Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Doğalgaza indirim' açıklaması Güdük Necmi'den kötü haber! UEFA'dan Süper Lig ekibine men! Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken; ‘Dinle küçük adam...’
Öcalan, PKK'da Alevi ağırlığını itiraf etti
Öcalan, PKK'da Alevi ağırlığını itiraf etti
2 Kasım 2013 Cumartesi 11:05
Güncellenme Tarihi 2 Kasım 2013 Cumartesi 11:54
“Türk” toplumuna ulaşmak için Alevileri hep bir köprü olarak gören Öcalan, PKK’daki Alev ağırlığını itiraf etti.

PKK’nın Gezicilerden Baasçı sosyalistlere, romantik solculardan eşcinsellere kadar farklı kesimleri bir çatı altında toplamayı hedeflediği HDP ile Alevi kesimi kuşatmaya çalıştığı bizzat Abdullah Öcalan’ın ifadelerinden anlaşılıyor.

HDP’nin vitrin yüzü Sırrı Süreyya Önder’in PKK’nın İmralı’daki lideri Öcalan ile görüşmesi esnasında aktardığı Öcalan’ın mesajlarına Taraf gazetesinin dünkü nüshasında Emre Uslu dikkat çekti.

Sırrı Süreyya Önder’in anlattıklarına bakılırsa PKK içindeki Alevi ağırlığının bizzat Öcalan’ın ağzından itiraf edildiği görülüyor.

Söz konusu yazıda Öcalan’ın Alevilere gönderdiği mesajı Sırrı Süreyya Önder’in bir toplantıda şu şekilde aktardığına yer veriliyor:

“Alevilerin duyarlılığına ilişkin yakınmalarını Öcalan’a ilettik. Ama o bizi anlamadı. Öcalan meselenin yanlış anlaşılmasına şaşırdı. Öcalan ‘benim söylediğim bir İslam eleştirisi’ dedi. ‘Şimdi siz kalkmış hepimiz Müslümanız diyorsunuz. ‘İslam hukukunda fetih yoktur’ dedi. Onun yaklaşımında İslam kardeşliği vurgusu bir eleştiriydi.”

“İkinci gidişimizde (Alevi hassasiyeti konusunu) kendisi gündeme getirdi. ‘Bu kadar tartışma yürüdüğünü bilmiyordum. Gidin Alevi temsilcilerine söyleyin. Şırnak’ta bir tane Alevi yok iki Alevi vekil var. Mardin’de 500 Süryani ya çıkar ya çıkmaz. Mardin’in Şafi halkı 56 bin oyunu bir Süryani’ye verdi. Biz Muş’ta Sünni bölgesinde Demir Çelik’i aday gösterdik. Alevilerin bölgesinden de Sırrı Sakık’ı aday gösterdik. Sünniler Demir Çelik’i firesiz gönderdi. Sırrı ise Alevilerin bölgesinde neredeyse CHP’ye kaybediyordu.”

“Daha ileri gitmesinler KCK tüm Alevilerin elinde. Orada bir tane araya adam giremiyor bu Aleviler yüzünden’ diye gülerek söyledi. ‘Biz Alevicilik yapmayacağız, tartışırız ama tartışmamız Alevilerle olur’ dedi. ... Aleviler HDK’yı, DTK’yı görmüyorlar mı?” (Haksöz-Haber)

Bu haber 3,513 kez okundu.

