Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Kılıçdaroğlu: En büyük hayalim başbakan olmak AK Parti'den CHP'ye sürpriz ziyaret! FIFA'dan Cimbom'a 14 milyon TL'lik müjde Ömer AltaşHitabet
siyasete yetmez
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:26
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:33
Yapılan bir araştırmada, limonun kanser hücrelerini öldüren etken maddeleri sayesinde kemoterapiden 10 bin kat daha güçlü olduğunu ortaya koydu.

Bir çok erdemleriyle tanınır, ama en ilginç olanı tümör ve kistler üzerine olanıdır. Bu bitki her tür kanser tipine karşı kanıtlanmış bir çaredir. Bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı anti mikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu kabul ediliyor.

Bu bilginin alındığı kaynak gerçekten büyüleyici: Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden öğrenildiğine göre; 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuar test etti ve sonuç olarak ; Limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı! Bu kanserler içinde ; kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserleri de var.

Kanser hücrelerinin büyümesini yavaşlatmada limon ağacı bileşenlerinin Adriamycin adlı bütün dünyada, genellikle kemoterapide kullanılan ilaçtan 10,000 kat daha iyi olduğu gösterildi. Daha da hayret verici olan; limon ekstreleri ile yapılan bu terapi; sadece kötü huylu kanser hücrelerini yok ediyor ve sağlıklı hücrelere hiçbir menfi etkisi bulunmuyor.

ABD ilaç firmaları karlarında büyük düşüşten korktukları için sır olarak saklıyorlar!

Manavlarda tezgahları süsleyen, suyundan limonata yapılan ve hayatın daha birçok alanında kullanılan limonun, içinde bulunan etken maddeler sayesinde kanser için de en iyi tedavi yöntemi olduğu belirtildi.

Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden edinilen bilgiye göre, 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuvarda yapılan incelemede, limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı. Bu kanserler arasında kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserlerinin de bulunduğu açıklandı.

Anti depresan etkisi de var

Öte yandan, limon kabuklarında bulunan 'dlimonene' adlı maddenin çok güçlü bir cilt dostu olduğu belirlendi. Limon kabuğunun aynı zamanda sinir sistemine olumlu etki yaptığı ve bakterileri öldürerek kalbi rahatlattığı kanıtlandı. Ayrıca limonun içeriğinde bulunan polifenollerin kadınların yumurtalık kanseri riskini de düşürdüğü belirlendi.

Limonun, bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı antimikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu da kabul ediliyor. Ayrıca yüksek tansiyonu dengeleyen meyvenin, stresle savaşan, sinir bozukluklarına iyi gelen antidepresan etkisi de bulunuyor.

Rus Tıp Dünyası

Özellikle Rus doktorların tavsiye ettiği kalp ve damar hastalıkları reçetesi mucizevi sonuçlar veriyor. Bitkilerle doğal tedavi yöntemine son derece önem veren Rus tıp dünyası, bu formülü yüzlerce yıldır kullanıyor ve son derece başarılı sonuçlar elde ediyor. Limon suyu ve sarımsakla yapılan karışım, damar sertlikleri, damar yağlanması, damar tıkanıklıkları ve tansiyon gibi sorunları kalıcı olarak ortadan kaldırıyor. Türkiye'deki bazı doktorlar da hastalarına bu formülü öneriyor.

Evinizde kendiniz yapabilirsiniz!

-2 Litre hiç su katılmamış sıkılmış limon suyu,

-40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak (Mümkünse Anadolu'da yetiştirilmiş ithal olmayan sarımsaklardan),

-Ağzı sıkı kapanan koyu renkli, ışık almayan bir cam kavanoz. Pet şişeler kullanmanız sakıncalıdır, cam kullanmanız tavsiye edilir.

Hazırlanışı

2 Litrelik kavanoz ya da pet şişeyi dolduracak kadar limon satın alın.( dikkat: pazarda çok sulu diye sattıkları içine şırıngayla su enjekte ettikleri limonlardan olmasın!) Limonların suyunu iyice sıkıp şişeye doldurun. Soyulmuş 40 diş orta boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp, şişenin kapağını sıkıca kapatın. 25 gün boyunca serin bir yerde tutun ve her gün birkaç kez çalkalayın. Yaklaşık 25 gün sonra, sarımsakların limon suyunun içinde eridiğini göreceksiniz.

