Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bugün bu yollara dikkat! 2 Filistinli daha hayatını kaybetti! Beyaz Saray önünde 'Gazze için kum' Aslan DeğirmenciDavutoğlu Hoca küresel mücadelede yalnız değil!
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,189 kez okundu.

"Halk boykotçu CHP'ye oy vermez"29 Ağustos 2014 22:22
A Haber’de Banu El’in sunduğu ‘Aklın Yolu’ programına TESEV Başkanı Can Paker’in açıklamaları damga vurdu.
AK Parti MYK'da görev değişikliği!29 Ağustos 2014 20:33
AK Parti MKYK, ilk kez Genel Başkan ve Başbakan Davutoğlu başkanlığında toplandı. Toplantı 1.5 saat sürdü.
CHP kurultayı ile güven oylaması çakıştı29 Ağustos 2014 20:22
Yeni hükümetin TBMM'de yapılacak güvenoylaması ile CHP'nin olağanüstü kurultayı aynı tarihe rastlıyor.
AK Parti MKYK toplantısı sona erdi29 Ağustos 2014 20:14
AK Parti MKYK, ilk kez Genel Başkan ve Başbakan Davutoğlu başkanlığında toplandı. Toplantı 1.5 saat sürdü.
Giresun'da Bakan Canikli sevinci29 Ağustos 2014 19:06
Nurettin Canikli'nin 62. Hükümeti'nde Gümrük ve Ticaret Bakanı olarak görev alması, memleketi Giresun'da ve babaevinde sevinçle karşılandı
Suriye yine taciz etti29 Ağustos 2014 18:33
Genelkurmay Başkanlığı, Suriye füze sistemlerinin F-16 uçaklarını taciz ettiğini açıkladı.
Atalay: Başbakanımızdan affımı istemiştim29 Ağustos 2014 17:33
Beşir Atalay, Başbakan Yardımcılığı görevini Yalçın Akdoğan'a devretti. Atalay, görevden ayrılmayı 'kendisine has sebeplerden dolayı' kendisinin istediğini söyledi.
Kurultay güven oylamasıyla aynı günde29 Ağustos 2014 17:08
Siyasi takvimde önemli iki olay aynı güne denk geldi.
Akdoğan'dan ilk açıklama29 Ağustos 2014 14:54
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan yeni kabineyi değerlendirdi.
Ahmet Davutoğlu rekor kırdı29 Ağustos 2014 14:40
Başbakan Ahmet Davutoğlu yeni kabineyi çok kısa bir sürede açıklaması beraberinde de bir rekoru getirdi.
Kurtulmuş: Ben de televizyondan öğrendim29 Ağustos 2014 14:35
62. Hükümet'te Başbakan Yardımcısı olarak görev yapacak olan Kurtulmuş, haberi televizyondan öğrendiğini açıkladı.
CHP provokasyonun ardından Köşk'e çıkıyor29 Ağustos 2014 14:07
CHP, halkın oylarıyla Cumhurbaşkanı seçilen Erdoğan'ın yemin töreninde yeni bir saygısızlığa imza atmıştı. CHP Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu ise yarın Anıtkabir, Çankaya Köşkü ve Atatürk Kültür Merkezi'ndeki resmi törenlere katılacak.
Bugün bu yollara dikkat!
Cimbom'un rakibi son dakikalarda kabus gördü
IŞİD'den ABD topraklarına tehdit yok
Baransu'dan Erbakan'a hakaret!
İlk yüzü gülen Akhisar oldu!
Rize'de 1'er golle puanlar paylaşıldı!
İstanbul'da helikopter destekli operasyon
Davutoğlu'ndan Zafer Bayramı mesajı
2 Filistinli daha hayatını kaybetti!
İzmir derbisi nefesleri kesti: 1-1
Moody's'ten Bank Asya'ya kötü haber!
UEFA'dan Avrupa Ligi'nde sürpriz değişiklikler
"Halk boykotçu CHP'ye oy vermez"
Cumhurbaşkanı Erdoğan nikah şahitliği yaptı
ABD'nin IŞİD'e hava saldırıları sürüyor
Fenerbahçe'de 3 imza birden
Gazeteciler Silivri Belediyesi'ne siyah çelenk bıraktı
Hocasından Salih'e övgü dolu sözler
Ankara'da çatışma: Biri polis 2 yaralı
Bir bonzai vakası daha
Beyaz Saray önünde 'Gazze için kum'
Aliyev'den Davutoğlu'na tebrik
Prandelli: Hayatımda ilk kez...
Bursa maçı öncesi yıldız isim kadrodan çıkartıldı
Fenerbahçe'de Karabükspor hazırlıkları
Siyonist yazardan Netanyahu'ya: Edepsizliğin de bir sınırı yok mu?
Yıkıma rağmen Gazze'de eğitim başlayacak
Türkiye’de yeniden bir Süryani okulu açılıyor
Nöbette kalp krizi geçiren polis yaşamını yitirdi
Erdek'te fırtına: 4 yaralı
Gaziantep'te iki kaza: 5 yaralı
Zıpkınla dalan milli dağcının cesedi bulundu
Zürih'te MÜSİAD İsviçre Ofisi açıldı
AK Parti MYK'da görev değişikliği!
Ebola bir ülkeye daha sıçradı!
CHP kurultayı ile güven oylaması çakıştı