Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Mutluluk kaç para eder? Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması Rusya'ya tarihi ayar! Celal KazdağlıYan yana oturuyorduk, şimdi neden karşı karşıyayız?
Çin'den Filistin açıklaması
Çin'den Filistin açıklaması
24 Nisan 2014 Perşembe 23:23
Güncellenme Tarihi 24 Nisan 2014 Perşembe 23:07
Çin, El Fetih ve Hamas heyetleri arasında varılan milli mutabakatı memnuniyetle karşıladıklarını açıkladı.

Çin Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Çin Gang, Pekin yönetiminin Filistin'in iç uzlaşmasındaki olumlu ilerlemeyi memnuniyetle karşıladıklarını ve tarafları tebrik ettiklerini söyledi.

Bu mutabakatın Filistin'de iç dayanışmanın inşasına yardımcı olacağını ifade eden Çin, mutabakatın Filistin'in birliğinin yanı sıra Filistin- İsrail arasındaki barışın gerçekleşmesine yardımcı olacağını dile getirdi.

Sözcü Çin, Pekin yönetiminin barış görüşmelerinin Filistin-İsrail arasındaki barış sürecindeki tek çözüm yolu olduğuna inandığını söyledi.

Tarafların önyargılarından vazgeçerek ortak çaba ve müzakerelerle barış hedefine sadık kalınması çağrısı yapan Çin, uluslararası toplumun bu konuya destek vererek teşvik etmesi gerektiğini sözlerine ekledi.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 209 kez okundu.

Çin'den Filistin açıklaması24 Nisan 2014 23:23
Çin, El Fetih ve Hamas heyetleri arasında varılan milli mutabakatı memnuniyetle karşıladıklarını açıkladı.
BM'den Ukrayna açıklaması24 Nisan 2014 22:48
Birleşmiş Milletler (BM) Genel Sekreteri Ban Ki-mun, Ukrayna'da devam eden şiddet konusunda bir kez daha endişesini belirtti.
BM'den kimyasal silah açıklaması!24 Nisan 2014 22:25
Birleşmiş Milletler (BM), Suriye'deki kimyasalların yüzde 92,5'inin ülkeden çıkarıldığını ya da imha edildiğini bildirdi.
Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması24 Nisan 2014 20:43
ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın 1915 olaylarına ilişkin mesajı hakkında, "Başbakan Erdoğan'ın çarpıcı açıklaması küresel ilkeleri teyit ediyor" ifadesini kullandı.
Kadın askerler Kim için ağladı!24 Nisan 2014 20:35
Kuzey Kore lideri Kim Jong-un bu sefer kadın subayları ağlattı.
Rusya'ya tarihi ayar!24 Nisan 2014 20:05
Ukrayna'nın geçici Cumhurbaşkanı Oleksander Turçinov, Rusya'ya askerlerini sınırdan çekmesi, Ukrayna'nın iç işlerine karışmayı bırakması ve "sürekli tehditlerini ve şantajlarını" sonlandırması çağrısında bulundu.
6 ülkeden Rusya'ya yaptırım24 Nisan 2014 18:48
AB üyesi olmayan 6 ülke, Kırım'daki olaylardan dolayı, AB'nin Rusya'ya karşı uyguladığı yaptırımlara katılacak.
İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı24 Nisan 2014 17:47
İsrail'den El Fetih-Hamas anlaşmasına tepki.
Genelkurmay Başkanı Özel, Kırgızistan'da24 Nisan 2014 17:01
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel, Kırgızistan Cumhurbaşkanı Almazbek Atambayev ile bir araya geldi.
Ukrayna askeri harekete geçti, o şehirlere girdi24 Nisan 2014 16:56
Ukrayna hükümeti, protestoların sürdüğü doğudaki Slavyansk ve Mariupol kentlerinde terör karşıtı operasyona başlattı.
Davutoğlu Filistinli liderleri aradı24 Nisan 2014 16:32
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Filistinli liderleri arayarak tebrik etti.
Putin'den şaşırtan açıklama24 Nisan 2014 14:58
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Kiev yönetiminin halkına karşı silah kullanmasının ciddi bir suç olduğu ve bunun sonuçları olacağı tehdidinde bulundu. Ama unuttuğu bir şey var; o da Suriye'ye verdiği silahlar ve Esed'e karşı olan tutumu!
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlıkSavaşmaya hazırız!AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi400 yıllık hastalığın sırrı çözüldüHalaçoğlu'na belgeli cevapMHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!Bu Video Paylaşım Rekoru Kırıyor!Mastır ve doktora öğrencilerine askerlik şoku!Türkiye Ermenileri Patrikliği: Taziyeyi sevgiyle kabul ediyoruz!Çanakkale Kara Savaşları'nın 99. YılıAslan Domuzu Böyle Parçaladı!Putin'den şaşırtan açıklamaAÖF ara sınav soru ve cevap anahtarı yayınlandı!Merkez Bankası'ndan flaş faiz açıklaması!Altın 2,5 ayın düşüğüne yakınTüm Manşetler
Terminatör geri dönüyor
Mutluluk kaç para eder?
Çin'den Filistin açıklaması
iPhone'a öyle bir özellik geldi ki...
Kapalıçarşı'da altın fiyatları
BMW'nin yeni canavarı büyülüyor
Bilecik'te arı faciası: 1 ölü
İstanbul'a çamur yağdı
BM'den Ukrayna açıklaması
İstanbul'da çamur yağdı
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!
Galaxy S5'ten büyük iddia!
BM'den kimyasal silah açıklaması!
Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlık
Gül "Dünyanın en etkili 100 kişisi' arasında
Şırnak'ta trafik kazası: 7 yaralı
Dev iPhone'dan kötü haber!
Vodafone Cup'a Kartal damgası
'Erdoğan'ın söylediklerine uydum'
Yüksekova'da korkunç kaza!
Hatayı bulunca 12 bin doları kaptı
Samsung'un bombası yok satıyor!
Savaşmaya hazırız!
Tottenham Moyes'un peşinde
Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması
Kadın askerler Kim için ağladı!
Karabükspor'un yasağı kaldırıldı!
AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?
Rusya'ya tarihi ayar!
Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi
Yayladağı'na 2 top mermisi düştü!
87 polisin yeri değişti
Balıkesirspor'da hedef Süper Lig
400 yıllık hastalığın sırrı çözüldü
Önce yüzü sonra bahtı değişti
A Milliler'in rakibi Brezilya
Adana'da akıl almaz olay!
İnşaat iskelesinden düşen 2 işçi hayatını kaybetti
Halaçoğlu'na belgeli cevap
ÇAYKUR'dan bir ilk! Artık bunu da üretecek
Hariri'nin emanetine sahip çıkıyor
Ağrı'da terör örgütüne operasyon
6 ülkeden Rusya'ya yaptırım
Tahkim Kurulu, Fenerbahçe'nin cezasını onadı
Borsa günü düşüşle kapattı
Nokia'nın ismi değişiyor!
Barca'da Arda sesleri yükseliyor!
Vali Mutlu'dan Taksim için son söz
Galatasaray'a iki kötü haber birden!
İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı