Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bozkır: Üye yapmazlarsa umrumuzda bile olmaz Başakşehir'de eşitlik bozuldu! / CANLI AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,201 kez okundu.

Bozkır: Üye yapmazlarsa umrumuzda bile olmaz21 Aralık 2014 19:52
AB Bakanı Bozkır, AB'nin Türkiye'ye danışmadan basın açıklamaları yapmayı sürdürmesi halinde bildikleri yolda devam edeceklerini söyledi.
Müezzinoğlu: Çakallara meydanı boş bırakmayız21 Aralık 2014 18:22
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, "Milli iradeye kuzu postunda tuzak kuran çakallarla karşılaştık" dedi ve iddialı konuştu.
AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş21 Aralık 2014 17:44
AK Parti Ankara 5. İl Kongresi'ne salona asılan afişler damga vurdu.
CHP'li belediyeden kirli siyaset!21 Aralık 2014 16:57
CHP'li Manavgat Belediyesi'nin bazı caddeleri AK Parti'li Büyükşehir Belediyesi'ne devredildi. Buna kızan CHP'li belediye çöpleri toplamadı.
'CHP: Cemaate Hizmet Partisi'21 Aralık 2014 16:12
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Öznur Çalık, "Atatürk'ün CHP'sinin içerisine cemaat girmişse yeni bir isim bulmalı" dedi.
Babacan: Sinemaya artık vakit kalmıyor21 Aralık 2014 14:35
Başbakan Yardımcısı Ali Babacan'dan, günlük yaşantısına ilişkin samimi açıklamalar geldi.
Davutoğlu: Pensilvanya'dan emir alanlar bunun hesabını verecek21 Aralık 2014 12:48
Başbakan Davutoğlu 'Eğer birileri Pensilvanya'dan ya da başka yerlerden emir alarak devleti yönetmeye kalkarsa bunun hesabını verecek. Biz sadece emaneti milletten alır hesabı millete veririz' dedi.
Nedim Şener'den çarpıcı "14 Aralık" yorumları21 Aralık 2014 12:24
2011'de Oda TV'ye yönelik Ergenekon soruşturması kapsamında tutuklanan, 1 yıl cezaevinde kaldıktan sonra tahliye edilen gazeteci Nedim Şener 14 Aralık operasyonuyla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı.
Sarıgül'ün CHP planı belli oldu21 Aralık 2014 11:01
CHP'den milletvekili olmak isteyen Sarıgül, aday gösterilmemesi halinde Şişli'ye yüklenecek.
Sümeyye Erdoğan'dan o iddialara yanıt21 Aralık 2014 10:45
Sümeyye Erdoğan kendisi hakkında ortaya atılan iddiaları yalanladı.
Kılıçdaroğlu'nun torpil listesi deşifre oldu21 Aralık 2014 09:14
CHP genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu "Torpil yaptığımı ispatlasınlar. İstifa ederim" dediği liste ortaya çıktı.
Mısır'dan Gülen okuluna baskın!21 Aralık 2014 00:00