Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

IŞİD'den, YPG'ye ağır darbe! Vandallardan polise silahlı saldırı Duygun Yarsuvat'tan büyük sürpriz! Ömer AltaşDomino etkisi
ve dip dalga
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:26
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:33
Yapılan bir araştırmada, limonun kanser hücrelerini öldüren etken maddeleri sayesinde kemoterapiden 10 bin kat daha güçlü olduğunu ortaya koydu.

Bir çok erdemleriyle tanınır, ama en ilginç olanı tümör ve kistler üzerine olanıdır. Bu bitki her tür kanser tipine karşı kanıtlanmış bir çaredir. Bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı anti mikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu kabul ediliyor.

Bu bilginin alındığı kaynak gerçekten büyüleyici: Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden öğrenildiğine göre; 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuar test etti ve sonuç olarak ; Limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı! Bu kanserler içinde ; kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserleri de var.

Kanser hücrelerinin büyümesini yavaşlatmada limon ağacı bileşenlerinin Adriamycin adlı bütün dünyada, genellikle kemoterapide kullanılan ilaçtan 10,000 kat daha iyi olduğu gösterildi. Daha da hayret verici olan; limon ekstreleri ile yapılan bu terapi; sadece kötü huylu kanser hücrelerini yok ediyor ve sağlıklı hücrelere hiçbir menfi etkisi bulunmuyor.

ABD ilaç firmaları karlarında büyük düşüşten korktukları için sır olarak saklıyorlar!

Manavlarda tezgahları süsleyen, suyundan limonata yapılan ve hayatın daha birçok alanında kullanılan limonun, içinde bulunan etken maddeler sayesinde kanser için de en iyi tedavi yöntemi olduğu belirtildi.

Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden edinilen bilgiye göre, 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuvarda yapılan incelemede, limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı. Bu kanserler arasında kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserlerinin de bulunduğu açıklandı.

Anti depresan etkisi de var

Öte yandan, limon kabuklarında bulunan 'dlimonene' adlı maddenin çok güçlü bir cilt dostu olduğu belirlendi. Limon kabuğunun aynı zamanda sinir sistemine olumlu etki yaptığı ve bakterileri öldürerek kalbi rahatlattığı kanıtlandı. Ayrıca limonun içeriğinde bulunan polifenollerin kadınların yumurtalık kanseri riskini de düşürdüğü belirlendi.

Limonun, bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı antimikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu da kabul ediliyor. Ayrıca yüksek tansiyonu dengeleyen meyvenin, stresle savaşan, sinir bozukluklarına iyi gelen antidepresan etkisi de bulunuyor.

Rus Tıp Dünyası

Özellikle Rus doktorların tavsiye ettiği kalp ve damar hastalıkları reçetesi mucizevi sonuçlar veriyor. Bitkilerle doğal tedavi yöntemine son derece önem veren Rus tıp dünyası, bu formülü yüzlerce yıldır kullanıyor ve son derece başarılı sonuçlar elde ediyor. Limon suyu ve sarımsakla yapılan karışım, damar sertlikleri, damar yağlanması, damar tıkanıklıkları ve tansiyon gibi sorunları kalıcı olarak ortadan kaldırıyor. Türkiye'deki bazı doktorlar da hastalarına bu formülü öneriyor.

Evinizde kendiniz yapabilirsiniz!

-2 Litre hiç su katılmamış sıkılmış limon suyu,

-40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak (Mümkünse Anadolu'da yetiştirilmiş ithal olmayan sarımsaklardan),

-Ağzı sıkı kapanan koyu renkli, ışık almayan bir cam kavanoz. Pet şişeler kullanmanız sakıncalıdır, cam kullanmanız tavsiye edilir.

Hazırlanışı

2 Litrelik kavanoz ya da pet şişeyi dolduracak kadar limon satın alın.( dikkat: pazarda çok sulu diye sattıkları içine şırıngayla su enjekte ettikleri limonlardan olmasın!) Limonların suyunu iyice sıkıp şişeye doldurun. Soyulmuş 40 diş orta boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp, şişenin kapağını sıkıca kapatın. 25 gün boyunca serin bir yerde tutun ve her gün birkaç kez çalkalayın. Yaklaşık 25 gün sonra, sarımsakların limon suyunun içinde eridiğini göreceksiniz.

