Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Sınırı geçenlerin sayısı 60 bini aştı! CHP Ankara milletvekili istifa etti! Almanya'dan 49 rehine açıklaması! Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:26
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:33
Yapılan bir araştırmada, limonun kanser hücrelerini öldüren etken maddeleri sayesinde kemoterapiden 10 bin kat daha güçlü olduğunu ortaya koydu.

Bir çok erdemleriyle tanınır, ama en ilginç olanı tümör ve kistler üzerine olanıdır. Bu bitki her tür kanser tipine karşı kanıtlanmış bir çaredir. Bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı anti mikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu kabul ediliyor.

Bu bilginin alındığı kaynak gerçekten büyüleyici: Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden öğrenildiğine göre; 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuar test etti ve sonuç olarak ; Limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı! Bu kanserler içinde ; kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserleri de var.

Kanser hücrelerinin büyümesini yavaşlatmada limon ağacı bileşenlerinin Adriamycin adlı bütün dünyada, genellikle kemoterapide kullanılan ilaçtan 10,000 kat daha iyi olduğu gösterildi. Daha da hayret verici olan; limon ekstreleri ile yapılan bu terapi; sadece kötü huylu kanser hücrelerini yok ediyor ve sağlıklı hücrelere hiçbir menfi etkisi bulunmuyor.

ABD ilaç firmaları karlarında büyük düşüşten korktukları için sır olarak saklıyorlar!

Manavlarda tezgahları süsleyen, suyundan limonata yapılan ve hayatın daha birçok alanında kullanılan limonun, içinde bulunan etken maddeler sayesinde kanser için de en iyi tedavi yöntemi olduğu belirtildi.

Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden edinilen bilgiye göre, 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuvarda yapılan incelemede, limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı. Bu kanserler arasında kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserlerinin de bulunduğu açıklandı.

Anti depresan etkisi de var

Öte yandan, limon kabuklarında bulunan 'dlimonene' adlı maddenin çok güçlü bir cilt dostu olduğu belirlendi. Limon kabuğunun aynı zamanda sinir sistemine olumlu etki yaptığı ve bakterileri öldürerek kalbi rahatlattığı kanıtlandı. Ayrıca limonun içeriğinde bulunan polifenollerin kadınların yumurtalık kanseri riskini de düşürdüğü belirlendi.

Limonun, bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı antimikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu da kabul ediliyor. Ayrıca yüksek tansiyonu dengeleyen meyvenin, stresle savaşan, sinir bozukluklarına iyi gelen antidepresan etkisi de bulunuyor.

Rus Tıp Dünyası

Özellikle Rus doktorların tavsiye ettiği kalp ve damar hastalıkları reçetesi mucizevi sonuçlar veriyor. Bitkilerle doğal tedavi yöntemine son derece önem veren Rus tıp dünyası, bu formülü yüzlerce yıldır kullanıyor ve son derece başarılı sonuçlar elde ediyor. Limon suyu ve sarımsakla yapılan karışım, damar sertlikleri, damar yağlanması, damar tıkanıklıkları ve tansiyon gibi sorunları kalıcı olarak ortadan kaldırıyor. Türkiye'deki bazı doktorlar da hastalarına bu formülü öneriyor.

Evinizde kendiniz yapabilirsiniz!

-2 Litre hiç su katılmamış sıkılmış limon suyu,

-40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak (Mümkünse Anadolu'da yetiştirilmiş ithal olmayan sarımsaklardan),

-Ağzı sıkı kapanan koyu renkli, ışık almayan bir cam kavanoz. Pet şişeler kullanmanız sakıncalıdır, cam kullanmanız tavsiye edilir.

Hazırlanışı

2 Litrelik kavanoz ya da pet şişeyi dolduracak kadar limon satın alın.( dikkat: pazarda çok sulu diye sattıkları içine şırıngayla su enjekte ettikleri limonlardan olmasın!) Limonların suyunu iyice sıkıp şişeye doldurun. Soyulmuş 40 diş orta boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp, şişenin kapağını sıkıca kapatın. 25 gün boyunca serin bir yerde tutun ve her gün birkaç kez çalkalayın. Yaklaşık 25 gün sonra, sarımsakların limon suyunun içinde eridiğini göreceksiniz.

