Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bayramda havalar nasıl olacak? İşte YHT’ye bağlanacak hatlar Sneijder'den G.Saray'a sürpriz teklif! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özeti
4 Ocak 2013 Cuma 13:17
Güncellenme Tarihi 4 Ocak 2013 Cuma 14:14
19 ve 23. dönemde Elazığ Milletvekili olarak görev yapmış, Anavatan'ın kurucularından Feyzi İşbaran 28 Şubat darbesinin acıklı hikayesini anlattı..

KALEMLİ GENELKURMAY'IN POSTACISI, ERBAKAN'A ALENEN HAKARET EDİLİYOR!

Erbakan Başbakan. Genelkurmay’da kıyametler kopuyor. Rahmetli Erbakan'ı alenen aşağılıyorlardı. Basına demeçler veriyorlardı. Karadayı işin arkasında. Çevik bir ve E.Özkasnak, hükümetin içinde de Mehmet Ağar. Finansal destek İş Bankası genel müdüründen Erbakan çaresiz kalmıştı. Demirel tezgâhın başı. Çiller-Mesut Yılmaz fırsat kolluyordu. TBBM Başkanı Kalemli de Genelkurmay’ın postacısı.

ASKER DARBE YAPACAK

Bir gün Karadayı ve Kuvvet komutanları TBMM Başkanı Karadayı'yı ziyaret ettiler. Mesut Yılmaz bizi gece acil gizli toplantıya çağırdı. Mesut Yılmaz söz aldı."Arkadaşlar Karadayı ve kuvvet komutanları TBMM Başkanı'nı ziyaret etti. Darbe yapacaklar. Kalemli bilgi verecek.

Mesut Yılmaz :

"Herkes görüşünü söylesin. Genel Kurmay bu toplantının sonucunu bekliyor. Meclisin bu şekilde kapanmasını istemiyorum"

Meclis Başkanı da Mesut Yılmaz'ın söylediklerini doğruladı. Yani bir ihtilalle karşı karşıyayız!

DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER DURUMDAN İSTİFADE ETMEYE ÇALIŞIYORDU

Arkadaşların bir kısmı Bakanlık hayal ediyordu. Bir kısmı korkmuştu. Demirel, Mesut Yılmaz, Çiller bu durumdan istifade etmeye çalışıyordu."Erbakan gitsin"

MESUT YILMAZ'I İKNA EDEMEDİK

Toplantı sabaha kadar sürdü. Üç kişi farklı konuştuk. Cemil Çiçek, Vehbi Dinçerler ve ben "Bunlara karşı duralım. Basın toplantısı Yapalım. Asker’in tavrını kınayalım. Erbakan’a destek verelim ve makul sürede ülkeyi seçime götürmesine ikna edelim.

"Seçimle gelmiş bir başbakanı böyle indiremezler. Bunun sonu felaket olur. Gerekirse tutuklasınlar. Tarihe bir demokrasi dersi not düşeriz. Mesut Bey siz de 28 Şubat'ın Başbakanı olmayın. Partimiz biter (Anavatan) Bu bir darbe İşbirlikçiliğidir. Erbakan ile konuşalım"

Toplantı sabaha kadar sürdü. Genel Kurmay'ın ışıklarının tamamı inadına yanıyordu. Mesut Beyi ikna edemedik. Diğer tarafta Çiller ve ekibi toplantı halinde ve Erbakan sonrası Başbakanlık hesabı yapıyorlardı. Yani Tansu-Mesut yarışıyordu

Siyasette kendimi hiç o kadar aşağılandığımı hissetmemiştim. Alenen milletvekilleri Meclise hapsedilmiş. O gece tüm ümidimi yitirdim Öğrenci liderliğimizden beri hapisle tanıştığımız için. Bana zor gelmiyordu. Ama beklentisi olan-korkanlar konuşmamdan rahatsızdılar Ne dediysek boş. Plan yürüyordu. Erbakan’ı istifa ettirdiler.

