Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Facebook'tan o görüntüler için uyarı kararı! Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme! 'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor! Aslan DeğirmenciBize düşen son görev
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:26
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:33
Yapılan bir araştırmada, limonun kanser hücrelerini öldüren etken maddeleri sayesinde kemoterapiden 10 bin kat daha güçlü olduğunu ortaya koydu.

Bir çok erdemleriyle tanınır, ama en ilginç olanı tümör ve kistler üzerine olanıdır. Bu bitki her tür kanser tipine karşı kanıtlanmış bir çaredir. Bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı anti mikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu kabul ediliyor.

Bu bilginin alındığı kaynak gerçekten büyüleyici: Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden öğrenildiğine göre; 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuar test etti ve sonuç olarak ; Limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı! Bu kanserler içinde ; kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserleri de var.

Kanser hücrelerinin büyümesini yavaşlatmada limon ağacı bileşenlerinin Adriamycin adlı bütün dünyada, genellikle kemoterapide kullanılan ilaçtan 10,000 kat daha iyi olduğu gösterildi. Daha da hayret verici olan; limon ekstreleri ile yapılan bu terapi; sadece kötü huylu kanser hücrelerini yok ediyor ve sağlıklı hücrelere hiçbir menfi etkisi bulunmuyor.

ABD ilaç firmaları karlarında büyük düşüşten korktukları için sır olarak saklıyorlar!

Manavlarda tezgahları süsleyen, suyundan limonata yapılan ve hayatın daha birçok alanında kullanılan limonun, içinde bulunan etken maddeler sayesinde kanser için de en iyi tedavi yöntemi olduğu belirtildi.

Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden edinilen bilgiye göre, 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuvarda yapılan incelemede, limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı. Bu kanserler arasında kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserlerinin de bulunduğu açıklandı.

Anti depresan etkisi de var

Öte yandan, limon kabuklarında bulunan 'dlimonene' adlı maddenin çok güçlü bir cilt dostu olduğu belirlendi. Limon kabuğunun aynı zamanda sinir sistemine olumlu etki yaptığı ve bakterileri öldürerek kalbi rahatlattığı kanıtlandı. Ayrıca limonun içeriğinde bulunan polifenollerin kadınların yumurtalık kanseri riskini de düşürdüğü belirlendi.

Limonun, bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı antimikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu da kabul ediliyor. Ayrıca yüksek tansiyonu dengeleyen meyvenin, stresle savaşan, sinir bozukluklarına iyi gelen antidepresan etkisi de bulunuyor.

Rus Tıp Dünyası

Özellikle Rus doktorların tavsiye ettiği kalp ve damar hastalıkları reçetesi mucizevi sonuçlar veriyor. Bitkilerle doğal tedavi yöntemine son derece önem veren Rus tıp dünyası, bu formülü yüzlerce yıldır kullanıyor ve son derece başarılı sonuçlar elde ediyor. Limon suyu ve sarımsakla yapılan karışım, damar sertlikleri, damar yağlanması, damar tıkanıklıkları ve tansiyon gibi sorunları kalıcı olarak ortadan kaldırıyor. Türkiye'deki bazı doktorlar da hastalarına bu formülü öneriyor.

Evinizde kendiniz yapabilirsiniz!

-2 Litre hiç su katılmamış sıkılmış limon suyu,

-40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak (Mümkünse Anadolu'da yetiştirilmiş ithal olmayan sarımsaklardan),

-Ağzı sıkı kapanan koyu renkli, ışık almayan bir cam kavanoz. Pet şişeler kullanmanız sakıncalıdır, cam kullanmanız tavsiye edilir.

Hazırlanışı

2 Litrelik kavanoz ya da pet şişeyi dolduracak kadar limon satın alın.( dikkat: pazarda çok sulu diye sattıkları içine şırıngayla su enjekte ettikleri limonlardan olmasın!) Limonların suyunu iyice sıkıp şişeye doldurun. Soyulmuş 40 diş orta boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp, şişenin kapağını sıkıca kapatın. 25 gün boyunca serin bir yerde tutun ve her gün birkaç kez çalkalayın. Yaklaşık 25 gün sonra, sarımsakların limon suyunun içinde eridiğini göreceksiniz.

