Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Gül: Tayyip Bey Türkiye'nin itibarını... Başbakan'dan kritik görüşme ABD: Harekete geçmeye hazırız! Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
AK Parti kongresine kimler davet edildi
AK Parti kongresine kimler davet edildi
14 Eylül 2012 Cuma 13:12
Güncellenme Tarihi 14 Eylül 2012 Cuma 13:16
AK Parti, 30 Eylül’deki büyük kongresine dünya liderlerini davet etti. ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande’ın yanı sıra AB liderleri ile Rusya Devlet Başkanı Viladimir Putin ve Arap Baharı’nın ardından iktidara gelen yeni Ortadoğu liderleri ile Çin Komünist Partisi'nin de aralarında bulunduğu çok sayıda dünya liderine kongre daveti gitti.

Kongreye davet edilen isimler arasında Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Lideri Mesut Barzani de yer aldı. Barzani, bu davet üzerine Ak Parti’ye, kongreye katılacağını bildirdi. Almanya eski Başbakanı Gerhard Schröder’in de kendisine yapılan daveti kabul etiği ve kongreye katılacağı belirtildi. Bir Ak Parti yöneticisi, Obama’ya yapılan davete ilişkin, “Biliyoruz, kendisinin de bu yıl seçimi var, ama biz nezaketen kendisine de davette bulunuyoruz” dedi.

ÇKP de davetli

Ak Parti, devlet ve hükümet başkanlarının yanı sıra yabancı partilere de kongre davetinde bulundu. Davet edilen partiler arasında karşılıklı ziyaretlerin gerçekleştirildiği Çin Komünist Partisi (ÇKP) de yer aldı.

Konuk sınırlaması

Ak Parti yöneticileri, kongreye yurtdışından 160’ın üzerinde konuk beklendiğini belirterek, “Bu yüksek katılım nedeniyle gelen heyetlere sayı sınırlaması konulacak. Çok sayıda ülkeden özellikle partilerden 160’ın üzerinde heyet gelecek, biz her heyetin en fazla iki kişi ile sınırlı olmasını istiyoruz, bunu da davetimizde kendilerine iletiyoruz. Geçmiş kongrelerimizde kalabalık heyetler nedeniyle bazı sıkıntılar yaşanmıştı” dediler.

ABD gezisini kısalttı

Erdoğan, partisinin kongresi nedeniyle ay sonundaki ABD gezisini de kısalttı. Erdoğan, kongre çalışmalarına daha fazla zaman ayırabilmek için BM Zirvesi’ne katılmak üzere 22 Eylül’deki bu gezisinden 27 Eylül yerine 25 Eylül’de dönecek.

2023 manifestosu

Ana teması “2023 vizyonu” olarak belirlenen kongrede, bu vizyona yönelik hedeflerin yer alacağı bir “manifesto” da yayınlanacak. Erdoğan’ın da konuşmasında 2023 vizyonuna ilişkin önemli mesajlar vereceği belirtildi.

HürriyetHürriyet

Bu haber 442 kez okundu.

