Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AK Partili vekil Radikal'in skandal haberini yalanladı! Tuğgeneral'den Mehmet Baransu'ya ters köşe! Uzmanlar açıkladı! Karar çıkarılsa bile... Ömer AltaşO Amca!
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
Atalay Demirci'nin Yetenek Sizsiniz itirafı
30 Mart 2013 Cumartesi 12:32
Güncellenme Tarihi 30 Mart 2013 Cumartesi 12:33
Beyazıt Öztürk'ün Beyaz Şov programına konuk olan Atalay Demirci, Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesi ile ilgili ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu.

Beyaz Şov'un son bölümünde tam bir kahkaha fırtınası yaşandı. Çünkü Atalay Demirci Beyaz Şov'a konuk oldu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının 2013 birincisi seçilen Atalay Demirci, yaptığı esprilerle Beyazıt Öztürk'ü diğer konukları, stüdyodakileri ve ekranları başındakileri gülmekten kırdı geçirdi.

Beyaz Şov'un diğer konukları ise Şarkıcı Gülşen ile Milli Takım'ın efsane kalecisi Rüştü Rençber ve eşi Işıl Rençber oldu. Rençber çifti de Atalay Demirci'nin esprileri ile güldü.

Atalay Demirci, Beyaz Şov'da ilk kez açıklıyorum dediği bir itirafta bulundu. Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasının final gecesinde şampiyonun açıklanmasından hemen önce Baha Bayırlı'ya mikrofon takıldığını kendisine takılmadığını bu sebeple küçük Baha'nın şampiyon olduğunu zannetiğini açıkladı. Daha sonra kendisinin şampiyon olarak anons edildiğinde ilk başta buna inanmadığını söyledi.

Bu haber 717 kez okundu.

'Gülenciler Star'a silahlı saldırıyı planladı ama...'20 Aralık 2014 23:36
Twitter’da çarpıcı deşifreleriyle bilinen Kuşçubaşı Eşref, akşam saatlerinde Star Medya’ya düzenlendiği iddia edilen silahlı saldırıyla ilgili çarpıcı iddialarda bulundu.
'Star'ın binasına silahlı saldırı' iddiası yalan çıktı20 Aralık 2014 22:51
Star Medya'nın İstanbul'da bulunan binasına silahlı saldırı gerçekleştirildiği iddia edildi fakat kısa bir süre içerisinde yalanlandı.
'Erdoğan'ı öldüreceklerdi!'20 Aralık 2014 21:57
Tahşiyeciler operasyonunun masaya yatırıldığı canlı yayın programında kan donduran açıklamalar...
CHP'den STV iddiası: Mal varlıklarına el konabilir20 Aralık 2014 19:49
CHP Grup Başkanvekili Levent Gök, Samanyolu Yayın Grubu Başkanı Hidayet Karaca'nın mal varlıklarına el konulabileceğini açıkladı.
Azerbaycan'dan AA'ya ödül20 Aralık 2014 18:19
AA çalışanı Resul Rehimov, Azerbaycan'da "Yılın Basın Fotoğrafçısı" ödülünü aldı
'Diriliş' setine sürpriz ziyaret20 Aralık 2014 16:28
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, yayınlandığı ilk 2 bölümde de reytinglerde zirveye oturan Diriliş Ertuğrul'un setini ziyaret etti.
Yılmaz Güney'in mezarı taşınıyor mu?20 Aralık 2014 14:23
Sinema sanatçısı ve yönetmen Yılmaz Güney'in mezarının Türkiye'ye getirilmesi için sivil toplum kuruluşları taleplerine destek bekliyor.
Doğan Medya küçülüyor, Kanal D'de toplu istifa20 Aralık 2014 12:04
Kanal D'de küçülme politikaları nedeniyle başlatılan işten çıkartmalara istifalar da eklendi.
Hobbit rekor kırdı!20 Aralık 2014 11:20
Hobbit serisinin final filmi "Beş Ordunun Savaşı" dünyada iki günde 146 milyon 652 bin dolarlık hasılatla rekor kırdı. Türkiye'de de filmi ilk gün 109 bin kişi izledi.
Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı20 Aralık 2014 11:08
Sultanahmet Meydanı'nda bulunan ve restorasyonu tamamlanan Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı.
Kış Uykusu Oscar'dan elendi20 Aralık 2014 10:54
Yönetmen Nuri Bilge Ceylan'ın "Kış Uykusu" filmi 87'nci Oscar Ödülleri'nden elendi.
Hobbit rekorla başladı19 Aralık 2014 23:38
Hobbit serisinin yeni filmi gösterime girmesinden 24 saat geçmeden bir rekor kırdı. 'Hobbit: Beş Ordunun Savaşı', Türkiye'de ilk günde hafta içi en çok izlenen yabancı filmi oldu.
Mısır'dan Gülen okuluna baskın!
AK Partili vekil Radikal'in skandal haberini yalanladı!
Kamalak, hükümeti bebeklerle eleştirdi!
'Gülenciler Star'a silahlı saldırıyı planladı ama...'
Abdurrahim Albayrak'ın dişleri döküldü