Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Şifre değiştirirken dikkat! Korsanlara yem olmayın Peşmerge, DEAŞ'ı Kerkük'ten püskürttü Diyanet'ten 'lades ve arı' açıklaması Ömer AltaşYeni Türkiye yolunda ikinci evre
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,202 kez okundu.

AK Partili vekilin teklifine CHP desteği30 Ocak 2015 07:52
AK Partili İsmet Uçma'nın tartışmalı teklifine CHP'li Binnaz Toprak'tan destek geldi.
CHP'den emeklilere müjde!30 Ocak 2015 07:50
Haziran ayında yapılacak seçimler için seçim bildirgesi çalışmalarını sürdüren CHP, hazırlıklarda son aşamaya geldi.
AK Parti oyları bir ayda 2.5 puan arttı30 Ocak 2015 06:42
AK Parti'nin oyu bir önceki aya göre 2.5 puan artışla yüzde 49.5'e yükseldi.
Sarıgül, İnönü'yü vefasızlık ve ihanetle suçladı30 Ocak 2015 06:21
Şişli Belediye Başkanı Hayri İnönü'nün tehdit edildiği iddiasıyla başlatılan soruşturmada şüpheli sıfatıyla ifadesine başvurulan Mustafa Sarıgül, "Bu, büyük bir vefasızlık, ihanet ve iftira" dedi.
Erdoğan: Çipras daha temkinli olmalı29 Ocak 2015 23:58
Cumhurbaşkanı Erdoğan, dünyada çok konuşulan isim Çipras hakkında yorumda bulundu. Erdoğan "Çipras temkinli olmalı" dedi.
Sakarya'nın AK Parti il başkanı belli oldu29 Ocak 2015 23:48
AK Parti İl Başkanlığı için yarışan 11 isim Süleyman Özmen, Mehmet Yılmaz, Sezai Akyol, Ahmet Demir ve Fevzi Kılıç olarak 5 kişiye düşürüldü ve Sakarya'nın il başkanı Fevzi Kılıç olarak belirlendi.
Kılıçdaroğlu hasta ziyaretinde29 Ocak 2015 22:32
Kılıçdaroğlu, bir süre önce bel fıtığı ameliyatı olan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i evinde ziyaret etti.
Erdoğan: Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor29 Ocak 2015 22:19
DEAŞ'ın Kobani'den uzaklaştırılmasını değerlendiren Erdoğan, "Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor" dedi.
Erdoğan'dan başkanlık sistemi açıklaması29 Ocak 2015 21:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlık sisteminin gerekliliğini Nasuhi Güngör örneğiyle anlattı.
MİT'ten Naim Şahin'e anlamlı söz29 Ocak 2015 21:55
İstihbarat kaynakları, lise öğrencisinin ölümü ile sonuçlanan İETT otobüsü saldırısından MİT’i sorumlu tutan İdris Naim Şahin’i yalanladı.
Erdoğan: 367’nin yakalanması lazım29 Ocak 2015 21:26
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, katıldığı televizyon programında gündemi değerlendirdi.
İşçiler CHP İstanbul il binasını işgal etti29 Ocak 2015 20:33
Sarıyer belediyesi işçileri, CHP İstanbul il binasının kapılarına zincir vurarak, işgal eylemi gerçekleştirdi.
PFDK, cezayı kesti!
YÖK diploma sahteciliğinin önüne geçecek
Paşa 3 puana koşullandı
5 arabaya çarptı, kayıplara karıştı
KKTC bayrağı resmen o ülkede
22 adrese terör baskını
Çipras'ın ilk ziyareti Güney Kıbrıs'a
Fransa'dan Wi-Fi yasağı
FIFA'da zorlu başkanlık seçimi
Şifre değiştirirken dikkat! Korsanlara yem olmayın
Bozdağ: İnfazın ertelenmesi kriteri gözden geçirilecek
YÖK'ten bir ilk!
İsrail'i eleştirdiği için üniversiteden atılan profesöre destek
Peşmerge, DEAŞ'ı Kerkük'ten püskürttü
Klopp'un istediği Galatasaraylı!
Sands-Safarova ikilisi şampiyon!
Diyanet'ten 'lades ve arı' açıklaması
Asansör ile duvar arasında sıkışan işçi öldü
Şii camisine saldırı: 12 ölü
Gönül İşleri dizisine sürpriz transfer
Anne ve bebekten ''uzman ebe'' sorumlu olacak
Gaziantepspor'a yeni gurbetçi!
Başakşehir'in Paşa sınavı!
Lösemi hastalarında "hassas" tehlike
Kanarya'dan Kuyt'a teklif
Rüzgar enerjisi nükleere rakip
Aycın'dan anlamlı dış politika karikatürü
Aşık Veysel'in hayatı film oluyor
Kuveyt Türk'e "Yenilikçiliğin Ticarileştirilmesi Ödülü"
Bu çay kanserden koruyor!
"İstanbul-Bursa-İzmir Otoyolu" hızla ilerliyor
'Zehirli ayakkabı' kabusu geri mi dönüyor?
Saç ektirmeye bitkisel veda
Cumhurbaşkanı Erdoğan Kırşehir'e gitti
Psikolojik ağrılara dikkat!
TİKA'dan 15 ülke polisine eğitim
Deniz Feneri yardım için Çorum’da
Kerkük’te sokağa çıkma yasağı
ABD'den Sina kınaması
Ağrılarından, 18'inci ameliyatta kurtuldu
Gayrimenkulde “döviz mağduriyeti” son bulsun
Kardeş Payı özlemi reytinglere de yansıdı
Armstrong bir hafta yok
Öcalan: Nâzım'ın tam tersiydim
Tartışma doğrulandı!
Ginola zor durumda
Sözleşmesini feshetti
Ocak ayı SAMEKS verileri açıklandı
İGDAŞ'tan çok kritik uyarı!
İstanbul için 800 kilometre raya ihtiyaç var
Meteoroloji'den çok önemli fırtına uyarısı
Elektronik eşyaları alabilmek için kimlik zorunluluğu
Ebeveynler için 'casus program'
Yunan Savunma Bakanı'nın ilk icraatı Kardak’a çelenk
Soner Yalçın ti'ye alındı!
Kamerun'un kuzeyinde 7 ceset bulundu
Ege'deki ada satışa çıkarıldı!
Gözdeki görünmez tehlike!
Kamerun'un kuzeyinde 7 ceset bulundu
Kiraz Mevsimi'nde 'Atilla Saral' rüzgarı
Konya'da obruklar oluştu
Dış açıkta makas 2014'te daraldı
Atlasjet gidiyor, AtlasGlobal geliyor
Kağıthane'de 50 yıllık hasret bitiyor
Rehinenin babası oğlu için çağrıda bulundu
Ayrılsak da Beraberiz dizisi ekranlara dönüyor
'Ece Su' davasında bilirkişi raporu çıktı
Deniz Seki'den teşekkür mektubu