Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ücretini duyan geri adım atıyor Facebook'taki ince değişikliği fark ettiniz mi? Müjdeyi verdi: Mardin'e kadar hızlı tren! Hikmet GökÖrgütün “devekuşu oyunu”!
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:26
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:33
Yapılan bir araştırmada, limonun kanser hücrelerini öldüren etken maddeleri sayesinde kemoterapiden 10 bin kat daha güçlü olduğunu ortaya koydu.

Bir çok erdemleriyle tanınır, ama en ilginç olanı tümör ve kistler üzerine olanıdır. Bu bitki her tür kanser tipine karşı kanıtlanmış bir çaredir. Bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı anti mikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu kabul ediliyor.

Bu bilginin alındığı kaynak gerçekten büyüleyici: Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden öğrenildiğine göre; 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuar test etti ve sonuç olarak ; Limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı! Bu kanserler içinde ; kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserleri de var.

Kanser hücrelerinin büyümesini yavaşlatmada limon ağacı bileşenlerinin Adriamycin adlı bütün dünyada, genellikle kemoterapide kullanılan ilaçtan 10,000 kat daha iyi olduğu gösterildi. Daha da hayret verici olan; limon ekstreleri ile yapılan bu terapi; sadece kötü huylu kanser hücrelerini yok ediyor ve sağlıklı hücrelere hiçbir menfi etkisi bulunmuyor.

ABD ilaç firmaları karlarında büyük düşüşten korktukları için sır olarak saklıyorlar!

Manavlarda tezgahları süsleyen, suyundan limonata yapılan ve hayatın daha birçok alanında kullanılan limonun, içinde bulunan etken maddeler sayesinde kanser için de en iyi tedavi yöntemi olduğu belirtildi.

Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden edinilen bilgiye göre, 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuvarda yapılan incelemede, limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı. Bu kanserler arasında kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserlerinin de bulunduğu açıklandı.

Anti depresan etkisi de var

Öte yandan, limon kabuklarında bulunan 'dlimonene' adlı maddenin çok güçlü bir cilt dostu olduğu belirlendi. Limon kabuğunun aynı zamanda sinir sistemine olumlu etki yaptığı ve bakterileri öldürerek kalbi rahatlattığı kanıtlandı. Ayrıca limonun içeriğinde bulunan polifenollerin kadınların yumurtalık kanseri riskini de düşürdüğü belirlendi.

Limonun, bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı antimikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu da kabul ediliyor. Ayrıca yüksek tansiyonu dengeleyen meyvenin, stresle savaşan, sinir bozukluklarına iyi gelen antidepresan etkisi de bulunuyor.

Rus Tıp Dünyası

Özellikle Rus doktorların tavsiye ettiği kalp ve damar hastalıkları reçetesi mucizevi sonuçlar veriyor. Bitkilerle doğal tedavi yöntemine son derece önem veren Rus tıp dünyası, bu formülü yüzlerce yıldır kullanıyor ve son derece başarılı sonuçlar elde ediyor. Limon suyu ve sarımsakla yapılan karışım, damar sertlikleri, damar yağlanması, damar tıkanıklıkları ve tansiyon gibi sorunları kalıcı olarak ortadan kaldırıyor. Türkiye'deki bazı doktorlar da hastalarına bu formülü öneriyor.

Evinizde kendiniz yapabilirsiniz!

-2 Litre hiç su katılmamış sıkılmış limon suyu,

-40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak (Mümkünse Anadolu'da yetiştirilmiş ithal olmayan sarımsaklardan),

-Ağzı sıkı kapanan koyu renkli, ışık almayan bir cam kavanoz. Pet şişeler kullanmanız sakıncalıdır, cam kullanmanız tavsiye edilir.

Hazırlanışı

2 Litrelik kavanoz ya da pet şişeyi dolduracak kadar limon satın alın.( dikkat: pazarda çok sulu diye sattıkları içine şırıngayla su enjekte ettikleri limonlardan olmasın!) Limonların suyunu iyice sıkıp şişeye doldurun. Soyulmuş 40 diş orta boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp, şişenin kapağını sıkıca kapatın. 25 gün boyunca serin bir yerde tutun ve her gün birkaç kez çalkalayın. Yaklaşık 25 gün sonra, sarımsakların limon suyunun içinde eridiğini göreceksiniz.

25 gün sonra hazır hale gelen karışımdan, her sabah kahvaltıdan yarım saat önce yarım çay bardağı için. Bunu hergün düzenli olarak ve mümkünse aynı saatte yapın. Bu karışımın içine asla başka bir madde katmayın (şeker, tuz, tatlandırıcı vs ).

Yüzde yüz kanıtlanmış faydaları

1-Tüm damar iltihaplarını (vasküler) tedavi ediyor, tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu önlüyor.

2-Kolesterol ve lipidi düşürüyor, zararlı yağların yakılmasını sağlıyor, kilo verdiriyor, bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor, vücuttaki şeker oranını dengeliyor, pankreasin yenilemesini sağlıyor.

3-Böbrek ve safra taşlarını eritiyor, idrar söktürüyor, vücuttaki şişkinliği yok ediyor ve dokularda ödem oluşmasını engelliyor.

4-Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek, mide ve oniki parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor.

5-Tüm romatizmal iltihabi önleyor, her tür romatizmal ağrıları dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem yüzeylerinin yenilenmesini sağlıyor ve her türlü ağrıyı kesiyor.

6-Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerini yeniliyor, sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri refleks hızını artırıyor, felç ve inme riskini azaltıyor.

7-Vücudun bağışıklık sistemini son derece mükemmel hale getiriyor ve her türlü alerjiyi, özellikle de damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini kökünden engelliyor. Kanser oluşumlarına karşı tüm vücudu koruyor.

Bu haber 29,684 kez okundu.