Gül: Tayyip Bey Türkiye'nin itibarını...19 Eylül 2014 23:52
11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, halefi Recep Tayyip Erdoğan'dan övgüyle bahsetti
Başbakan'dan kritik görüşme19 Eylül 2014 23:37
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri Ban Ki-mun ile telefonda görüştü.
Erdoğan'ın ABD programının ayrıntısı19 Eylül 2014 23:21
Cumhurbaşkanı Erdoğan, BM'nin 69. Genel Kurulu vesilesiyle ABD'ye yapacağı ziyaretin ayrıntıları belli oldu.
Davutoğlu: Onları misafir etmekte kararlıyız19 Eylül 2014 22:56
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Suriye sınırındaki gelişmelere ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
Ateizm Derneği Başkanı'ndan ilginç çıkış!19 Eylül 2014 21:39
CNN Türk'e konuk olan Ateizm Derneği Başkanı Tolga İnce, zorunlu din dersleri hakkında açıklamada bulundu.
CHP Antalya'da olağanüstü kongre kararı!19 Eylül 2014 21:14
CHP Antalya İl Yönetimi, olağanüstü kongre kararı alındığını ve kararın CHP Genel Merkezi'ne iletildiğini bildirdi.
Suriye sınırına askeri sevkiyat yapıldı19 Eylül 2014 20:20
Mürşitpınar 2. Hudut Tabur Komutanlığından getirilen 3 tank, Şanlıurfa'nın Suruç ilçesine bağlı Oylum köyü sınır hattına konuşlandırıldı.
Başbakan Davutoğlu Azerbaycan'da19 Eylül 2014 20:06
Davutoğlu'nun eşi Sare Davutoğlu, Bakü'de ziyaretlerde bulundu
Erdoğan'dan vekalet: 3 bin 50 lirayı peşin verdi19 Eylül 2014 19:33
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kızılay Başkanı Ahmet Lütfi Akar'ı, Beylerbeyi Sarayı'nda kabul etti. Görüşmenin sebebi çıkışta anlaşıldı.
Müezzinoğlu'dan Kılıçdaroğlu'na sert çıkış19 Eylül 2014 19:00
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu Sultangazi Devlet Hastanesi temel atma töreninde konuştu
Kurtulmuş'tan dünyanın sessizliğine tepki19 Eylül 2014 18:30
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, sınırdaki Suriyeli göçüyle ilgili konuştu: "100 bin göçmenle karşı karşıya kalabiliriz" dedi.
CHP'den hükümete destek geldi!19 Eylül 2014 16:58
CHP Adana Milletvekili Faruk Loğoğlu, Türkiye'nin IŞİD tehdidinden kaçanlara sınır geçişine izin vermesini değerlendirdi.
Gül: Tayyip Bey Türkiye'nin itibarını...
Peşmerge'den Kobani açıklaması!
Başbakan'dan kritik görüşme
Google'dan yeni deneme!
Vural'dan sert eleştiri: Nerede büyüklük?
Erdoğan'ın ABD programının ayrıntısı
Türkiye'yi kurtardı, Yunanistan'ı yaktı!
Davutoğlu: Onları misafir etmekte kararlıyız
Kerkük kana bulandı: En az 10 ölü
Microsoft gidiyor Pardus geliyor
Milli judocumuz altın madalya kazandı
Umudumuz sorunun BMGK'da çözüme kavuşması
Gençlerbirliği'nin 'Uğur'lu günü!
Maden ocağında göcük
Üsküdar'da korkunç kaza: 1 ölü
Ateizm Derneği Başkanı'ndan ilginç çıkış!
Vatikan'dan Arnavutluk'a destek
Nijerya'da Boko Haram örgütüne operasyon
iPhone 6 çılgınlığı başladı
CHP Antalya'da olağanüstü kongre kararı!
Sponsor bulamayan Altay'dan ilginç yöntem
Bakan Zeybekçi hedefi açıkladı!
ABD: Harekete geçmeye hazırız!
Suriye'de yeni kimyasal tesis şoku!
Katalonya'da bağımsızlık sesleri
Nusaybin'deki çadır kente Yezidiler yerleştirilecek
Suriye sınırına askeri sevkiyat yapıldı
Fenerbahçe'de radikal değişiklik!
Başbakan Davutoğlu Azerbaycan'da
Dünya nüfusu 2100'de ne kadar olacak?
THY ile Avea'dan işbirliği
Erdoğan'dan vekalet: 3 bin 50 lirayı peşin verdi
TEOG nakilleri için kontenjan müjdesi!
Dolarda akşam sürprizi
Google milyonlarca dolar dağıtacak
Sarkozy siyasete geri döndüğünü açıkladı
Müezzinoğlu'dan Kılıçdaroğlu'na sert çıkış
İskoçya'da başbakan Salmond istifa etti
Albayrak'tan flaş açıklama!
Mourinho yıldız oyuncuyu sildi!
Kurtulmuş'tan dünyanın sessizliğine tepki
Suriyeliler yakınlarının yanına yerleştiriliyor
Gareth Bale'dan Tottenham itirafı!
Ünal Aysal için şok sözler!
Prandelli'den sürpriz karar! Kadroya almadı
12 imamın tutuklanmasının perde arkası
Almanya'dan da ayrılmak isteyenler var
Hasta oğlu boğulurken kaçtı!
'Saldırılar devam edecek'
Hababam okula geri döndü
Galatasaray - Sivasspor biletleri satışta!
Meteoroloji'den bu ile kuvvetli yağış uyarısı
260 bin öğrenci yurtlara yerleştirilemedi
Vücut direncini artıran mucizevi meyve
Sırbistan"kemer sıkacak"
IŞİD Kobani'ye doğru ilerleyişini sürdürüyor
CHP'den hükümete destek geldi!
Polis 9 yıllık cinayeti DNA testi ile çözdü
Bulgar bakandan acı itiraf
Irak ve Suriye için tezkere çıkarılıyor
F-16'lar vur emriyle havalandı
Hamileler burun tıkanıklığına dikkat!
Rusya'dan flaş Ukrayna kararı!
Baltık ülkelerini Rusya korkusu sardı
Öğretmen atamaları açıklandı!
Albayrak aday mı?
"Ebola barış ve güvenliği tehdit ediyor"