25 gün sonra hazır hale gelen karışımdan, her sabah kahvaltıdan yarım saat önce yarım çay bardağı için. Bunu hergün düzenli olarak ve mümkünse aynı saatte yapın. Bu karışımın içine asla başka bir madde katmayın (şeker, tuz, tatlandırıcı vs ).

Yüzde yüz kanıtlanmış faydaları

1-Tüm damar iltihaplarını (vasküler) tedavi ediyor, tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu önlüyor.

2-Kolesterol ve lipidi düşürüyor, zararlı yağların yakılmasını sağlıyor, kilo verdiriyor, bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor, vücuttaki şeker oranını dengeliyor, pankreasin yenilemesini sağlıyor.

3-Böbrek ve safra taşlarını eritiyor, idrar söktürüyor, vücuttaki şişkinliği yok ediyor ve dokularda ödem oluşmasını engelliyor.

4-Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek, mide ve oniki parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor.

5-Tüm romatizmal iltihabi önleyor, her tür romatizmal ağrıları dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem yüzeylerinin yenilenmesini sağlıyor ve her türlü ağrıyı kesiyor.

6-Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerini yeniliyor, sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri refleks hızını artırıyor, felç ve inme riskini azaltıyor.

7-Vücudun bağışıklık sistemini son derece mükemmel hale getiriyor ve her türlü alerjiyi, özellikle de damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini kökünden engelliyor. Kanser oluşumlarına karşı tüm vücudu koruyor.

Bu haber 33,609 kez okundu.

Astımın doğal ilacı elma suyu30 Mart 2015 15:07
Antioksidan içeriği yüksek olan elma suyu, her gün 1 bardak tüketildiğinde, özellikle astım hastalarının tedavi sürecinde fayda sağlıyor.
Diyabet hastaları bal yiyebilecek30 Mart 2015 12:22
Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Ziraat Fakültesinde Öğretim Görevlisi olan Prof. Dr. Sibel Silici, monofloral ballar üzerinde TÜBİTAK çalışması yaptıklarını belirterek, bal yemek isteyen diyabet hastalarının doktor kontrolünde tüketebilecekleri şeker oranı kadar bal tüketebileceğini söyledi.
Gazi Yaşargil: Kötü kokunun izini sürün!30 Mart 2015 12:04
Prof. Gazi Yaşargil, "Bir anda duyulan pis bir koku, yemek borusunda rahatsızlık ve kalbin yanıyormuş gibi hissedilmesi epilepsi belirtisi olabilir" uyarısında bulundu.
Obezite sorunu çocukluktan başlıyor30 Mart 2015 11:18
Çocukluktaki dengesiz beslenmenin de obeziteye neden olduğu bildirildi.
Sigara bel fıtığını tetikliyor30 Mart 2015 11:02
Her organımıza büyük zararlar veren sigara, bel ağrısına da neden olabiliyor. Sigaranın belde kan dolaşımını azalttığını belirten Medical Park Fatih Hastanesi Beyin ve Sinir Cerrahisi Uzmanı Op. Dr. Ahmet Çetinkal, “Uzun saatler ayakta duran ve oturanların yanı sıra sigara kullananlar da risk altında bulunuyor. Sigaranın neden olduğu öksürük bile vücudu zorladığından fıtığa sebebiyet verebiliyor” dedi ve şu uyarılarda bulundu.
Sağlık ve yaşam bilimlerinde dönüşüm şart30 Mart 2015 10:56
Deloitte, ‘2015 Küresel Sağlık Hizmetleri’ ve ‘Yaşam Bilimleri Görünümü’ Raporlarını Yayınladı.
Karanlıkta "körlüğe" son30 Mart 2015 10:09
Amerikalı bilim adamları karanlıkta görmeyi sağlayan damla geliştirdi.
Bahar ayları refülüyü tetikliyor30 Mart 2015 07:57
Reflü hastaları, baharda dikkatli olmalı. Uzmanlar "Baharda mide asit üretiminde artış olur, bu da reflü oluşumunu tetikler. Hastalar baharda dikkatli olmalılar" diyor
Türkiye'de 8 milyon kişi antidepresan alıyor30 Mart 2015 06:32
Türkiye’de 8 milyon 179 bin kişinin antidepresan kullandığı, antidepresan kullanımında ise kadınların erkekleri ikiye katladığı ortaya çıktı
Kahvaltıda kesinlikle çay içmeyin!28 Mart 2015 19:04
Kahvaltı ve yemeklerde çay, kahve ve meyve suyu içenler dikkat!
Aşırı tuz tüketimi, obeziteyi tetikliyor28 Mart 2015 12:20
Türkiye'deki en önemli sağlık probleminin "salgın" diye değerlendirilebilecek obezite ve hipertansiyon olduğu söylendi.
Domuz gribine karşı Osmanlı yöntemi28 Mart 2015 11:04
Son günlerde artan domuz gribi vakaları birçok kişinin ölümüne neden olurken, Osmanlı dönemini de tehdit eden bulaşıcı hastalıklara karşı dünyada korunabilmiş tek ada tahaffuzhanesi olan Urla Karantina Adası ile başa çıkıldı.
Rektörlük binası işgal edildi!
Savaş uçakları hastaneyi bombaladı: Çok sayıda yaralı var
Zidane: Zamanım bol
Kılıçdaroğlu: En büyük hayalim başbakan olmak
Whatsapp'a sesli arama özelliği haftaya geliyor
AK Parti'den CHP'ye sürpriz ziyaret!
İran’dan Arap Birliği’ne "ada" tepkisi
Ataman'dan Arroyo açıklaması
6 ürün hakkında toplatma kararı
Dostluk Karavanı Macaristan'da
İran'da mayın patlaması: 5 polis öldü
FIFA'dan Cimbom'a 14 milyon TL'lik müjde
Ukrayna için iflas uyarısı!
Nicolas Anelka İslamofobiye isyan etti
İTÜ'lü Müslümanlar ODTÜ'lü kardeşleriyle!
Galatasaray'da Bruma belirsizliği
Çalhanoğlu için büyük kapışma!
UEFA, Sneijder'in 'en'lerini yayınladı!
Pakistan'da Recep Tayyip Erdoğan Hastanesi
6. Dünya Enerji Düzenleme Forumu
Yola atılan çuvaldan 5 kilogram eroin çıktı
Başbakanımız yarın açıklamalar yapacak
UEFA, Sneijder'in 'en'lerini yayınladı!
Sakarya’da bomba yüklü otomobil ele geçirildi
Koç Holding'de yeni dönem
Aile filmleri festivalde buluşacak
Kızılay'dan İdlib'e 50 ton gıda yardımı
Bayern gözünü kararttı! 100 milyon euro
Rusya'nın doğusunda askeri tatbikat başlatıldı
İsrail eski başbakanına rüşvet hapsi
THY uçağına bomba ihbarı: Acil iniş yaptı!
Erdoğan: Muhalefete yardımcı olurum
Polat, yeni açılan yol çalışmalarını inceledi
10. lale festivali başlıyor
CHP'de sonuçlar belli oldu! Kim kaç oy aldı...
Astımın doğal ilacı elma suyu
Emirates, Nairobi seferlerininin kapasitesini artırıyor
HDP'nin listesine içeriden sert salvo!
Fenerbahçe'de yaprak dökümü
İngilizlerin dev kulübü satılıyor!
Polisin yaktığı uyuşturucu koca şehri sarhoş etti
Filistinlilerin yürüyüşüne İsrail müdahalesi: 20 yaralı
Facebook kavgası kanlı bitti
ÖSYM'de devir-teslim gerçekleşti
Erdoğan Slovenya'da törenle karşılandı
İşte Abdulhamid Han'ın okuyanları titreten duası!
Salih Roma'da kalacak mı?
TBMM Genel Kurulu toplanamadı
Husilerin askeri tesisleri bombalandı
DMO’da casus yazılım şoku!
''Fıkra gibi'' üst geçide yayalar için müdahale
Doğan Medyası Kılıçdaroğlu'nu Cumhurbaşkanı yaptı
Google tıp dünyasına el attı
CHP ön seçiminde ilginç sonuçlar
10 yılda kalbi neredeyse yenilendi
Basketbolda bir dönem kapanıyor
Burak Yılmaz'ın MR'ı çekildi!
14 yeni tünel geliyor! İşte o iller
Giresunspor'da hedef en az 1 puan
Cizrespor şampiyon
Arda Kural kimseyle konuşmuyor