25 gün sonra hazır hale gelen karışımdan, her sabah kahvaltıdan yarım saat önce yarım çay bardağı için. Bunu hergün düzenli olarak ve mümkünse aynı saatte yapın. Bu karışımın içine asla başka bir madde katmayın (şeker, tuz, tatlandırıcı vs ).

Yüzde yüz kanıtlanmış faydaları

1-Tüm damar iltihaplarını (vasküler) tedavi ediyor, tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu önlüyor.

2-Kolesterol ve lipidi düşürüyor, zararlı yağların yakılmasını sağlıyor, kilo verdiriyor, bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor, vücuttaki şeker oranını dengeliyor, pankreasin yenilemesini sağlıyor.

3-Böbrek ve safra taşlarını eritiyor, idrar söktürüyor, vücuttaki şişkinliği yok ediyor ve dokularda ödem oluşmasını engelliyor.

4-Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek, mide ve oniki parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor.

5-Tüm romatizmal iltihabi önleyor, her tür romatizmal ağrıları dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem yüzeylerinin yenilenmesini sağlıyor ve her türlü ağrıyı kesiyor.

6-Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerini yeniliyor, sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri refleks hızını artırıyor, felç ve inme riskini azaltıyor.

7-Vücudun bağışıklık sistemini son derece mükemmel hale getiriyor ve her türlü alerjiyi, özellikle de damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini kökünden engelliyor. Kanser oluşumlarına karşı tüm vücudu koruyor.

Bu haber 29,879 kez okundu.

