Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi Başörtülü kadına ırkçı saldırı! ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun... Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
Limon suyu ve sarımsak mucizesi!
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:26
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:33
Yapılan bir araştırmada, limonun kanser hücrelerini öldüren etken maddeleri sayesinde kemoterapiden 10 bin kat daha güçlü olduğunu ortaya koydu.

Bir çok erdemleriyle tanınır, ama en ilginç olanı tümör ve kistler üzerine olanıdır. Bu bitki her tür kanser tipine karşı kanıtlanmış bir çaredir. Bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı anti mikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu kabul ediliyor.

Bu bilginin alındığı kaynak gerçekten büyüleyici: Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden öğrenildiğine göre; 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuar test etti ve sonuç olarak ; Limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı! Bu kanserler içinde ; kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserleri de var.

Kanser hücrelerinin büyümesini yavaşlatmada limon ağacı bileşenlerinin Adriamycin adlı bütün dünyada, genellikle kemoterapide kullanılan ilaçtan 10,000 kat daha iyi olduğu gösterildi. Daha da hayret verici olan; limon ekstreleri ile yapılan bu terapi; sadece kötü huylu kanser hücrelerini yok ediyor ve sağlıklı hücrelere hiçbir menfi etkisi bulunmuyor.

ABD ilaç firmaları karlarında büyük düşüşten korktukları için sır olarak saklıyorlar!

Manavlarda tezgahları süsleyen, suyundan limonata yapılan ve hayatın daha birçok alanında kullanılan limonun, içinde bulunan etken maddeler sayesinde kanser için de en iyi tedavi yöntemi olduğu belirtildi.

Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden edinilen bilgiye göre, 1970'ten beri 20'den fazla farklı laboratuvarda yapılan incelemede, limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı. Bu kanserler arasında kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserlerinin de bulunduğu açıklandı.

Anti depresan etkisi de var

Öte yandan, limon kabuklarında bulunan 'dlimonene' adlı maddenin çok güçlü bir cilt dostu olduğu belirlendi. Limon kabuğunun aynı zamanda sinir sistemine olumlu etki yaptığı ve bakterileri öldürerek kalbi rahatlattığı kanıtlandı. Ayrıca limonun içeriğinde bulunan polifenollerin kadınların yumurtalık kanseri riskini de düşürdüğü belirlendi.

Limonun, bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı antimikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu da kabul ediliyor. Ayrıca yüksek tansiyonu dengeleyen meyvenin, stresle savaşan, sinir bozukluklarına iyi gelen antidepresan etkisi de bulunuyor.

Rus Tıp Dünyası

Özellikle Rus doktorların tavsiye ettiği kalp ve damar hastalıkları reçetesi mucizevi sonuçlar veriyor. Bitkilerle doğal tedavi yöntemine son derece önem veren Rus tıp dünyası, bu formülü yüzlerce yıldır kullanıyor ve son derece başarılı sonuçlar elde ediyor. Limon suyu ve sarımsakla yapılan karışım, damar sertlikleri, damar yağlanması, damar tıkanıklıkları ve tansiyon gibi sorunları kalıcı olarak ortadan kaldırıyor. Türkiye'deki bazı doktorlar da hastalarına bu formülü öneriyor.

Evinizde kendiniz yapabilirsiniz!

-2 Litre hiç su katılmamış sıkılmış limon suyu,

-40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak (Mümkünse Anadolu'da yetiştirilmiş ithal olmayan sarımsaklardan),

-Ağzı sıkı kapanan koyu renkli, ışık almayan bir cam kavanoz. Pet şişeler kullanmanız sakıncalıdır, cam kullanmanız tavsiye edilir.

Hazırlanışı

2 Litrelik kavanoz ya da pet şişeyi dolduracak kadar limon satın alın.( dikkat: pazarda çok sulu diye sattıkları içine şırıngayla su enjekte ettikleri limonlardan olmasın!) Limonların suyunu iyice sıkıp şişeye doldurun. Soyulmuş 40 diş orta boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp, şişenin kapağını sıkıca kapatın. 25 gün boyunca serin bir yerde tutun ve her gün birkaç kez çalkalayın. Yaklaşık 25 gün sonra, sarımsakların limon suyunun içinde eridiğini göreceksiniz.

25 gün sonra hazır hale gelen karışımdan, her sabah kahvaltıdan yarım saat önce yarım çay bardağı için. Bunu hergün düzenli olarak ve mümkünse aynı saatte yapın. Bu karışımın içine asla başka bir madde katmayın (şeker, tuz, tatlandırıcı vs ).

Yüzde yüz kanıtlanmış faydaları

1-Tüm damar iltihaplarını (vasküler) tedavi ediyor, tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu önlüyor.

2-Kolesterol ve lipidi düşürüyor, zararlı yağların yakılmasını sağlıyor, kilo verdiriyor, bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor, vücuttaki şeker oranını dengeliyor, pankreasin yenilemesini sağlıyor.

3-Böbrek ve safra taşlarını eritiyor, idrar söktürüyor, vücuttaki şişkinliği yok ediyor ve dokularda ödem oluşmasını engelliyor.

4-Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek, mide ve oniki parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor.