25 gün sonra hazır hale gelen karışımdan, her sabah kahvaltıdan yarım saat önce yarım çay bardağı için. Bunu hergün düzenli olarak ve mümkünse aynı saatte yapın. Bu karışımın içine asla başka bir madde katmayın (şeker, tuz, tatlandırıcı vs ).

Yüzde yüz kanıtlanmış faydaları

1-Tüm damar iltihaplarını (vasküler) tedavi ediyor, tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu önlüyor.

2-Kolesterol ve lipidi düşürüyor, zararlı yağların yakılmasını sağlıyor, kilo verdiriyor, bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor, vücuttaki şeker oranını dengeliyor, pankreasin yenilemesini sağlıyor.

3-Böbrek ve safra taşlarını eritiyor, idrar söktürüyor, vücuttaki şişkinliği yok ediyor ve dokularda ödem oluşmasını engelliyor.

4-Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek, mide ve oniki parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor.

5-Tüm romatizmal iltihabi önleyor, her tür romatizmal ağrıları dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem yüzeylerinin yenilenmesini sağlıyor ve her türlü ağrıyı kesiyor.

6-Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerini yeniliyor, sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri refleks hızını artırıyor, felç ve inme riskini azaltıyor.

7-Vücudun bağışıklık sistemini son derece mükemmel hale getiriyor ve her türlü alerjiyi, özellikle de damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini kökünden engelliyor. Kanser oluşumlarına karşı tüm vücudu koruyor.

Bu haber 30,552 kez okundu.