Sürekli yorgun ve unutkansanız dikkat edin!27 Ağustos 2014 20:40
Özellikle günümüz çalışanlarının, en temel sorunlarından biri zihin yorgunluğu. Bedensel yorgunluğu da tetikleyen zihin yorgunluğunun üstesinden nasıl gelebiliriz?
'Ebola mutasyona uğruyor'27 Ağustos 2014 17:20
Demokratik Kongo Cumhuriyeti’nde yeni Ebola vakalarının ortaya çıkması, virüsün Afrika’da daha da yayılacağı endişesine yol açtı.
Kulak çubuğundaki 5 tehlike!27 Ağustos 2014 15:56
Kulak çubuklarının, bilinçsizce kullanılması mantardan kulak zarında delinmeye, enfeksiyondan işitme kaybına dek birçok hastalığa yol açabiliyor.
Kanser tehlikesine TSE'den "çifte" önlem!27 Ağustos 2014 13:31
Türk Standardları Enstitüsü (TSE), kanser, solunum ve sinir sistemi hastalıklarına neden olan "formaldehit"in mobilya ve ahşap malzemelerde bulunma miktarını sınırlamak için E1'den sonra E0 belgelendirmesine de başladı.
Kahvaltıyla ilgili ezber bozan araştırma27 Ağustos 2014 11:50
ABD ve İngiltere’de yapılan araştırmalar sonucunda kahvaltı yapmamanın metabolizmayı hızlandırmadığı ve obeziteyi tetiklemediği anlaşıldı.
Çağın vebasına çare bulundu!27 Ağustos 2014 11:50
Rusya Sağlık Bakanı Veronika Skvortsova Ria Novosti ajansına yaptığı açıklamada, Ebola virüsüne karşı deneysel aşı hazırladıklarını ve bu aşının ilk denemelerinin olumlu sonuçlandığını bildirdi.
Migrene kalıcı çözüm!27 Ağustos 2014 10:18
Mig­ren­den, kök hüc­re olu­şu­mu­nu ar­tı­ran ‘p­ro­lo­te­ra­pi­’y­le kur­tu­la­bi­lir­si­niz.
Rüyada yakalayan baş ağrısı: Salkım tipi27 Ağustos 2014 10:07
Bir sabah şiddetli baş ağrısıyla uyanıyorsunuz, yaklaşık 20 gün sürüyor, hiç bir şekilde geçmiyor ve her yıl eşzamanlı bu kâbusu yaşıyorsunuz. Tıp literatüründe bu durumun adı; salkım tipi baş ağrısı!
Diş gıcırdatmanın çözümü var mı?26 Ağustos 2014 17:45
Uyku sırasında diş gıcırdatma en sık görülen uyku bozukluklarından biri.
İğnesiz diyabet testi geliyor26 Ağustos 2014 17:22
Kandaki glikoz seviyesi yakında iğnesiz ve acısız ölçülebilecek.
Sıcağa karşı su ve tuz tüketimini artırın26 Ağustos 2014 16:34
Sıcak yaz aylarında vücudun su ve mineral dengesinin bozulması ciddi sorunlara yol açıyor.
İğnesiz diyabet testi yolda26 Ağustos 2014 16:33
Kandaki glikoz seviyesi yakında iğnesiz ve acısız ölçülebilecek.
Beşiktaş'ta hakeme büyük tepki
Çakır'ın yönettiği maçta Bilbao coştu!
Jack Wilshere’den penaltı itirafı
Çalhanoğlu attı Bayern turladı!
Salzburg şokta! Malmö gruplarda
Galatasaray'ın rakipleri belli oluyor!
Facebook'tan o görüntüler için uyarı kararı!
Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç'tan tekzip metni!
Suriye'de IŞİD için savaşan bir ABD'li öldürüldü
Davutoğu: İlk ziyaret yerim...
Konya'da Davutoğlu için büyük şölen
Kassam sözcüsü: Siyonist düşman karşısında kazandık
Çankırı'da tuz fabrikasında yangın
Beşiktaş oynadı, Arsenal turladı!
Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme!
Refah kapısında yıllar sonra ilk konvoy
Erdoğan'ın Çankaya'da ilk konuğu Davutoğlu olacak!
Türkiye en ucuza uçulan ülkeler sıralamasında
Beşiktaşlıları çıldırtan pozisyon!
Devir teslim törenine yoğun katılım
ABD'li kadın rehine için 6.6 milyon $ istediler
ABD'den IŞİD'e 3 saldırı birden!
Karaalioğlu: Davutoğlu daha güçlü bir isim haline geldi
Uçaklara lazer tutan kişiye 10 bin lira para cezası
Bartın'da denize giren kişi kayboldu
Avrupa'da bir nesil yok olup gidiyor
Gül, Nazarbayev ile görüştü
Poroşenko Merkel'le görüştü
Somali Cumhurbaşkanı Mahmud, Ankara'ya geldi
Hürriyet'in Fatiha sureli fors korkusu
İki işçi takımı Soma için maç yaptı
Tello uçak cinayetini PKK üstlendi!
Çiçek'ten Davutoğlu'na tebrik mesajı
Kaleci Volkan'la ilgili bir suç duyurusu daha!
İnce: Bu partiye yeni bir heyecan, yeni bir ruh lazım
'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor!
Davutoğlu: Allah'ın izni ile bayrağı çok daha ilerilere taşıyacağız
Emine Erdoğan ve Sare Davutoğlu neden beyaz rengi tercih etti?
Sürekli yorgun ve unutkansanız dikkat edin!
Almanya'dan Türkiye ve IŞİD açıklaması!
İsmail Kartal kendisini savundu
Gazze'ye liman ve havaalanı müjdesi!
Prandelli'den şoke eden Telles kararı!
IŞİD'ten kaçan 400 Ezidi Batman'da
TİSK'ten Davutoğlu'na tebrik
Hisarcıklıoğlu'ndan Davutoğlu açıklaması
Kızılay'ın tırları Gazze'ye ulaştı
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nda atama
Demokratik Kongo Cumhuriyeti'ni rahatlatan açıklama
AB’den İtalya’ya mülteci desteği
Beşiktaşlı taraftarlardan Londra çıkarması
Devler Porto Riko’yu farklı geçti
Türkiye ile Bosna Hersek arasında işbirliği!
Ukrayna'da gerginlik tırmanıyor
İşte Enis Berberoğlu'nun yeni mesleği
Küstah açıklama: Ateşkese karşıyım!
İspanyolları üzen haber! Veda etti
Hasan Yanlızoğlu Kızılelma’ya katıldı!
Togo Devlet Başkanı Gnassingbe Ankara'da
Selçuk İnan: İnsanın bir kişiliği olur!
DSP Genel Başkanı Türker, Davutoğlu'nu kutladı