BAŞ MİMAR DEMİREL, YILMAZ VE ÇİLLER İŞBİRLİKÇİ

Baş mimar! Demirel ipleri ele geçirdi. Başbakanlık Bekleyen Çiller pek mutluydu. Ama öyle olmadı. Demirel DYP'yi parçaladı. Mesut Yılmaz’ı Başbakan yaptı. Siyasetten iyice soğumuştum.

Mesut Yılmaz Başbakanlıkta pek mi mutlu oldu? Burnundan getirdiler. Olup olacağına bin pişman olmuştu. Genelkurmay idare ediyordu. Asker’in Mesut Yılmaz'a hakareti bini bin para! Tam rezillikti. Çiller ile Mesut Yılmaz hiç Demokrasiden bahsetmesinler. İŞBİRLİKÇİYDİLER

KÖŞE YAZARLARI, PATRONLARIYLA ANKARA'YI TALAN EDİYORLARDI

Hele o medyanın, köşe yazarlarının keyfine diyecek yoktu. Patronları ile beraber Ankara'ya çökmüşlerdi. Talan vardı. Artık Türkiye'nin felaket günleriydi. Güya sivil iktidardık. Ama iktidar yine genelkurmay’dı. Demek ki, sorun Erbakan değilmiş.

ECEVİT'İ DE KULLANDILAR

Bir süre de rahmetli Ecevit'i kullandılar. O’nun da başına getirmedik bırakmadılar. Bu kirli oyunu sonunda millet bozdu. Demek ki, yaş haddinden emekli darbeci oldu. Çevik Bir de ben neden içerdeyim. Emirleri O veriyordu.

Biz onurumuzla ayaktayız Ortalık sakin iken, demokrasiyi konuşmak, demokrat olmak bazıları için ne hoş bir duygudur. Demokrat olmak ateşle sınanmakla olur.

Bu bir 28 Şubat darbesinin acıklı ve kısa özetiydi.

Haber 10Haber 10

Bu haber 1,187 kez okundu.