Hızlı trende içki servisi kalktı22 Aralık 2014 21:49
Yüksek hızlı trenin (YHT) Ankara-Eskişehir hattında da alkol satışı kalktı.. YHT restoranlarını işleten Beşler Şirket yetkilileri talep eksikliği nedeniyle böyle bir karar aldıklarını belirtti.
Solotürk kokpitinde bir ilk22 Aralık 2014 21:08
Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Öztürk, Solotürk ile gösteri paketini uygulayan ilk hava kuvvetleri komutanı ve en kıdemli pilot oldu.
Valiliğin önünde döner bıçaklı eylem22 Aralık 2014 18:00
Gaziantep'te Yunus Ç., kalp yetmezliği bulunan ağabeyinin tedavisi için kendilerine yardım edilmediğini öne sürerek valilik önünde benzin ve döner bıçaklı eylem yaptı.
Hızlı trende içki servisi kalktı22 Aralık 2014 17:37
Yüksek hızlı trenin (YHT) Ankara-Eskişehir hattında da alkol satışı kalkmasınının üzerine YHT’nin hiçbir hattında artık alkol servisi kalmadı.
Emniyette yeni operasyon!22 Aralık 2014 17:33
Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, 12 emniyet görevlisi hakkında "görevi kötüye kullanmak" suçundan iddianame düzenledi.
İstanbul'da her yol İFM'ye çıkacak22 Aralık 2014 17:26
İstanbul Uluslar arası Finans Merkezi'ne havadan, karadan ve demiryoluyla ulaşım için seferberlik ilan edilecek. Adeta İstanbul'da her yol İFM'ye çıkacak.
Devrilen kamyon doğalgaz borusunu patlattı22 Aralık 2014 17:20
Erzincan'da devrilen kamyon, doğalgaz borusunun patlamasına neden oldu. Patlayan borudan sızan gaz, korku ve paniğe yol açtı.
Ruslar, Türk Akademisyenden ders alıyorlar22 Aralık 2014 17:13
Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) Devlet Konservatuvarı Bale Anasanat Dalı Başkanı Yrd. Doç. Dr. Seda Ayvazoğlu, Rusya St. Petersburg Devlet Üniversitesi Rimsky-Korsakov Konservatuvarı’nda 2 hafta süreyle ders verdi.
17 yaşındaki Ebru’dan bir haftadır haber yok22 Aralık 2014 17:01
Gaziantep’in İslahiye ilçesinde bir hafta önce evden ayrılan 17 yaşındaki Ebru Özer'den haber alınamıyor.
Bu da 'Bedelli Bekarlık'22 Aralık 2014 17:01
"Askerliğin bedellisi mi olur?" demeyin; az daha bekarlığın da bedellisi çıkıyordu... Bedelli bekarlık olmadı belki ama "Bekarlık Zammı" yasalaştı.
Genç öğretmenin yardım çağrısına yanıt ABD'den geldi22 Aralık 2014 16:53
Bingöl'ün Karlıova ilçesine bağlı Ciligöl köyünde görev yapan genç öğretmen Kuzu'nun talebi üzerine ABD'deki Türkiye Yardım Köprüsü Derneğince temin edilen kışlık giyecekler, 100 öğrenciye ulaştırıldı.
3 bin yıllık “taş tencere” geleneği22 Aralık 2014 16:48
İran’da üretilen taş tencereler, eski geleneklerin yaşatılmasının yanı sıra yemeklere lezzet katması ve sağlıklı olması nedeniyle yaklaşık 3 bin yıldır kullanılıyor.
Putin'i şaşırtan istatistik!
'Doğalgaza indirim' açıklaması
Napoli tarih yazdı
Davutoğlu'nu böyle karşıladılar
Özgürlüğü için 29 yıl bekledi
Komadan çıktı anadili gibi Fransızca konuştu
Nijerya'da bombalı saldırı!
İşte Kanal D yeni yayın yönetmeni
'G.Saray Başkanı beni üzdü'
İran kararını askıya aldı!
Fenerbahçe'ye kötü haber
İslam karşıtları sokağa döküldü!
Taşkından zarar gören üreticiye müjde
Pakistan'da 500 mahkumunun infazı planlanıyor!
Hızlı trende içki servisi kalktı
Efsanevi müzisyen hayatını kaybetti
Çöp aracı yayalara çarptı: 6 ölü, 7 yaralı
Galatasaray'da Eboue yönetime savaş açtı
Güdük Necmi'den kötü haber!
G.Saray'a Diyarbakır'da çılgın karşılama!
'Paralel Yapı'dan bürokratlara terfi tuzağı!
59 köy yolu ulaşıma kapandı!
BBP'den birleşme açıklaması
Refah Sınır Kapısı yarın da açık kalacak
Roberto Carlos Sivas'tan ayrıldı
Antep suskunluğunu Rize'de bozdu!
Erdoğan, Juncker'i tebrik etti
Solotürk kokpitinde bir ilk
Trabzon'un maçı kadın ve çocuklara ücretsiz
İsrail'den insanlık dışı uygulama
Peşmerge Sincar için direniyor!
Aziz Yıldırım'dan Aykut Kocaman açıklaması!
UEFA'dan Süper Lig ekibine men!
Diyarbakır'da Galatasaray krizi