25 gün sonra hazır hale gelen karışımdan, her sabah kahvaltıdan yarım saat önce yarım çay bardağı için. Bunu hergün düzenli olarak ve mümkünse aynı saatte yapın. Bu karışımın içine asla başka bir madde katmayın (şeker, tuz, tatlandırıcı vs ).

Yüzde yüz kanıtlanmış faydaları

1-Tüm damar iltihaplarını (vasküler) tedavi ediyor, tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu önlüyor.

2-Kolesterol ve lipidi düşürüyor, zararlı yağların yakılmasını sağlıyor, kilo verdiriyor, bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor, vücuttaki şeker oranını dengeliyor, pankreasin yenilemesini sağlıyor.

3-Böbrek ve safra taşlarını eritiyor, idrar söktürüyor, vücuttaki şişkinliği yok ediyor ve dokularda ödem oluşmasını engelliyor.

4-Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek, mide ve oniki parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor.

5-Tüm romatizmal iltihabi önleyor, her tür romatizmal ağrıları dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem yüzeylerinin yenilenmesini sağlıyor ve her türlü ağrıyı kesiyor.

6-Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerini yeniliyor, sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri refleks hızını artırıyor, felç ve inme riskini azaltıyor.

7-Vücudun bağışıklık sistemini son derece mükemmel hale getiriyor ve her türlü alerjiyi, özellikle de damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini kökünden engelliyor. Kanser oluşumlarına karşı tüm vücudu koruyor.

Bu haber 30,045 kez okundu.

