Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Gazze için 8 gündür yürüyorlar Gazze'de mehmetçiğin de kanı vardır Yıldız futbolcunun babası kaçırıldı Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,188 kez okundu.

DHKP-C'den Demirtaş'a saldırı, Kılıçdaroğlu'na izin!29 Temmuz 2014 21:00
Kağıthane'nin Nurtepe mahallesinde "Biz burada siyaset yaptırmayız" diyerek Selahattin Demirtaş'ın standına saldıran DHKP-C terör örgütü üyelerine, 2011 yılında Kemal Kılıçdaroğlu'nun yaptığı miting hatırlatıldı.
Din işleri devletin işi değildir29 Temmuz 2014 21:00
Cumhurbaşkanı adayı ve HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, "Din işleri devletin işi değildir" dedi.
Bahçeli: IŞİD ne ise İsrail de o'dur29 Temmuz 2014 18:01
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinin İstanbul'daki bayramlaşma töreninde önemli açıklamalarda bulundu.
'Dünya önümüzde ceket ilikleyecek'29 Temmuz 2014 17:35
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, Orta Doğu’da ve Kafkaslarda yaşanan çatışmalara değindi.
Demirtaş'tan Uludereli ailelere ziyaret29 Temmuz 2014 16:00
HDP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş, Uludere'ye Somalı ailelerin selamını götürdü.
Başbakan Erdoğan o madalyayı geri verecek29 Temmuz 2014 14:00
Başbakan Erdoğan'ın, Türkiye'nin ABD Büyükelçisi aracılığıyla Cesaret Madalyası'nın iade edebileceğini açıkladığı ortaya çıktı.
Cumhurbaşkanı seçimine 12 gün kala son anket29 Temmuz 2014 10:07
ORC Araştırma Şirketi, 10 Ağustos 2014'te yapılacak Cumhurbaşkanlığı Seçimleri için yaptıkları anket sonuçlarını açıkladı.
Davutoğlu’dan milli irade vurgusu29 Temmuz 2014 09:47
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Konya programı kapsamında Çumra ilçesinde partililerle ve vatandaşlarla bayramlaştı.
Erdoğan: Maltepe mitinginde 2.5 milyon olalım28 Temmuz 2014 22:32
Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Erdoğan, AK Parti İstanbul İl Başkanlığının, Haliç Kongre Merkezi'ndeki bayramlaşma töreninde konuştu.
AK Partili vekilden Obama'ya mektup!28 Temmuz 2014 21:39
Gazzede yaşanan insanlık ayıbı için AK Parti Kayseri Milletvekili Pelin Gündeş Bakır, ABD Başkanı Barak Obama’ya açık mektup gönderdi.
Şahin Hakan Şükür‘e sert çıktı!28 Temmuz 2014 19:17
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin, Hakan Şükür'ün önceki gün gözaltındaki polisleri ziyaret etmesine tepki göstererek, "Kafa golleriyle meşhur Hakan Şükür'ün böyle bir kafasızlık yapmasını yadırgadım" dedi.
Bakan Eker: O hep en zor olanı seçti28 Temmuz 2014 18:46
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Erdoğan'nın siyasi kariyeri ile için çarpıcı açıklamalar yaptı.
Tarık için flaş transfer açıklaması!
Hakim 49 polis hakkındaki kararını açıklıyor
Sincan Uygur Özerk Bölgesi'nde saldırı
Din işleri devletin işi değildir
DHKP-C'den Demirtaş'a saldırı, Kılıçdaroğlu'na izin!
Gazze için 8 gündür yürüyorlar
Rusya tek bir kanıt ortaya koyamadı
Halep'te Esed'e büyük darbe
İsrailli milletvekili Zuabi Meclisten uzaklaştırıldı
Polise taş atan çocuklara temizlik yaptırıldı
Bilic'ten yönetime transfer mesajı!
Gazze'de mehmetçiğin de kanı vardır
4 tutuklu ve hükümlü firar etti
Yıldız futbolcunun babası kaçırıldı
Almanya bu Türk'ü konuşuyor
Kazalar bayramın tadını kaçırdı
İşte Ebu Hudayr'ın katili!
Beşiktaş dev maça bu 11'le çıkacak
Rüştü Reçber'in villası yanıyordu
Gazze'de ölü sayısı 1158'e yükseldi
Meksika'da 6,3 büyüklüğünde deprem
Davutoğlu'ndan Gazze için üçlü görüşme
Denize giren 4 kişi hayatını kaybetti
Oscar ödüllü oyuncu: İsrail soykırım yapıyor
Yeni Mavi Marmara filosu yola çıkıyor!
Bonzai, bir genci daha komaya soktu
Bahçeli: IŞİD ne ise İsrail de o'dur
Barça'dan rekor gelir