Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Benzinli ve LPG'li araçlara müjde! 'Bu aşk caiz değil' 'Bunları G.Saray'a kakaladılar' Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,190 kez okundu.

'Davutoğlu MHP'yi bitirecek'02 Eylül 2014 10:16
A HABER’DE Sevilay Yükselir moderatörlüğünde yayınlanan ‘Yüzde Yüz Siyaset’ programının dün akşamki konukları AK Parti İstanbul Milletvekili Prof. Dr. Burhan Kuzu, İstanbul Şehir Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Medaim Yanık ve Avukat Kezban Hatemi’ydi.
Kılıçdaroğlu Haydar Baş'ın oğlunun düğününe katıldı02 Eylül 2014 09:44
Kemal Kılıçdaroğlu, Bağımsız Türkiye Partisi Genel Başkanı Haydar Baş'ın oğlunun Bahçeköy'deki kır düğününe katıldı.
Bakan Elvan'dan iki önemli müjde02 Eylül 2014 08:42
Yeni dönemde otoyollara ağırlık verileceğini söyleyen Lütfi Elvan, İstanbul trafiğini rahatlatacak önemli projelerden bahsetti.
Kılıçdaroğlu'ndan sürpriz Sarıgül kararı02 Eylül 2014 08:38
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Yeşilköy'de sürpriz bir görüşme gerçekleştirdi.
Erdoğan'dan yedi sayfalık şikâyet!02 Eylül 2014 08:11
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın 'paralel yapı' iddiaları hakkında yürüttüğü soruşturmanın dosyasında çarpıcı bilgilere ulaşıldı
Kılıçdaroğlu'ndan flaş PM kararı!02 Eylül 2014 07:43
CHP'de Genel Başkanlık yarışı sürerken bir yandan da liste yarışları sürüyor. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu önemli isimlerle donatmayı düşündüğü PM için çalışıyor.
Kılıçdaroğlu merak edilen o soruya cevap verdi!02 Eylül 2014 07:34
Kılıçdaroğlu, kendisine karşı aday olan Muharrem İnce'nin tasviye edilip edilmeyeceği ile ilgili soruya cevap verdi.
Erdoğan'dan Kıbrıs'ta üst düzey zirve01 Eylül 2014 22:49
Cumhurbaşkanı Erdoğan, KKTC Meclis Başkanı Sibel Siber ve Cumhuriyet Meclisi’nde temsil edilen siyasi parti başkanlarıyla bir araya geldi.
Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki01 Eylül 2014 22:08
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kemal Kılıçdaroğlu'nun Cumhurbaşkanı Erdoğan için söylediklerine tepki gösterdi.
Kılıçdaroğlu kitapçık fırlatmayı bakın nasıl savundu!01 Eylül 2014 20:27
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'te içtüzük kitapçığını fırlatan Engn Altay'ı savundu.
Erdoğan'dan 'Ruhban Okulu' mesajı01 Eylül 2014 19:55
KKTC'de konuşan Erdoğan Rum gazetecinin Ruhban okulu ile ilgili sorusuna, Okulu açmak mesele değil ancak sizden de bir adım olsun" dedi.
TUSAŞ Pakistan F-16'larının modernizasyonu01 Eylül 2014 15:38
Modernizasyonu tamamlanan F-16'lar yarın törenle teslim edilecek.
Dzemaili'nin kod adı: Şut ve gol
Ronaldo: Konuşursam manşet olurum!
PKK asfalt makinelerini yaktı
İsrail 4 bin dönüm Filistin toprağına el koydu
'Suud hükümeti Mescid-i Nebevi'yi yıkacak' iddiası!
Djokovic set vermeden kazandı
Abdullah Kiğılı bombaladı!
Bediüzzaman’ın talebelerinden Erdoğan’a tebrik!
Hülya Koçyiğit: Göğsüm kabardı
İstanbul'un 100 filmi bir kitapta toplandı
Fatih Terim yönetiminde 103. milli maç
Ambulans helikopterler gece de uçacak
Futbolda Türkiye Kupası heyecanı başlıyor
Borsa İstanbul teknoloji üretecek
"Barış ve Çocuk" konulu karikatür yarışması
Kilosu 13 lira oldu!
Benzinli ve LPG'li araçlara müjde!
'Büyük bir savaş kapımıza dayandı'
Fatih hocaya saldırı
Ambulans helikopterler gece de uçacak
G.Saray'a şok sözler: Napoli itelemiş!
İsrail askerleri 21 Filistinliyi gözaltına aldı
PKK mezarlığına müdahale
İlk özel rapor Soma için
Ağız kokusunu önlemenin 5 yolu
Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye büyük fark!
Trabzonspor'un 100. transferi...
Korkusundan 4 buçuk yıldır havalalanında yaşıyor
Strese karşı günde 10 badem, 2 ceviz
Muslera: Çeyrek finali geçmek istiyoruz
Bahşiş yüzünden öldürülen damat defnedildi
Sağlık için çay için!
Spor yapanları bekleyen sinsi tehlike!
Evinden telefonla çağırdı, üzerine kurşun yağdırdı
Az şu içmek de yorgunluk sebebi
İmralı 'Kesin ateşkes' çağrısı yapacak!
"Ben ezik biri değilim"
Fırtınadan 3 bomba
Mudanya'da barış rüzgarı
'Aziz Yıldırım ile 1 aydır konuşmuyoruz'
Otobanda feci kaza: 3 ölü
Webo kendini feda etti
Türk kadını modayla ilgileniyor
Yeşilay'a yeni görev
İngiliz şarkıcı IŞİD'e katıldı
NASA 2018 için en büyük roketi hazırlıyor
Kadro dışı oyunculara dev rakamlar
Polise ateş açıldı
İşte metabolizmayı hızlandırmanın ipuçları
Ev kredisi alana kedi hediye
Ev ödevi vermek yasaklandı
En fazla parayı bakın neye harcadık
Apple ve FBI müstehcen skandalı soruşturuyor
'Bu aşk caiz değil'
Osman Turhan'dan çok konuşulacak paralel karikatürü!
Polisi linç ettiler!
'Bunları G.Saray'a kakaladılar'
Meteoroloji'den yağış uyarısı!
Milli Takım'ın rakibi Danimarka
Sözcü yazarından Cumhurbaşkanı ve Başbakan'a hakaret!
Hülya Koçyiğit: Onur duydum Türkiye
Hakkari'deki barış etkinliğinde Kadir İnanır fırtınası
FBI skandala el koydu
A Milliler Danimarka ile karşı karşıya gelecek
Silahlı kavga: 1 ölü
20 milyon kişinin beklediği takvim açıklandı!
Maradona'dan olay sözler!
ABD Afrika'da da operasyonda
'Davutoğlu MHP'yi bitirecek'
Beşiktaş'ı bekleyen büyük tehlike
Dinlemelere karşı bakanlıklarda tarama