli oluyor Arınç ailesinin acı günü! Flaş gelişme! Beşiktaş küme düştü Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
30 Mart 2013 Cumartesi 12:32
Güncellenme Tarihi 30 Mart 2013 Cumartesi 12:33
Beyazıt Öztürk'ün Beyaz Şov programına konuk olan Atalay Demirci, Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesi ile ilgili ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu.

Beyaz Şov'un son bölümünde tam bir kahkaha fırtınası yaşandı. Çünkü Atalay Demirci Beyaz Şov'a konuk oldu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının 2013 birincisi seçilen Atalay Demirci, yaptığı esprilerle Beyazıt Öztürk'ü diğer konukları, stüdyodakileri ve ekranları başındakileri gülmekten kırdı geçirdi.

Beyaz Şov'un diğer konukları ise Şarkıcı Gülşen ile Milli Takım'ın efsane kalecisi Rüştü Rençber ve eşi Işıl Rençber oldu. Rençber çifti de Atalay Demirci'nin esprileri ile güldü.

Atalay Demirci, Beyaz Şov'da ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesinde şampiyonun açıklanmasından hemen önce Baha Bayırlı'ya mikrofon takıldığını kendisine takılmadığını bu sebeple küçük Baha'nın şampiyon olduğunu zannetiğini açıkladı. Daha sonra kendisinin şampiyon olarak anons edildiğinde ilk başta buna inanmadığını söyledi.

Bu haber 720 kez okundu.

"Ali Baba ve 40" operası ilk kez sahnelendi28 Mart 2015 22:52
Antalya Devlet Opera ve Balesi (ANTDOB) sanatçıları, bestesi Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürü ve Genel Sanat Yönetmeni Selman Ada'ya ait iki perdelik "Ali Baba ve 40" operasının ilk gösterimiyle sanatseverlerin karşısına çıktı.
Pakdil: Coşkulu günler yaşıyorum28 Mart 2015 12:46
TİKA’nın 26-30 Mart tarihleri arasında düzenlediği “Filistin Programı” çerçevesinde ahir ömründe ilk kez Kudüs’e giden Üstad Nuri Pakdil, Kudüs’te olmanın kendisine heyecan ve coşku verdiğini belirtti.
‘İnfak’ Konulu Kısa Film Senaryo Yarışması28 Mart 2015 11:17
AKABE Vakfı Gençlik Platformu, ‘İnfak’ konulu kısa film senaryo yarışması düzenliyor.
Oktay Kaynarca mafya babası olarak geri dönüyor28 Mart 2015 10:10
Deniz Çakır'la yine bir dizi için kamere karşısına geçen Oktay Kaynarca mafya babasını canlandıracak.
O kitapların yazarı Mevlana İdris konuştu28 Mart 2015 08:20
İlkokullarda okutulan “Öğretmen Öküz” ve “Öğrenci Eşek” kitaplarında öğrencilere ve meslek dallarına hakaret ettiği iddai edilen yazar Mevlana İdris, "Bir öküz öğretmen olmaya ilişkin hayal kuruyor ve bunu gerçekleştirmeye çalışıyor. Bunun neresinde hakaret var?" dedi.
New York Türk Film Festivali başladı28 Mart 2015 08:16
14. New York Türk Film Festivali başladı. Açılış, Tayfun Pirselimoğlu'nun filmi "Ben O Değilim"in gösterimiyle yapıldı.
"Coppelia", İstanbul'da baleseverlerle buluştu27 Mart 2015 23:23
Moskova Akademik Klasik Bale Tiyatrosu'nun "Coppelia" adlı eseri TİM Show Center'da sahnelendi
Hollanda Türkiye'den onu istiyor27 Mart 2015 21:22
Tokat'ta polis tarafından ele geçirilen Hollandalı ünlü ressam Vincent Van Gogh'un kayıp olduğu sanılan tablosunu, Van Gogh Müzesi istedi.
"Kardeşimin Filmi" belgeselinin galası yapıldı27 Mart 2015 20:44
Mersin'de çocuklar tarafından çekilen ve ilçelerdeki yaşamı anlatan "Kardeşimin Filmi" belgeselinin galası yapıldı
Russell Crowe, "Son Umut" filmini İspanya'da tanıttı27 Mart 2015 16:59
Oscar ödüllü aktör Russell Crowe, Çanakkale Savaşı'nı konu eden ve İspanya'da bugün gösterime giren "Son Umut" (The Water Diviner) filmini Madrid'de tanıttı.
Kanal D dizisinin günü değişti27 Mart 2015 14:59
Kanalda yayınlanan dizi artık yeni gününde izleyici karşısına çıkacak.
Radikal'de şok ayrılık!27 Mart 2015 11:01
Deneyimli köşe yazarının gazeteyle yolları ayrıldı...
Erciyesspor'un yeni hocası! Sürpriz isim!
Bakan Kılıç'ın konvoyunda kaza
CHP'de ön seçim sonuçları belli oluyor
Yüzde yüz yerli telefon geliyor
Amatör ligde ilginç olay: Gözlemci oyuncu attırdı!
Anfield Road'da yıldızlar geçidi
Romanya'dan getirilen paralel böceklere tutuklama
Lider F.Bahçe, Uşak Sportif'i de geçti!
İzmir'de önce seçilme katılma oranı
G.Saray'dan tatsız prova!
Web için Skype geliyor
Ferrari 22 ay sonra zirvede
Şiddetli yağış baraj kapaklarını açtırdı
Balıkçı ağına bakın ne takıldı!
ABD uçağı İran askerlerini vurdu
Fenerbahçe Ülker zorlanmadı
Ardahan Kültür Evi hizmet binası açıldı
Air Canada uçağı tehlike atlattı
CHP'de oy kullanma işlemi sona erdi
Arınç ailesinin acı günü!
Erdoğan, Gauck'a taziyelerini iletti
Sakal uzattı 6 yıl hapis yedi
Sibsi: Teröre boyun eğmeyeceğiz
Flaş gelişme! Beşiktaş küme düştü
A Milliler Lüksemburg'ta
M.City'e, eski Real Madrid'li golcü!
Şanlıurfa'da 2 kadın intihar etti
Germanwings enkazında 80 kişinin DNA'sı ayırt edildi
Kadlec'in tweeti kafa karıştırdı
G.Saray'dan tatsız prova
Başbakan son viraj için genel merkezde
10 bin kişilik nevruz pilavı
Dirk Kuyt ile ilgili yeni iddia!
Hamzaoğlu: Emre kart görmeliydi!
Böcekçi polisler tutuklandı
Özgür Zengin trafik kazası geçirdi!
CHP'nin Erdoğan talebine ret!
Ümit Milli Takım, İstanbul kampını tamamladı
Fenerbahçe'den farklı galibiyet
Özel okul fiyatları el yakıyor
Beş Hollandalı sınırda yakalandı
Meriç ve Tunca'nın debileri yine yükseldi!
Fenerbahçe'den Lucescu açıklaması
Xavi'nin de başına geldi
Zana ve Önder, Kuzey Irak'a gitti
HDP'de kim nereden aday olacak?
'Cumhuriyet bizim ilk değil son devletimizdir'
Toprak kayması 10 kişinin canını aldı
Ozan Tufan Atletico Madrid yolunda!
Emenike yine gitti!
F.Bahçe'den Alex'e mesaj!
Facebook para kazandıracak
Akhisar'da Scapolan istenileni veremedi
THY uçağında bomba paniği
İran'dan yeni Erdoğan açıklaması!
PYD'ye giden 10 kişi yakalandı!
Katliam gibi kaza: 12 ölü
Arap ülkelerinden ortak ordu kararı
Deniz Baykal'ın oyu çöp oldu!
Leman Sam'ın 'Kurban' tweetine hapis talebi
Grip kalp krizi geçirtti
Fenerbahçe'den Van Persie'ye teklif!
Operasyon protesto edildi
Suriye sınırında Hollanda vatandaşı 5 kişi yakalandı
Cenazeler havalimanında karışınca...
Rıdvan Dilmen itiraf etti! "Aslında yanılmışım"
İngilizler Mert Günok'un peşinde!
Balıkçı ağına 105 yıllık Alman parası takıldı
Bakan Yıldız'dan petrol fiyatları açıklaması
Yemen'deki çatışmalarda 40 Husi öldü
TBMM'de son hafta
'Kudüs Şairi'nin ismi Nablus'ta!