Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

YHT'ye büyük ilgi! F.Bahçe'den dev anlaşma BM'den acil çağrı! Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
30 Mart 2013 Cumartesi 12:32
Güncellenme Tarihi 30 Mart 2013 Cumartesi 12:33
Beyazıt Öztürk'ün Beyaz Şov programına konuk olan Atalay Demirci, Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesi ile ilgili ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu.

Beyaz Şov'un son bölümünde tam bir kahkaha fırtınası yaşandı. Çünkü Atalay Demirci Beyaz Şov'a konuk oldu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının 2013 birincisi seçilen Atalay Demirci, yaptığı esprilerle Beyazıt Öztürk'ü diğer konukları, stüdyodakileri ve ekranları başındakileri gülmekten kırdı geçirdi.

Beyaz Şov'un diğer konukları ise Şarkıcı Gülşen ile Milli Takım'ın efsane kalecisi Rüştü Rençber ve eşi Işıl Rençber oldu. Rençber çifti de Atalay Demirci'nin esprileri ile güldü.

Atalay Demirci, Beyaz Şov'da ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesinde şampiyonun açıklanmasından hemen önce Baha Bayırlı'ya mikrofon takıldığını kendisine takılmadığını bu sebeple küçük Baha'nın şampiyon olduğunu zannetiğini açıkladı. Daha sonra kendisinin şampiyon olarak anons edildiğinde ilk başta buna inanmadığını söyledi.

Bu haber 707 kez okundu.

Şafak Sezer: Erdoğan'a sahip çıktım diye...27 Temmuz 2014 15:51
Oyuncu Şafak Sezer, Başbakan Erdoğan'a sahip çıktığı için 1,5 senedir işsiz olduğunu ve hiç bir iş yapamadığını söyledi.
Başörtülülerle dalga geçti cezası kesildi27 Temmuz 2014 13:38
Serra Yılmaz'ın Twitter hesabı, kendilerine Milliyetçi Hacker Grubu (Mubarhack) diyen hackerlar tarafından hacklendi.
Cumhuriyet yazarının Arap düşmanlığı27 Temmuz 2014 11:29
Nilgün Cerrahoğlu, Adalar'da faytona binememesinin sorumlusu olarak gördüğü Arap turistlere içindeki nefreti döktü.
Erdoğan'dan sonra hedef Putin!26 Temmuz 2014 22:05
Gezi olayları sırasında Erdoğan'ı sürekli eleştiren ve "diktatör" benzetmesinde bulunan dünyanın önde gelen yayın organları bu kez hedefine Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'i aldı
Paralel medyadan sinsi çarpıtma!26 Temmuz 2014 18:33
Paralellerin medya organları, 22 Temmuz operasyonuyla ilgili algı operasyonuna sonuna kadar devam ediyor.
Cemaat‘in ‘mağduriyet‘ destanı26 Temmuz 2014 16:18
Akşam gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz, paralel örgütün yaptığı şovları "haram lokma yemedik" başlığıyla gündemleştirdiğini ve can havliyle mağduriyet hikayelerine sarıldığını belirtti.
Zaman yalanda Goebbels'i geçti!26 Temmuz 2014 15:16
Paralel polislerle ilgili kamuoyu oluşturmak ve olayı ajite etmek için her türlü yalana sığınan Zaman gazetesi bu yalanlara bir yenisini daha ekledi.
Türk sinemasında "korku" yükseldi26 Temmuz 2014 14:34
Yönetmen Yavuz Yalınkılıç'ın 1970'de "Ölüler Konuşmaz Ki" adlı filmiyle başlayan ve birçok fantastik filmi beraberinde getiren Türk sinemasındaki korku filmleri, son yıllarda yükselişi ile dikkati çekiyor.
Gülenciler ilk kez sokakta!26 Temmuz 2014 14:29
Taraf gazetesinin bugünkü manşetinde Gülen grubunun ilginç bir özelliğine dikkat çekildi.
Savaş muhabirliği 4. dönem eğitimi eylülde başlıyor26 Temmuz 2014 13:59
AA ile Polis Akademisi Başkanlığının ortaklaşa düzenlediği "Savaş Muhabirliği Sertifika Programı"nın 4. dönemi, 8-19 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek
Siyonist medya sözlüğü25 Temmuz 2014 13:00
İsrail ne zaman saldırsa Türk medyasının bir kısmı, İsrail’in cinayetlerini meşrulaştırıcı ve tepkileri sindirmeye yönelik bir haber ve yorum diliyle karşımıza çıkar. Kullanılan kelimeler ve haber dilinin kodlarını çözmeye katkı için bir siyonist dil sözlüğü hazırladık. Bu sözlük ve örnek haberler 2010'da sitemizde yayınlandı, bugün de aynısı geçerli. Yeniden ilginize sunuyoruz
Zaman yazarları iyice çirkinleşti!25 Temmuz 2014 12:49
Paralel örgüt medyasında her gün tehdit, küfür, hakaretten sonra şimdi de “tekfir” başladı. Zaman gazetesi yazarı Ali Ünal, Ak Partililer için “münafık” dedi, Mümtazer Türköne “eşkiya” diyerek Başbakan Erdoğan’a hakaret etti.
Bursa’da tekstil fabrikasında yangın
30 IŞİD üyesi öldürüldü
Esed ortaya çıktı!
Beşiktaş bombayı patlatıyor!
Salih Uçan'ı Real Madrid heyecanı sardı