Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İstanbul'da 'sarı toz' alarmı Arınç: İmralı heyeti değişebilir Altının gidişatı ne olacak? Zeynel ÇakırEdi bese!
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
30 Mart 2013 Cumartesi 12:32
Güncellenme Tarihi 30 Mart 2013 Cumartesi 12:33
Beyazıt Öztürk'ün Beyaz Şov programına konuk olan Atalay Demirci, Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesi ile ilgili ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu.

Beyaz Şov'un son bölümünde tam bir kahkaha fırtınası yaşandı. Çünkü Atalay Demirci Beyaz Şov'a konuk oldu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının 2013 birincisi seçilen Atalay Demirci, yaptığı esprilerle Beyazıt Öztürk'ü diğer konukları, stüdyodakileri ve ekranları başındakileri gülmekten kırdı geçirdi.

Beyaz Şov'un diğer konukları ise Şarkıcı Gülşen ile Milli Takım'ın efsane kalecisi Rüştü Rençber ve eşi Işıl Rençber oldu. Rençber çifti de Atalay Demirci'nin esprileri ile güldü.

Atalay Demirci, Beyaz Şov'da ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesinde şampiyonun açıklanmasından hemen önce Baha Bayırlı'ya mikrofon takıldığını kendisine takılmadığını bu sebeple küçük Baha'nın şampiyon olduğunu zannetiğini açıkladı. Daha sonra kendisinin şampiyon olarak anons edildiğinde ilk başta buna inanmadığını söyledi.

Bu haber 712 kez okundu.

