Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Trafik çilesi yaza bitecek! İşte kumpasın asıl merkezi! Son 3 gün! Bildirmeyene büyük ceza Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,204 kez okundu.

3 dönem kuralına takılan isimlere jest29 Mart 2015 09:21
AK Parti, aday belirleme sürecinde sona yaklaşırken Başbakan Davutoğlu mesaisinin büyük bölümünü genel merkezde geçirmeye başladı. Davutoğlu, önümüzdeki hafta şu ana kadar beraber çalışmadığı yaklaşık 150 isimle yüz yüze görüşecek. Başbakan, görüşeceği isimlerin partiyi temsil ağırlığını taşıyıp taşıyamayacağını değerlendirecek.
CHP bugün sandık başında29 Mart 2015 09:02
CHP’nin yaklaşık 760 bin üyesi, 41 il, 45 seçim bölgesinde hâkim gözetiminde yapılacak önseçimler için bugün sandığa gidiyor.
Sırrı Süreyya Önder'i Öcalan ikna etti29 Mart 2015 08:57
Geçtğimiz aylarda önümüzdeki seçimde aday olmayacağının sinyallerini veren Sırrı Süreyya Önder'in bu kararından vazgeçtiği belirtliyor.
CHP'de fatura skandalı29 Mart 2015 08:35
Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi, eşi Gamze hanımı vekillik için aday adayı yaptı. Ön seçimi de kazanması için 5 yıldızlı otelde gece düzenledi. Faturayı da belediyeye ödetti
Bakan Eker: Tüm sorunları anayasa çözer28 Mart 2015 22:20
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Diyarbakır'da bir restoranda gazetecilerle bir araya geldi ve gündeme dair konuştu.
Destici: Koalisyona hazırız!28 Mart 2015 22:15
BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, genel seçimlere MHP ve Saadet Partisi ile ortak koalisyon olarak katılmaya hazır olduklarını söyledi.
Kılıçdaroğlu'nu Bizimkiler dizisinin "Cemil"ine benzetti28 Mart 2015 20:33
Savcı Sayan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu Bizimkiler dizisinin "Cemil"ine benzetti.
Kafkasyalılardan HDP’nin ziyaretine tepki28 Mart 2015 18:44
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş’ın Kafkas Dernekleri Federasyonunu ziyaret etmesi, başta Abhaz kökenliler olmak üzere çok sayıda Kafkasyalının tepkisine neden oldu.
Kılıçdaroğlu belgeselinin gösterimi yapıldı28 Mart 2015 15:54
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nun hayatını konu alan belgeselin gösterimi, Kılıçdaroğlu'nun ailesinin de katılımıyla İstanbul Kongre Merkezi'nde yapıldı
Akdoğan: 'HDP olmazsa kıyamet kopmaz’28 Mart 2015 14:43
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, çözüm sürecini provoke edenlerin zararlı çıkacağını söyledi. “Süreç devlet politikası” diyen Akdoğan, Cumhurbaşkanı’nın sürecin önderi olduğunu belirtti. ‘HDP olmazsa kıyamet kopmaz’ diyen Akdoğan, "Ateşle oynayan yanar! Silahı devreye sokan kaybeder.” dedi.
Yalçın Akdoğan'dan Yemen açıklaması28 Mart 2015 13:32
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, “Yemen’de olan nedir? Müslümanın, Müslümanı katletmesidir. Bunlara biz dur demek durumundayız” dedi.
Davutoğlu üst kurul toplantısında28 Mart 2015 13:26
Üst Kurul Toplantısı'na AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Davutoğlu da katılıyor.
Trafik çilesi yaza bitecek!
Türkmen çocuklarına eğitim, başladı
Gripten korunmak için tüketin
Millilere İspanyol basınından övgü
5 büyüklüğünde deprem!
SMS gönderimi cazibesini yitiriyor
Gaziantep'ten taraftara mesaj var
Fenerbahçe'den Van Persie'ye teklif!
Araç alacaklara müjde! İkinci elde devrim gibi uygulama
iPhone'dan kullanıcılarına büyük şok!
İsrail bir Filistin köyünü yıkıyor
İşte kumpasın asıl merkezi!
Liderler nükleer müzakerelerden umutlu
Aden Havalanı Husilerden alındı
Sağlık Bakanlığı'ndan 'nöbet' açıklaması
PEGIDA Kanada’da gösteri yapamadı
Özbekistan seçimlerinde oy verme işlemi başladı
Son gün müsabakaları başladı
Facebook para kazandıracak
Emeklinin maaşı artıyor!
Milli Takım'da sakatlık şoku! İki isim birden...
Volkan Babacan'a tam not
22 yıl aradan sonra gelen gol
Kanlı saldırının failleri öldürüldü
Diego’dan büyük yemin
Uçak pistten çıktı
"Böcekçi" polisler adliyeye sevk edildi
Zaman'a bir mesaj yazdı hayatı karardı!
'Sürpriz' trafik cezalarına son
Çin’in Teklemekan zulmü
Ebolada umutlar suya düştü
Salih Uçan'a kötü haber
10 liralık çaya 460 lira ceza
New York'ta 1 saat karanlık
50 bin liraya fabrika
İsveç'te şampiyon Büşra
Terim: Kaybetseydik Türk futbolu batmayacaktı
Uzun süre oturanları bekleyen hastalık
Şantajla toplanan paralar senatörlere dağıtılmış!
Putin'den İsraillileri çıldırtacak Filistin mesajı
Sağanak yağmur sel baskınlara yol açtı
Hiddink: Türk duvarına karşı...
Slaven Bilic: Çok çılgınca olacak
Erdoğan'a küfreden kocasına boşanma davası açtı
İşçi servisi devrildi: 1 ölü, 11 yaralı
Dev banka Türkiye'den çıkıyor mu?
3 dönem kuralına takılan isimlere jest
CHP bugün sandık başında
Sırrı Süreyya Önder'i Öcalan ikna etti
Sorularla yetinmeyip cevapları da çaldılar!
Son 3 gün! Bildirmeyene büyük ceza
Kişi başına 142 bin lira sus payı
Hizbullah Suudi Arabistan'a meydan okudu!
Yemek yerken çay içmeyin
CHP'de fatura skandalı
Sade hayat Saray mutfağında
Saatlerinizi ileri aldınız mı?
5 kişi tutuklandı
Gençlerin projelerine 100 bin lira destek
Suriyeli çocuk tramvay altında kalarak öldü
Milli Takım maçları nerede oynanacak?
Mourinho'dan Milli takıma övgü!
Özgecan'ın katilinin karısından ikinci ifade
Aslan ve Kanarya'ya Juventus engeli
Böcekçi polisler İstanbul’da
F.Bahçe'de sakatlara özel program
Demba Ba için olay olacak sözler
Belçika, Rumlar'a acımadı
Cumhurbaşkanı, "oyuncak" kampanyasına katıldı
Rafsancani’den flaş uyarı: Ateşle oynuyorlar
Hollanda'yı salladık ama yıkamadık!