Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Boş tribünlere karşı derbi! Bakana tokat! Kamer Genç Meclis'ten kovuldu! Celal KazdağlıParalel yapıyı “Tasfiye” ne demek?
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,182 kez okundu.

Paralel yapı resmen dini kullandı!18 Nisan 2014 08:58
Dicle Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ayşegül Saraç'ın sahnelediği 'başörtüsü' oyununun tüm detayları ortaya çıkıyor
CHP'ye şok! O ilçede de seçimler iptal18 Nisan 2014 08:53
Seçim sonuçlarının tartışmalı olduğu bir yerde daha YSK'dan iptal kararı çıktı.
CHP'den Kılıçdaroğlu'na 'Zekeriya Öz' fırçası!18 Nisan 2014 08:49
Kadın vekillerin Kılıçdaroğlu'na "Zekeriya Öz'ün neredeyse heykelini dikecektik. Kaç masumun kanına girdiğini hatırlamıyoruz, sahip çıkacağımız başka hukukçu mu yoktu?" diyerek tepki gösterdiği ileri sürüldü.
17 Aralık süreci iktidar kavgası!18 Nisan 2014 08:34
KONDA Araştırma'nın Yönetim Kurulu Başkanı Tarhan Erdem, 17 Aralık'ta yaşananları, 'Hükümeti yıkmak değil, hükümet böyle kalsın ama bazı şeyler de benim hakimiyetimde yürüsün' isteği olarak yorumladı.
Kamer Genç Meclis'ten kovuldu!18 Nisan 2014 08:25
MİT Kanun Teklifi görüşmelerinde Kamer Genç, Genel Kurul'dan 2 oturum çıkartılma cezası aldı. AK Partililer de Genç'i protesto için arkalarını döndüler.
İşte Cumhurbaşkanı'nın yetkileri!18 Nisan 2014 08:19
Anayasa, cumhurbaşkanına oldukça geniş yetkiler tanımasına rağmen, bu maddelerin sınırlı olması tartışılıyor. Zaman zaman bazılarının kullanıldığı yetkiler şöyle:
Seçim sistemi değişiyor! Başkanlığa doğru18 Nisan 2014 08:11
AK Parti, Erdoğan'ın Başbakanlık koltuğuna oturduğu günden beri 'istiyorum' dediği Başkanlık sistemini hayata geçirmek için düğmeye basıyor.
4 eski bakan için süreç başlıyor!18 Nisan 2014 07:54
AK Parti yönetimi; Muammer Güler, Zafer Çağlayan, Erdoğan Bayraktar ve Egemen Bağış'la ilgili verilen soruşturma önergelerini görüşme kararı aldı.
Telekulak'ta şeytan üçgeni18 Nisan 2014 03:26
Paralel yapının istihbarat, TEM,TMK üçgenindeki çalışmaları deşifre oldu.
AB sürecinde yeni fasıllar açılmalı17 Nisan 2014 23:58
AB Bakanı Çavuşoğlu, AB sürecine ilişkin, "Cumhurbaşkanı ve Başbakan'ın yaptığı ziyaretler ve başkente yapılan ziyaretlerde ortak görüş, müzakerelerin hızlandırılması ve bu yıl önemli fasılların açılmasıdır" dedi.
Dicle Üniversitesi'nde neler oluyor?17 Nisan 2014 23:44
Gülen Cemaati'nde 25 yıl kalan Dicle Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ahmet Keleş Paralel Örgütün Dicle Üniversitesini nasıl ele geçirdiğini anlattı.
Rize Çayeli Belediye Başkanına saldırı17 Nisan 2014 23:34
Çayeli Belediye Başkanı Atilla Esmen ile şoförü saldırıya uğrayarak darp edildi.
Paralel yapı resmen dini kullandı!Adana'daki o hakime sır ziyaret!Kaka Beşiktaş'a geliyor!Milyonlarca memur bu haberi bekliyor!CHP'ye şok! O ilçede de seçimler iptalDünya’nın ikizi bulundu!CHP'den Kılıçdaroğlu'na 'Zekeriya Öz' fırçası!İşte polis sınavındaki skandalın ses kaydı!Twitter yola geldi! Buzlayacak17 Aralık süreci iktidar kavgası!İşte Cumhurbaşkanı'nın yetkileri!İşte Yeni Türkiye'nin MİT'i!Seçim sistemi değişiyor! Başkanlığa doğruAkıllı telefonlar vücut ısısıyla şarj olacak!4. yıldız için çok özel zirve!Telekulak'ta şeytan üçgeniMarquez'in veda mektubuTüm Manşetler
Ricky Martin Diyarbakır yolcusu
Boş tribünlere karşı derbi!
Donanma gemileri Boğaz'dan geçti
Paralel yapı resmen dini kullandı!
Kaka Beşiktaş'a geliyor!
CHP'ye şok! O ilçede de seçimler iptal
CHP'den Kılıçdaroğlu'na 'Zekeriya Öz' fırçası!
İşte polis sınavındaki skandalın ses kaydı!
Twitter yola geldi! Buzlayacak
17 Aralık süreci iktidar kavgası!
Bakana tokat!
Adana'daki o hakime sır ziyaret!
Kamer Genç Meclis'ten kovuldu!
İşte Cumhurbaşkanı'nın yetkileri!
İşte Yeni Türkiye'nin MİT'i!
Seçim sistemi değişiyor! Başkanlığa doğru
Akıllı telefonlar vücut ısısıyla şarj olacak!
4 eski bakan için süreç başlıyor!
Ukrayna'da "tansiyonun düşürülmesi" için anlaştılar
Milyonlarca memur bu haberi bekliyor!
4. yıldız için çok özel zirve!
TOKİ'ye atama
Dünya’nın ikizi bulundu!
Eskişehir sokağa döküldü
Telekulak'ta şeytan üçgeni
Marquez'in veda mektubu
AB sürecinde yeni fasıllar açılmalı
Real Madrid evinde hata yapmadı!..
Dicle Üniversitesi'nde neler oluyor?
Ünlü yazar hayatını kaybetti!
Rize Çayeli Belediye Başkanına saldırı