Sonbaharda bunları yiyin20 Eylül 2014 16:51
Sonbaharın kendini hissettirmesiyle birlikte bağışıklık sistemini de güçlendirmekte fayda var. Mevsim meyve ve sebzeleriyle hastalıklardan korunmanız mümkün.
Her baş ağrısı migren midir?20 Eylül 2014 10:58
Baş ağrıları konusunda açıklama yapan Prof. Dr. Fuat Güldoğuş, baş ağrısının çeşitli nedenlere bağlı olabileceğini, bunların çoğunun günlük streslere bağlı geçici ve kısa süreli baş ağrıları olarak görüldüğünü ifade etti.
Hamileler burun tıkanıklığına dikkat!19 Eylül 2014 16:27
Hamilelikte burun içerisindeki dokuların ve damarların ödemlenmesi sonucu burun tıkanıklığının arttığını söyleyen KBB ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı Op. Dr. Emre İlhan, bu durumun hamilelik öncesi tedavi edilmesi gerektiğini belirtti.
"Ebola barış ve güvenliği tehdit ediyor"19 Eylül 2014 16:18
BM Güvenlik Konseyi Ebola'yı "uluslararası barış ve güvenliği tehdit eden bir sorun" olarak ilan etti.
Türkiye'de ilk kez kendi organlarıyla nakil19 Eylül 2014 15:14
Türkiye'de ilk kez bir hastaya kendi organları kullanılarak bağırsak nakli ameliyatı gerçekleştirildi.
Aşıdan sonra bu dört belirtiye dikkat19 Eylül 2014 13:44
Annelerin aşılarla ilgili en çok sordukları soruların yanıtlarını veren Dr. Tijen Diri, aşı yapıldıktan sonra bebek ve çocukların iyi takip edilmesini önererek şu bilgileri verdi:
İğneyle damar arama dönemi kapanıyor19 Eylül 2014 12:54
Uzmanlar, kan alma işlemi sırasında damar bulmak için yapılan iğnenin deriye ne kadar zarar verdiğini ve acı hissettirdiğini söyledi.
"Torba Yasa" ailelerin yüzünü güldürecek!19 Eylül 2014 11:26
Prof. Dr. Faruk Buyru, "Torba Yasa" ile SGK kapsamında tüp bebek denemesinin 2'den 3'e çıkarıldığını hatırlatarak, bunun olumlu bir değişiklik olduğunu belirtti.
Ağız kokusunun önüne geçme tüyoları19 Eylül 2014 11:16
Yrd. Doç. Dr. Burcu Karaduman, fizyolojik kaynaklı ağız kokusunun önüne geçebilmenin yollarını anlattı.
Aile sağlığı merkezlerine acil görevi19 Eylül 2014 10:46
Acil hastalar sadece hastanelere gitmeyecek. Aile sağlığı merkezleri mesai saati dışında ve hafta sonu da açık olarak acil hizmeti verecek
Ebola hız kesmiyor19 Eylül 2014 10:20
Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ), Batı Afrika'da son bir 1 hafta içerisinde 700'den fazla Ebola vakasının meydana geldiğini bildirdi.
Kadınların erkeklerden uzun yaşamasının nedeni gözyaşları19 Eylül 2014 10:05
Çin tıbbına göre, insan vücudundaki beş iç organda zehirli maddeler birikir, bu zehirli maddelerin birikmesi, vücutta belirtiler bırakır. Zehirli maddelerin saklandığı yerler ve bu zehirli maddeleri yok etme yöntemlerinden bir tanesi de ağlamak...
Mersin'de Türkan Şoray izdihamı
Singapur'da ilk cep Hamilton'ın!
Müthiş geri dönüşe kırmızı kart engeli!
Sınırı geçenlerin sayısı 60 bini aştı!
Feyzioğlu, rehinelerin kurtarılmasını hazmedemedi!
Harmancık'ta kaza: 8 yaralı
1 kadın PKK'lı teslim oldu
Ujfalusi'nin yeni görevi belli oluyor
Bahçeli'den rehine açıklaması
CHP Ankara milletvekili istifa etti!
Rehinelerin Başbakan Davutoğlu'ndan tek isteği
Küçük kardeşini aç susuz kucağında taşıdı!
Başbakan Davutoğlu'nun duygusal anları!
Almanya'dan 49 rehine açıklaması!
İlk kez bir köprü patlatılarak yıkılacak
Yerli palamut el yakıyor!
Sonbaharda bunları yiyin
iPhone 6 düşme testini geçemedi
Melo: Aldığım ceza beni güldürdü
Odakule 33 yıl kiralanacak!
Roma'da Salih Uçan şoku!
Lübnan'da İsrail uçağı düştü
Bu evin altından sokak geçiyor
Sulama kanalından kadın cesedi çıktı
Güvenlikçiye hırsızlıktan 15 yıl hapis
Gazi derneğinden 'şemsiye' açıklaması
Hernandez ManU'ya fena salladı!
Taksilere büyük yenilik geliyor
Çatışmalar da geçişler de sürüyor
TSK: Ülkemizin sevincini paylaşıyoruz
7 milyon dolar sahte parayla yakalandılar
Gülenciler hangi sürpriz kanalı satın alıyor?
Sürpriz isimden açıklama: Arda bu sezon...
AK Partili Coşkun, Muharrem İnce'ye çattı
Önemli petrol sahaları IŞİD'in eline geçti
Küçük kardeşini aç susuz kucağında taşıdı!
Yunanistan'dan IŞİD açıklaması
Kandıra'da 7 bin kişiye iş imkanı
Air France pilotları 26 Eylül'e kadar grevde
Bilic'ten Oğuzhan'a Ronaldo programı
Tapu işlemlerinde yenilik
İşte Türk rehinelerin takım elbise sırrı
Tarım işçileri vergi dairesini yaktı
Malouda neden Metz'e transfer olduğunu açıkladı
Rehine operasyonunda Katar'ın parmağı var mı?
Fenerbahçe'den Alex açıklaması!
Üçüncü nesil KIA Sorento
Bu otomobilden yara almadan çıktılar!
Musul Başkonsolosu Yılmaz'ın alnı çizilmiş!
Telles'e şok üstüne şok! Şimdi de...
Rize'de 2 kilo eroin ele geçirildi
Başkonsolos Yılmaz'ın köyünde bayram havası
45 Milyar dolarlık imza
Başkonsolos Yılmaz'ın başına silah dayamışlar!
Kurtarma operasyonunu dünya böyle öğrendi!
Kazada kurbanlık boğa yola fırladı
Bursa’da inşaat çöktü: 5 yaralı
Güneş: Konyaspor'un örnek gösterildiği yerde...
İTÜ'den Binali Yıldırım'a fahri doktora
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan hayırlı olsun telefonu
Cenk Akyol ameliyat oldu
5 İslami kuruluştan İslamofobi tepkisi