Şiir günleri bitti, en iyi şairler seçildi24 Ekim 2014 13:07
Türkiye Yazarlar Birliği (TYB) İstanbul Şubesi ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen Şiir Günleri etkinliği kapsamında, Cumhuriyet döneminin en sevilen 12 şiiri belirlendi.
Belçika basını rövanştan umutlu24 Ekim 2014 11:52
Trabzonspor'un Lokeren'i yenmesi Belçika basınını üzmedi. Belçikalılar dün akşamki maçı kaybetse de rövanşı alacaklarını düşünüyor.
Altın Boynuz Türk Film Festivali başladı24 Ekim 2014 10:57
Bu yıl ilk kez düzenlenen festivalde, 28 Ekim'e kadar 10 uzun metrajlı film Kanadalı seyircilerle buluşacak
İdil Biret'ten UNESCO'da piyano resitali24 Ekim 2014 10:53
Piyanist Biret, Cumhuriyet'in 91. kuruluş yıl dönümü dolayısyla UNESCO'da resital verdi. Piyanist İdil Biret, Cumhuriyet'in kuruluşunun 91. yıl dönümü dolayısıyla Birleşmiş Milletler Eğitim Bilim ve Kültür Kurumu (UNESCO) nezdindeki Türkiye Daimi Temsilciliği'nin düzenlediği programda resital verdi.
Yunanistan’da Türk filmleri rüzgarı24 Ekim 2014 10:06
Yunanistan'ın başkenti Atina'da düzenlenen Türk Filmleri Haftası, birçok ünlü ismin katılımıyla başladı.
Cengiz Han'ın işgali atmosferi temizledi24 Ekim 2014 09:57
Yeni bir araştırma, 13 ve 14'üncü yüzyılda yaşanan Moğol işgalinin, atmosferi 700 milyon ton karbondioksitten temizlediğini ortaya koydu.
TRT'ye Cimbom baskını! Görevden alındı24 Ekim 2014 08:33
TRT'nin yayın hakları D-Smart'ta olan Galatasaray-Dortmund maçını TRT Spor'un internet sitesi üzerinden yayınlanmasının yankıları sürüyor.
Çölaşan'dan Erdoğan'a büyük terbiyesizlik24 Ekim 2014 07:13
New York Times'ta yer alan skandal karikatürü köşesine taşıyan Emin Çölaşan, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Erdoğan hakkında terbiyesizlik olarak nitelenebilecek ifadeler kullandı.
Hababam Sınıfı filmi gerçek oldu24 Ekim 2014 06:46
Türkiye sinemasının efsane yapımları arasında yer alan Hababam Sınıfı, İstanbul Beylikdüzü'bde gerçek oldu.
Kanal D bir diziyi daha yayından kaldırdı23 Ekim 2014 21:40
Kanal D'nin iddialı dizisinin ömrü 7 bölüm sürdü. Benim Adım Gültepe dizisi yayından kaldırıldı.
Abdülkadir Selvi: IŞİD'in babası Amerika, annesi Esed yönetimidir23 Ekim 2014 21:37
Yeni Şafak Gazetesi Ankara Temsilcisi Abdülkadir Selvi, IŞİD’in babasının ABD, annesinin ise Esed yönetimi olduğunu söyledi. Selvi, ABD’nin IŞİD üzerinden İslam dünyasında yeni bir dizayn yapmaya çalıştığını ifade etti.
Ömer Baba ATV'nin Kertenkele dizisinde!23 Ekim 2014 20:11
Kurtlar Vadisi’nde Ömer Baba karakteriyle tanınan Emin Olcay, atv’nin merakla beklenen yeni dizisi Kertenkele’de rol alacak.
Donetsk'te çatışma: 4 ölü
Fransa'da 'Dağlık Karabağ' zirvesi
Kazazedenin mucize kurtuluşu
Şiir günleri bitti, en iyi şairler seçildi
Suriyeli bebeğe "AFAD" adı verildi
Ashton'a Kosova'dan üst düzey veda ziyareti
Kabe hizmetkarlarından el-Şibi vefat etti
13 kabusundan uyandık!
Kara Para Aşk dizisinden büyük ayıp
Kabuklarıyla tüketmek kanserden koruyor!
Bucaspor yara saracak
Asyalılar telefon kılıfı olarak canlı hayvan kullanıyor
Duvelibe IŞİD'den geri alındı
Çaykur Rizespor 3 puan arıyor
Kılıçdaroğlu: Dış politikada tam bir çuvallama var
Davutoğlu: Kılıçdaroğlu kış uykusundaydı
Ali Sami Yen kabri başında anıldı
Ruhsal bozukluğu görmezden gelmeyin
Faturaları düşürmenin yolu ısı yalıtımı
Perde bu akşam Karabük'te açılıyor
Erdoğan: Peşmerge sayısı 150'ye indirildi
Yaz saati 500 milyon tasarruf demek
Yılandan kurtulmak için denemediği kalmadı
Ukrayna seçim tarihinde bir ilk
Trafikte yaka kamerası uygulaması başladı
Davutoğlu açıkladı! AK Parti'de bir ilk olacak
Camel sigarayı yasakladı
Kartal'dan sürpriz 11
Suudi kadınlar direksiyona geçiyor
İstanbul'da 'sarı toz' alarmı
HDP'li vekil: Kızımın psikolojisi bozuldu
Sivasspor çıkışa geçmek istiyor
Sarhoş sürücüler karayolunu birbirine kattı
AB ile alabalıkta antidamping "pazarlığı"
Diyarbakır'da 1,5 ton esrar ele geçirildi
Kanada Konsolosluğu'nda alarm!
IŞİD'in günlük geliri dudak uçuklattı!
Roberto Carlos'a çılgın teklif !
Ebola piyasaları da vurdu!
Posta'dan ilk kez hükümete övgü
Alternatif tıp "hekimlere" emanet
Belçika basını rövanştan umutlu
İtalya ile AB arasında mektup gerginliği
Müslüman kıyımı durmuyor!
Cep telefononu satışlarına da taksit isteniyor
UEFA'dan flaş karar! Arnavutluk'a büyük şok
İsrail'den 40 yaş altındakilere engel
Kuyt transferi için İngiltere'den açıklama!
Yıldız: Yaz saati uygulaması enerji için önemli
Veli Kavlak, UEFA'yı da şaşırttı
Alternatif tıp, yasal teminat altına alınacak
Bakanlıktan muayenehane düzenlemesi
Depremde kaybolan eşini 15 yıldır arıyor
Necati Ateş'ten sürpriz karar!
Kılıçdaroğlu: Ne olacak bu memleketin hali
Çin'de konut fiyatları geriledi
Konut satışları Eylül'de yüzde 13.2 yükseldi
Nike ve Apple ortak oluyor
Diyanet'ten 81 ile 40 milyon fidan
Sokakta baltalı saldırgan dehşeti
Victor Valdes geri dönüyor! Yeni takımı...
İkinci el satışları durma noktasında
Arınç: İmralı heyeti değişebilir
Bahçeli'den Kılıçdaroğlu'na ağır sözler
TUS ve DUS yerleştirme sonuçları açıklandı