Belediye Başkanı MHP'den Erdoğan için istifa etti24 Temmuz 2014 17:43
İnlice Belde Belediye Başkanı Mehmet Yakan, cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Başbakan Erdoğan'a destek vermek için MHP'den istifa ettiğini açıkladı.
Adayların konuşma sırası belli oldu! İlk sırada kim var24 Temmuz 2014 16:23
3 Ağustos'ta yayınlanacak konuşmalarda ilk sıra İhsanoğlu'nun, ikinci sıra Erdoğan'ın, üçüncü sıra Demirtaş'ın olacak.
Atalay’dan flaş Barış Süreci açıklaması24 Temmuz 2014 16:20
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, çözüm süreci kapsamındaki görüşmelerde artık MİT'in dışındaki kurumların da rol alacağını ifade etti.
Gül, İstanbul yolcusu24 Temmuz 2014 15:27
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, özel uçak "CBK" ile saat 15.15'te İstanbul'a gitti.
Bahçeli’den Gülen’e manidar çağrı!24 Temmuz 2014 15:14
MHP lideri Devlet Bahçeli yaptığı basın açıklamasında Fethullah Gülen'e seslendi.
O parti Erdoğan’ı destekleyecek24 Temmuz 2014 14:04
Anavatan Partisi Genel Başkanı İbrahim Çelebi, cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Recep Tayyip Erdoğan'ı destekleyeceklerini açıkladı.
Davutoğlu'ndan 'Başbakan olacak mısınız?' sorusuna cevap!24 Temmuz 2014 13:15
Ahaber'de canlı yayına konuk olan Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Başbakanlık için en büyük adaylardan biri olduğu iddialarına Gazze ile cevap verdi.
Davutoğlu: İhsanoğlu haddini bilecek!24 Temmuz 2014 12:23
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, muhalefetin ve Ekmeleddin İhsanoğlu'nun İsrail ile ilgili iddialarına sert cevap verdi.
Köşk için oy pusulaları basıldı24 Temmuz 2014 11:47
Cumhurbaşkanı seçimi için adayların fotoğraflarının ilk kez yer aldığı oy pusulaları basıldı.
Demirtaş: Kaldırın onları bu masadan!24 Temmuz 2014 11:34
Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş, katıldığı iftarda İsrail ürünü içeceklerin masadan kaldırılmasını istedi.
Arınç: Bizi affedin demeleri lazım24 Temmuz 2014 10:15
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, İstanbul Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından yapılan operasyonla ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Hakan Fidan'ı Emin kod adıyla dinlediler24 Temmuz 2014 10:07
Cemaat'in polislerinin MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ı terör örgütü üyesi gibi kod adı vererek dinlediği belirtiliyor.
Belediye Başkanı MHP'den Erdoğan için istifa etti
Whatsapp'ta çıldırtan hata
Akkuyu ÇED raporu için gün sayıyor
Norveç'te terör alarmı
Dünyanın en kalabalık ülkeleri belirlendi
Avukatından villa açıklaması
Merkez döviz ihalesini 10 milyona çekti
Kartal listeyi UEFA'ya bildirdi
Manisaspor Burkina Fasolu oyuncu deniyor
Elmas ambargosu 9 yıl sonra bitiyor
Bayramda diyet depresyona neden olmasın
Marttan bu yana 432 kişi yaşamını yitirdi
Kılıçdaroğlu Erdoğan'dan rol çaldı
Bayramda havalar nasıl olacak?
Norveç'te terör alarmı verildi
Yalçın için Beşiktaş defteri kapandı!
Fenerbahçe Olympiakos'la karşılaşacak
Gülen o ülkeye mi kaçacak?
Rahim Ağzı Kanseri taraması ücretsiz yaptırılabilecek
Sadık mükellefe teminat kolaylığı
Türk Musevi Cemaati'nden açıklama
ABD'de 8.5 yılın en düşük seviyesinde
ÖSO Şam'da kontrol noktasına saldırdı: 15 ölü
Sınırda asker kuş uçurtmuyor!
İşte YHT’ye bağlanacak hatlar
Alman astronot Gazze saldırısını paylaştı
Foursquare'de büyük değişim
Eğer uyursak çabucak ölürüz
Çocuklar İsrail'in saldırılarını protesto etti
Selimiye Camisi'nde ki kapısız odanın sırrı
Yenilgiyi üstü kapalı biçimde itiraftır
Paralel polisleri bitirecek rapor
Ülkücü Başkan intihar etti!
Sneijder'den G.Saray'a sürpriz teklif!
Adayların konuşma sırası belli oldu! İlk sırada kim var
İhsanoğlu'nu protesto eden kadınlara para cezası
Atalay’dan flaş Barış Süreci açıklaması
Bayramda hava nasıl olacak?
ABD polisi çıplak hırsızların peşinde
50'den fazlası Fransız vatandaşı!
Çamlıca Kulesi'ne rekor talep
AA'dan Taraf'ın iddialarına yalanlama
116 yolcu taşıyan uçak çöle düştü!
Faizlerdeki düşüş devam ediyor
Bebeğinizi açken yıkayın
'Dosya masrafı' başvurusu yapacaklar dikkat!
Vali Coca Cola'yı Fanta içerek protesto etti
İsrail BM okuluna saldırdı: Ölü ve yaralılar var
Yük gemisi açığa çekildi
Edremit'in adı tabelaya Ermenice yazıldı
"Akıllı hastane"nin yapımına başlandı
İsrail Huzaa’da katliam yapıyor
Gül Irak Cumhurbaşkanı'nı tebrik için aradı
Gazze'deki mezarlıklarda boş yer kalmadı
ABD’de işkence gibi idam
Zaman'dan skandal yazı dizisi!
4-C'liye bayram hediyesi!
Evlerini terk ediyorlar
Gül, İstanbul yolcusu
Şahika'dan bir rekor daha
İslam: Çocuk yaştaki evliliklere sıfır tolerans!
Bahçeli’den Gülen’e manidar çağrı!
Milli füze "Hisar-O" testlerden başarıyla geçti
Bankacılık sektörü mevduatları azaldı
Akrabalarına kızınca servetini Türk Kızılay'ına bağışladı
DOB yönetiminde değişiklik