Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Esed'in yabancı katilleri İşte Necati Şaşmaz'ın yeni dizisi İki bakanlığa bağlı kurumlara çok sayıda atama Prof. Dr. Erol GökaŞimdi “Büyük Barış” zamanı
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,203 kez okundu.

Erdoğan, Fidan’la Medine'de görüşmüş06 Mart 2015 07:13
Erdoğan, gazetecilere ifade ettiği kırgınlığını ve tavrını Hakan Fidan’a yüz yüze görüşmesinde de iletti.
Erol Olçak, AK Parti’den aday adayı oldu06 Mart 2015 06:18
AK Parti’nin kuruluşundan bu yana tüm reklam ve tanıtım işlerini yapan, seçim kampanyalarını organize eden ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’a yakın isimlerden Erol Olçak da son dakikada milletvekili aday adaylığı için başvuruda bulundu.
İki bakanlığa bağlı kurumlara çok sayıda atama06 Mart 2015 06:09
İçişleri ve Ulaştırma, Denizicilik ve Haberleşme bakanlıklarına ait atama kararları Resmi Gazete'ye yayımlandı.
Emine Erdoğan, Şanlıurfa'dan ayrıldı05 Mart 2015 23:41
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Şanlıurfa'daki temaslarının ardından kentten ayrıldı.
Burhan Kuzu: Muhalefet partileri panik atakta05 Mart 2015 23:24
AK Parti İstanbul Milletvekili Burhan Kuzu, "Partileri millet kapatır ve tam kapatır. AK Parti, 2010 anayasa değişikliğinde parti kapatmayı tarihe gömmek istedi. Ancak bugünkü muhalefetin tamamı hep bir ağızdan karşı çıkmıştı" dedi.
Davutoğlu: Dolardaki yükselişin sebebi...05 Mart 2015 20:13
Başbakan Ahmet Davutoğlu, dolardaki yükselişle ilgili "Bütün kurumlarımız gereken tedbirleri almaktadır. Hükümet olarak talimat verdik" dedi.
'O sözlerin altına imzamı atıyorum'05 Mart 2015 18:52
İçişleri Bakanı Ala, "Anayasayı tanımıyorum" ifadesine açıklık getirdi. Meclis tutanaklarına yansıyan o sözler için Ala, "Altına imzamı atıyorum" dedi.
Hasip Kaplan: Meclisi kilitleyeceğiz05 Mart 2015 18:42
HDP Şırnak Milletvekili Hasip Kaplan, İç Güvenlik Paketi görüşmelerine yönelik 'Meclisi kilitleyeceğiz" tehdidi savurdu.
Bahçeli'nin ilk rakibi belli oldu05 Mart 2015 18:14
Yozgat eski milletvekili Doktor Mesut Türker, Kurultay'da Genel Başkanlığa aday olduğunu açıkladı.
Şeyh Said'in torunları hangi partilerden siyasete giriyor?05 Mart 2015 14:48
Şeyh Said’in torunları AK Parti ve HDP’den milletvekili aday adaylığı için başvuruda bulundu.
Bahçeli'ye BBP ve Saadet ile ittifak olacak mı sorusu05 Mart 2015 14:33
MHP lideri Devlet Bahçeli, BBP ve Saadet Partisi ile seçim ittifakı konusunda bir temas olmadığını ancak seçime kadar ne gibi gelişmeler olacağını bilemediğini söyledi.
Hasan Cemal: 7 Haziran'da oyum HDP'ye05 Mart 2015 14:17
Gazeteci Hasan Cemal bugünkü yazısında 7 Haziran genel seçimlerinde oyunu HDP'ye vereceğini açıkladı.
Kuyt ve Drogba karşı karşıya!
Esed'in yabancı katilleri
Boko Haram yine katliam yaptı!
Ünlü oyuncu ülkücülere son sözünü söyledi
Eski Azerbaycanlı oyuncudan şok iddia!
Fransa Facebook’u yargılayacak!
Dünyanın en yaşanabilir kenti seçildi
Erdoğan, Fidan’la Medine'de görüşmüş
Hapishaneyi basıp tecavüzcüyü öldürdüler
Ünlü aktörün uçağı yere çakıldı
Sneijder artık bedava!
F-4 eğitim uçağı kazalarında İsrail şüphesi
Suriye’de kanlı gün: 20 sivil öldü
Türk Tarih Kurumu başkanı belli oldu
IŞİD 3 bin yıllık kenti dozerlerle yıkıyor
İşte Necati Şaşmaz'ın yeni dizisi
Erol Olçak, AK Parti’den aday adayı oldu
İki bakanlığa bağlı kurumlara çok sayıda atama
27 hakim ve savcının görev yeri değişti
Muhalif lider Kuvatov İstanbul'da öldürüldü
Kuzu: Partileri millet kapatır ve tam kapatır
Alkali su iç zayıfla
Tanzanya'da sel felaketi
Güney Sudan'da siyasi kriz
New York borsası günü yükselişle tamamladı
Güzeldere Geçidi'nde araçlar yolda kaldı
Fenerbahçe derbiye bileniyor
Tokat'ta silahlı saldırı: 1 ölü
Vakıfbank Seride 1-0 öne geçti
Sobacılar çarşısında patlama
Emine Erdoğan, Şanlıurfa'dan ayrıldı
9. Uluslararası İzmir Kukla Günleri başladı
Efkan Ala, şehit pilotlar için taziye mesajı yayımladı
Fransa Cumhurbaşkanı Halid Hoca ile görüştü
Burhan Kuzu: Muhalefet partileri panik atakta
Ünlü tango orkestrası Bursa'da konser verdi
5 futbolcu, silahlı soygunda yaralandı
Nusra'nın genel komutanı öldürüldü
Kılıçdaroğlu'na Erdoğan eleştirisi!
Kanada’da 3 bakana şüpheli zarf gönderildi
Liverpool'dan yardım maçı
Tatlıses'in büyük özlemi
Chelsea 'Hagi Akademisi'nden' yıldız alıyor
Afgansitan'da Türkiye'nin yardımıyla kadın üniversitesi
PFDK'dan ceza yağmuru
İstanbul'da rehine operasyonu
Kılıçdaroğlu, "Manda Yuvası" filmini izledi
Arnavutluk'taki "suikast" iddiaları
Suarez ve Kuyt Liverpool'a dönüyor
Kız kardeşlerden kan donduran itiraf
Eczacıbaşı VitrA güle oynaya
New York'ta bir uçak pistten çıktı
Ünlü pilottan şok eden haber!
Memur maaşları düşecek mi? Açıklama geldi!
Gemlik için deprem uyarısı
Arap Körfez ülkelerinin İran endişesi
Askerlik şubesi yanında şüpheli çanta paniği
Sertifikalı 1 milyon dolarlık banknot ele geçirildi
Kamyon ile motosiklet çarpıştı: 2 ölü, 2 yaralı
Çaykur'un 4 bin liralık çayı için sıraya girdiler!
Yağışlı hava geri dönüyor
Türkiye hakkında şike iddiası! Ortalık karıştı!
Konsere biletle değil mamayla girdiler
Brezilya Milli Takımı kadrosu açıklandı
Denizli'den Irak Türkmenlerine yardım kampanyası