Az uyumak öğrenmeyi zorlaştırıyor31 Temmuz 2014 17:42
Uykudan feragat ederek ders çalışmak, öğrenmeyi artırmanın aksine, öğrenmenin daha zor ve gecikmesine neden oluyor.
Lensle denize ve havuza girenler dikkat!31 Temmuz 2014 17:40
Doç. Dr. Küçükerdönmez, kontakt lense bağlı gelişen rahatsızlıklarla ilgili açıklamalarda bulundu.
Hamilelikte bunlara dikkat!31 Temmuz 2014 17:06
Uzmanlar hamilelik sürecinde anne adayının doğru beslenmesi doğacak çocuğu da birebir etkilediği için son derece dikkat olunması gerektiği belirtildi.
Yaz hamilelerine 10 önemli tavsiye31 Temmuz 2014 16:03
İşte hamileleri koruyacak tavsiyeler...
Anne karnındaki bebekler hakkında ilginç gerçekler31 Temmuz 2014 14:48
Bir bebeğin anne karnındaki gelişimi nefes kesicidir.İşte bu mucize süreç hakkındaki bazı ilginç gerçekler...
Vücudumuza zehir sıkıyoruz31 Temmuz 2014 13:06
Kozmetik sektörüne yönelik denetimler, Türk halkının güzel kokmak için bedenine zehir sıktığını gösterdi.
Ağrı kesiciye 645 bin lira harcandı!31 Temmuz 2014 11:40
Türkiye, ağır hastalığın neden olduğu kronik ağrıların tedavisinde kullanılan morfin ürünleri için 3 yılda, toplam 645 bin lira harcadı.
Yemeyen çocuğa yemek yedirme yolları31 Temmuz 2014 11:37
İştahsız çocuğa yemek yedirmek için ne yapmalı?
Yorgunluğu gideren besinler31 Temmuz 2014 11:36
Halsizlik, isteksizlik, güçsüzlük, yıpranmışlık, sıkıntı gibi tanımlamalar yorgunluk durumunu tanımlamak için sıklıkla kullanılan kavramlardır. Doğru beslenmeyle gün boyu hissettiğiniz yorgunluğu yenebilirsiniz.
Limonlu veya sirkeli su zayıflatır mı31 Temmuz 2014 11:34
Birçok kişinin diyet yaparken kulaktan dolma bilgilerle farklı yöntemler denediğini belirten Diyetisyen Ahmet Sancak, bu yöntemlerin genellikle yanlış olduğunun altını çizdi.
Bu yanlışlar diş çürütüyor31 Temmuz 2014 10:34
Ağız ve diş sağlığı hakkında doğru bilinen yanlışlar diş sağlığınızın bozulmasına neden olabilir.
Bonzai kalbi de vuruyor31 Temmuz 2014 10:27
Son dönemde artan kullanım sebebiyle gündeme gelen bonzainin, ilk defa doğrudan kalp krizine sebep olduğu tespit edildi
İtalya'daki vatandaşlar sandığa koştu
İstanbul'da bugün bu fotoğraf şoke etti!
CIA sonunda itiraf etti ve özür diledi!
Aysal çileden çıktı! Transferden vazgeçti
Fenerbahçe'den dev anlaşma
Ücretini duyan geri adım atıyor
İşte Mancini'nin yeni hedefi
İsrail, Gazze'de gazetecileri de vurdu
Erdoğan Mardin'den ayrıldı
Silahlı saldırı: 1 ölü, 2 yaralı
İsrail katliamına roketli yanıt: 4 yaralı
Beşiktaş'ta sakatlık şoku!
Karabükspor, Rosenborg'u elinden kaçırdı
İşkencenin fotoğraflarını anlattı
İsrail televizyonu geri adım atmıyor
Davutoğlu'nun mesajı Halid Meşal'i ağlattı
Şamil Tayyar paralel yapıya fena yüklendi
Karamehmet'ten Turkcell için son dakika çalımı
ABD'de yaşayan Türkler sandık başında
Otomobil devrildi: 1 ölü, 3 yaralı
Kuraklıkla ilgili sevindiren açıklama
Kosova'yı sarsan görüntüler!
Sağlık sektörünü vurdu!
Facebook'taki ince değişikliği fark ettiniz mi?
Öğrenciler dikkat! Puanlar yeniden hesaplandı
Radar cezaları ile ilgili önemli karar
Irak cumhurbaşkanından istifa resti
Hafta sonu için yağmur sürprizi
Ümraniye'de halk otobüsü dehşeti!
Şok iddia: 'IŞİD lideri Yahudi bir ajan'
Müjdeyi verdi: Mardin'e kadar hızlı tren!
Piyasalarda gün sonu
Rögarlardan köpük fışkırdı!
Fındık hasadı başladı: Fiyat 15 TL'ye çıkar
Drogba geldi ona ihtiyaç kalmadı!
Filistinli efsane oyuncu da İsrail kurbanı
Çin, Doğu Türkistan'ı dünyadan kopardı
Tövbe eden askerlere "dokunulmazlık kimliği"
Tövbe eden askerlere "dokunulmazlık kimliği"
Ünlü tiyatrocu hayatını haybetti!
Göğebakan'ın vasiyeti yerine geldi!
Drogba'nın yeni hocası belli oldu
823 yıllık el yazması Kur'an-ı Kerim'e büyük ilgi
'Bu davaya bağlıydı, bu davaya inanmıştı...'
Şenol Güneş sambacı takibinde
Az uyumak öğrenmeyi zorlaştırıyor
Lensle denize ve havuza girenler dikkat!
YHT uyanıklarına büyük şok!
Dikkat! Sakın bu kısa mesajı cevaplamayın!
Erdoğan'a Balkanlardan dev destek
Facebook'tan skandal Gazze kararı!
Erdoğan'ın Göğebakan için son isteği
Filistin'in efsanesi saldırıda öldü
Başkanının 34 yıllık sırrı büyük kriz yarattı
"Allah dostları"nın hayatları kısa filmlerle anlatılacak
Erdoğan: İstiklal Marşı ile Çanakkale Şehitleri'ni ayıramıyor
Galatasaray, Sercan Yıldırım'ı açıklayacak
İngiliz yıldız gözaltına alındı!
Bakan Yılmaz: Askerlik şubeleri kapatılabilir!
Hamilelikte bunlara dikkat!
Ürünü zarar gören çiftçiye müjde
Erdoğan: Bu can bu tende oldukça...
Gazzeli 'Şeyma' bebek hayata tutunamadı