5-Tüm romatizmal iltihabi önleyor, her tür romatizmal ağrıları dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem yüzeylerinin yenilenmesini sağlıyor ve her türlü ağrıyı kesiyor.

6-Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerini yeniliyor, sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri refleks hızını artırıyor, felç ve inme riskini azaltıyor.

7-Vücudun bağışıklık sistemini son derece mükemmel hale getiriyor ve her türlü alerjiyi, özellikle de damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini kökünden engelliyor. Kanser oluşumlarına karşı tüm vücudu koruyor.

Bu haber 29,912 kez okundu.

Eti güneş batmadan tüketin!02 Eylül 2014 15:54
Obezite ile ilgili çalışmalar yapan Dr.Fevzi Özgönül, eti güneş batmadan tüketin uyarısında bulundu.
Dikkat! Sıcak havalarda artıyor02 Eylül 2014 15:52
Deride kızarıklık, şişme, kaşıntı gibi belirtilerle görülen egzama sıcak yaz aylarında daha da artıyor.
Ağız kokusunu önlemenin 5 yolu02 Eylül 2014 11:13
Dişler arasındaki köprülerin de koku kaynağı olabileceğini söyleyen Ozan, ağız kokusunu önlemek için ip uçları veriyor.
Strese karşı günde 10 badem, 2 ceviz02 Eylül 2014 11:10
Acıbadem Etiler Tıp Merkezi Beslenme ve Diyet Uzmanı Melis Torluoğlu, gündelik stresle savaşırken yiyeceklerden faydalanılabileceğini söyledi.
Sağlık için çay için!02 Eylül 2014 11:08
Düzenli olarak çay içmenin kalp hastalıkları dışındaki nedenlerden ölme riskini yüzde 24 oranında azalttığını ortaya çıkardı.
Spor yapanları bekleyen sinsi tehlike!02 Eylül 2014 11:07
Spor yapanları bekleyen sinsi tehlike! Ani kalp ölümünün daha çok spor yapanlarda gerçekleşiyor.
Az şu içmek de yorgunluk sebebi02 Eylül 2014 11:06
Tiroid bozuklukları, kansızlık, depresyon ve kaygı bozuklukları gibi sağlık problemlerine dayanmayan bir yorgunluğunuz varsa sebebi yeterli su içmemek.
İşte metabolizmayı hızlandırmanın ipuçları02 Eylül 2014 10:57
Yaş ve yaşam tarzına bağlı olarak metabolizmamız yavaşlıyor. Hayat tarzını ve alışkanlıkları değiştirerek metabolizmayı hızlandırabilirsiniz
Çocuğunuzu öperek hasta edebilirsiniz!01 Eylül 2014 17:52
Öpücükler, çocuğunuzu hasta edebilir, kalp zarı iltihabına sebep olabilir.
Sağlık Bakanlığı yoğun bakım merkezleri kuracak01 Eylül 2014 15:34
Sağlık Bakanlığı çocuklar için yeni yoğun bakım üniteleri, yetişkinler içinse ara yoğun bakım merkezleri kurulmayı planlıyor.
Sağlıkta "ara yoğun bakım merkezleri" kurulacak01 Eylül 2014 14:21
Sağlık Bakanlığı, yoğun bakım ihtiyacının giderilmesi için yeni çalışma başlattı.
Kalp krizi sonrası anevrizma riskine dikkat!01 Eylül 2014 13:40
Sürekli yorgunluk, nefes darlığı, göğüs ağrıları ve çarpıntı hissiyle kendini belli eden kalp anevrizması, kalp krizlerinden birkaç hafta sonra ortaya çıkabiliyor.
Aydın'da 270 kg esrar ele geçirildi
ABD‘den İsrail‘e sert tepki!
Ev kredisi alana kedi hediye!
Real'e şok yenilginin ardından kötü haber
Avusturalya'dan Putin'e soğuk tavır
Terim: Bize çelme takan takmış
Barcelona'da Neymar'a ilginç ceza
Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi
PKK-IŞİD Çatışması haberine açıklama
Adıyaman'da otomobil takla attı: 4 yaralı
Potanın Perileri Belarus'u devirdi!
Sepp Piontek adam gibi adam
Güneş'teki büyük patlamlar korkuttu
2 terörist teslim oldu!
Profesör 200 bin lirasını kaptırdı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan Azerbaycan'da
Justin Bieber tutuklandı!
ABD Yeni Zelanda'yı da yendi!
İşte Trabzonspor'un UEFA kadrosu!
Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!
IŞİD ikinci ABD'li gazetecinin de kafasını kesti!
İran'da ayı kurtarma rezaleti!
ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun...
A Milli Takım'da sakatlık şoku
Soma’nın ilk tazminat davası
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem
Burak Can Karamanoğlu davası başladı
Milan'dan transfer dersi
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela
"Hedefimiz Milano'da final"
Kazara mayınlı araziye girdi
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi
Prandelli, Dzemaili'yi değil onu istemiş
Müslüm Gürses'in ismi bakın nereye verildi!
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!
Yeni tat: Kaya tuzlu dondurma
Antalya'da 60 metreden denize uçtu
Başbakan ile muhalefet lideri mahkemelik oldu
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
Kocaeli'de kırmızı alarm!
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu