Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Süleyman Soylu'dan paralel yapıya sert sözler! Beşiktaş'ın yıldızı yuvadan uçuyor! Radikal'den algı operasyonu! Celal KazdağlıAmaç: İnsanların psikolojisini yönetmek
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,191 kez okundu.

Süleyman Soylu'dan paralel yapıya sert sözler!15 Eylül 2014 23:50
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu'dan 'paralel yapının' Lahey oyununa sert tepki gösterdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda döndü15 Eylül 2014 23:46
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar ziyaretinin ardından özel uçak "TUR" ile Ankara'ya geldi.
Erdoğan: BDDK gereken adımları atmalı!15 Eylül 2014 22:57
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Bank Asya'nın durumu ortada. BDDK'nın atması gereken adımlar var yoksa sorumlu olur" dedi.
Türkiye'ye mesnetsiz suçlama!15 Eylül 2014 22:55
Mısır'da Hâkimler Kulübü Başkanı Ahmed el-Zend Türkiye'ye mesnetsiz suçlamalarda bulundu!
Erdoğan'dan New York Times'ın IŞİD iddiasına tepki!15 Eylül 2014 22:32
Erdoğan, New York Times'ın Türkiye IŞİD'den petrol alıyor iddiasıyla ilgili, "IŞİD petrolü iddiası çok çirkin, yalan ve adice" dedi...
Çavuşoğlu: Sorunları doğuran sebepler ortadan kaldırılmalı15 Eylül 2014 22:22
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Irak hükümetinin kapsayıcı yaklaşım benimsemesinin önemli olduğunu, bölgedeki güvenlik sorunlarının ancak sorunları doğuran temel sebeplerin ortadan kaldırılmasıyla çözülebileceğini belirtti.
Ulvi Saran'dan eleştirilere cevap!15 Eylül 2014 21:37
Görevinden ayrılma talebinde bulunan Kamu Düzeni ve Güvenliği Müsteşarı Doç. Dr. Ulvi Saran, eleştirilere cevap verdi.
Davutoğlu ilk yurt dışı ziyaretine yarın çıkıyor15 Eylül 2014 21:30
Başbakan Ahmet Davutoğlu, ilk resmi yurt dışı ziyaretini yarın Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne (KKTC) yapacak.
İhvan yöneticisi Katar'dan Türkiye'ye geldi15 Eylül 2014 20:17
Katar'ın Müslüman Kardeşler liderlerinden 7 kişinin ülkeden ayrılmalarını istemesi üzerine teşkilatın Dış İlişkiler Sorumlusu Amr Derrac Türkiye'ye geldi. 7 kişiden 2'si ülkeden ayrıldı, 5'i ise hâlâ Katar'da.
Arınç'tan Bakanlar Kurulu açıklaması15 Eylül 2014 20:01
Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası açıklama yapan Arınç, toplantıda öncelikli konunun Avrupa Birliği olduğunu, AB Bakanı Bozkır'ın etraflıca bir sunum yaptığını söyledi.
Erdoğan'ın makam aracını Katar Emiri kullandı15 Eylül 2014 19:17
Cumhurbaşkanı Erdoğan Katar'da katıldığı bir temel atma töreni sonrası sürpriz bir harekete karşılaştı.
Yasadışı dinleme iddiasına 961 yıl hapis istemi15 Eylül 2014 19:06
İzmir merkezli olarak geçen ay 13 ilde düzenlenen operasyonda, 11'i tutuklu 32 polis hakkındaki iddianame kabul edildi.
Türk Telekom abonelerinin dikkatine!
Süleyman Soylu'dan paralel yapıya sert sözler!
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda döndü
D.Bakır Valisi Kıraç: Okul izinsiz olduğu için mühürlendi!
Erdoğan: BDDK gereken adımları atmalı!
Türkiye'ye mesnetsiz suçlama!
Uğur Boral Bilic'e sert çıktı!
Erdoğan'dan New York Times'ın IŞİD iddiasına tepki!
Çavuşoğlu: Sorunları doğuran sebepler ortadan kaldırılmalı
Lufthansa pilotları iş bırakma eyleminden vazgeçti
David Cameron: Bu aileyi ayırmayın
Beşiktaş'ın yıldızı yuvadan uçuyor!
Kartal fırsat tepti!
Ulvi Saran'dan eleştirilere cevap!
Fenerbahçe bir ilki başardı!
Davutoğlu ilk yurt dışı ziyaretine yarın çıkıyor
Almanya'dan IŞİD resti!
Jose Sosa rekor kırabilir!
Suriye'de 17 bin 136 çocuk yaşamını yitirdi
Microsoft'tan 2,5 milyar dolarlık dev alım
Akdeniz'de yeni kaçak faciası iddiası
İstanbul'un göbeğinde dehşet!
Antibiyotik yerine arı!
Sergen Yalçın'ın ücreti dudak uçuklattı!
Cavcav'dan suç duyurusu
Hamas'tan o iddiaya yalanlama
İhvan yöneticisi Katar'dan Türkiye'ye geldi
Caner Asena için kesenin ağzını açtı
Huawei, Samsung'a meydan okudu!
Arınç'tan Bakanlar Kurulu açıklaması
Prandelli'den Sneijder'e gönderme
Erdoğan'ın makam aracını Katar Emiri kullandı
Yasadışı dinleme iddiasına 961 yıl hapis istemi
Radikal'den algı operasyonu!
Aydın Doğan medyası yine görevde!
İhvan liderine ikinci müebbet
İngiltere'de "trilyonluk" korku!
Hurda deposunda korkutan yangın
Gazzelilerin son çaresi: Ölüme yolculuk
Feci kaza: 6 yaralı
Yollar resmen ayrıldı!
Kritik Ukrayna toplantısı
Gazze için imar çağrısı
Hacı Gedikli vefat etti!
Üniversite adayları dikkat!