Kulak ağrısına karşı evde alabileceğiniz önlemler20 Ekim 2014 17:39
İşte kulak ağrısının nedenleri ve ağrıyı dindirebilmeniz için evde kendinizin alabileceği önlemler...
Cildinizi salatalıkla gençleştirin20 Ekim 2014 17:29
Cildinize uygulayacağınız salatalık maskesi sizi güzelleştirir ve cildinizin genç kalmasına yardımcı olur.
"Yüzyılın Adamı''ndan cep telefonu ile ilgili açıklama20 Ekim 2014 15:58
Amerikan Beyin Cerrahları Birliği tarafından Yüzyılın Adamı seçilen Prof. Dr. Gazi Yaşargil, beyin tümörlerinin ilerleyen teknoloji ve aletlerden kaynaklandığını düşünmediklerini söyledi.
Şifayı oğlunun elleriyle buldu20 Ekim 2014 14:17
Sinop’ta bir göz doktoru katarakt hastası annesini iki gözünden ameliyat ederek sağlığına kavuşturdu.
'Basit bir soğuk algınlığı' demeyin!20 Ekim 2014 14:13
Soğuk algınlığı sinüzite dönüşebilir. Sinüs enfeksiyonu yayılım gösterdiği takdirde ise yüz kemiklerinde iltihaplanmaya, körlüğe hatta menenjitten beyin apsesine kadar birçok ciddi tabloya neden olabilir.
Bu işaretler kanser sinyali veriyor20 Ekim 2014 13:51
Açıklanmayan kilo kaybı, şişkinlik, memede değişiklik, adet dönemi dışındaki kanamalar gibi pek çok belirti, kadın kanserlerinin önemli uyarıcıları arasında.
Şifayı oğlunun elleriyle buldu20 Ekim 2014 13:40
Sinop’ta bir göz doktoru katarakt hastası annesini iki gözünden ameliyat ederek sağlığına kavuşturdu.
Engelliler sağlık hizmetlerine kolay erişebilecek20 Ekim 2014 13:11
Engelli Dernekleri Federasyonu (EDF) Genel Başkanı, engellilerin yaşamlarını kolaylaştırmak için birçok çalışma yürüttüklerini söyledi.
Aile hekimliği uygulaması aşılama oranını artırdı20 Ekim 2014 13:10
Aile hekimliği uygulamasıyla birlikte sağlık alanında çok önemli değişimler olduğunu söylendi.
Yaşam tarzı hastalıkları belirliyor!20 Ekim 2014 11:52
Amerikan Beyin Cerrahları Birliğince ''Yüzyılın Adamı'' seçilen Prof. Dr. Gazi Yaşargil, "Yaşam tarzımızdan hastalıklar olabiliyor. Sigara, içki ve uyuşturucu bunların başında geliyor" dedi.
Alzheimer'ın en önemli nedeni20 Ekim 2014 11:30
Son yıllarda görünme oranlarında büyük artış yaşanan bir hastalık, Alzheimer… Yoğun ve stresli iş hayatı, yaşam süresinin uzaması ve genetik faktörler hastalığın artmasına neden olan etkenlerin başında yer alıyor.
Aile hekimliği uygulaması aşılama oranını artırdı20 Ekim 2014 11:29
Ankara Aile Hekimleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eker, 2000 yılında yüzde 80'ler seviyesinde olan aşılama oranının, aile hekimliği uygulamasıyla yüzde 97'ye ulaştığını bildirdi.
Bakanlar Kurulu'ndan uzun zaman sonra bir ilk!
IŞİD'den, YPG'ye ağır darbe!
Gökdeniz attı Rubin Kazan farka koştu
ABD'den Türkiye açıklaması!
Amerika'da seri katil korkusu
Ünal Aysal Mayıs'ta da yok
Türkmen doğalgazı Hint Okyanusu'na ulaşacak
Balkes kaçtı Rize yakaladı!
Gaziantep, F.Bahçe'yi de dize getirdi
İsrail'e "müzakerelere devam" çağrısı
IŞİD, Kobani'yi almak için bakın ne yaptı!
Twitter mesajına hapis cezası!
Akil Heyeti toplantısının detayları belli oldu!
İsmail Kartal'dan şok Alves kararı!
Drogba bombayı patlattı
Boko Haram'a ağır darbe!
“Gizli belge" davasında savunmalar alınıyor
Vandallardan polise silahlı saldırı
Başkent'te gol sesi yok
Fenerbahçe şampiyonluk kupasını aldı
Patrondan çalışanlarına 8 milyon dolarlık hediye
UAEA: İran pratik önlemlerin çoğunu tamamladı
Sneijder ayrılıyor mu?
Duygun Yarsuvat'tan büyük sürpriz!
Malatya'da deprem
AB'den Esed rejimine yeni yaptırımlar
Yaylada mahsur kalan çobanlar kurtarıldı
Kritik maç ertelendi
Filistinli bakandan 'dinler savaşı' uyarısı
"Golleri önceden sezdim"
Danimarka'dan Türkiye'ye tepki
THY yeni şirket kuruyor!
ABD yanlış yere attığı silahları vurdu
Manipülasyona hapis yolu göründü
Paralel ve ulusalcı medyadan TRT ŞEŞ operasyonu!
'Sırplar alışkanlık haline getirdi'
Peşmerge’ye izin ne anlama geliyor?
İsveç'teki sır gibi operasyon!
YPG: ABD Kobani'ye etkili silahlar verdi
Türkiye'de bir ilk!
Suriye için acil politik çözüme ihtiyaç var
"Derbiyi unutun, Dortmund'u yenin!"
İki hakemin kokartları alınacak mı?
Milli Tekvandoculardan madalya yağmuru
Dikkat bu 5 ilde elektrikler kesilecek
Ege Denizi'nde 51 kaçak...
Nihat Kahveci'den şok karar
Bu ünlüleri araştırmak risk taşıyor!
Profil fotoğrafı işinizden edebilir
Salih Uçan'a müjde! Devler Ligi'nde...
HSYK üyeleri mazbatalarını aldı
Apple’dan Bose’a veto
Karabük'te 'hakem skandalı' öfkesi
Çinli sahte prenses tutuklandı
MEB, 400 engelli öğretmen alacak
Gazlı ve şekerli içecekler hücreleri yaşlandırıyor
Kulak ağrısına karşı evde alabileceğiniz önlemler
Lenovo, BlackBerry'i satın almaya hazırlanıyor
Bel ağrılarını hafifletmenin yolları
Türkiye'nin ilk "yavru alpaka"sı doğdu
Cildinizi salatalıkla gençleştirin
Mars'a onlar da gidecek
Bomba açıklama: Sıcak bakabiliriz!
Euro krizi kapıda!
IŞİD'i Esed kurdu
Dortmund kalecisinin çekindiği G.Saraylı!
Sneijder'den Volkan Demirel şarkısı