Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Zonguldak'taki faciayla ilgili karar açıklandı! Savcılık o isimler için harekete geçti 2 ilde Türkiye Bayrağı'na saldırı! Hakan TunaYaseminler altında!
AK Parti kongresine kimler davet edildi
AK Parti kongresine kimler davet edildi
14 Eylül 2012 Cuma 13:12
Güncellenme Tarihi 14 Eylül 2012 Cuma 13:16
AK Parti, 30 Eylül’deki büyük kongresine dünya liderlerini davet etti. ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande’ın yanı sıra AB liderleri ile Rusya Devlet Başkanı Viladimir Putin ve Arap Baharı’nın ardından iktidara gelen yeni Ortadoğu liderleri ile Çin Komünist Partisi'nin de aralarında bulunduğu çok sayıda dünya liderine kongre daveti gitti.

Kongreye davet edilen isimler arasında Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Lideri Mesut Barzani de yer aldı. Barzani, bu davet üzerine Ak Parti’ye, kongreye katılacağını bildirdi. Almanya eski Başbakanı Gerhard Schröder’in de kendisine yapılan daveti kabul etiği ve kongreye katılacağı belirtildi. Bir Ak Parti yöneticisi, Obama’ya yapılan davete ilişkin, “Biliyoruz, kendisinin de bu yıl seçimi var, ama biz nezaketen kendisine de davette bulunuyoruz” dedi.

ÇKP de davetli

Ak Parti, devlet ve hükümet başkanlarının yanı sıra yabancı partilere de kongre davetinde bulundu. Davet edilen partiler arasında karşılıklı ziyaretlerin gerçekleştirildiği Çin Komünist Partisi (ÇKP) de yer aldı.

Konuk sınırlaması

Ak Parti yöneticileri, kongreye yurtdışından 160’ın üzerinde konuk beklendiğini belirterek, “Bu yüksek katılım nedeniyle gelen heyetlere sayı sınırlaması konulacak. Çok sayıda ülkeden özellikle partilerden 160’ın üzerinde heyet gelecek, biz her heyetin en fazla iki kişi ile sınırlı olmasını istiyoruz, bunu da davetimizde kendilerine iletiyoruz. Geçmiş kongrelerimizde kalabalık heyetler nedeniyle bazı sıkıntılar yaşanmıştı” dediler.

ABD gezisini kısalttı

Erdoğan, partisinin kongresi nedeniyle ay sonundaki ABD gezisini de kısalttı. Erdoğan, kongre çalışmalarına daha fazla zaman ayırabilmek için BM Zirvesi’ne katılmak üzere 22 Eylül’deki bu gezisinden 27 Eylül yerine 25 Eylül’de dönecek.

2023 manifestosu

Ana teması “2023 vizyonu” olarak belirlenen kongrede, bu vizyona yönelik hedeflerin yer alacağı bir “manifesto” da yayınlanacak. Erdoğan’ın da konuşmasında 2023 vizyonuna ilişkin önemli mesajlar vereceği belirtildi.

HürriyetHürriyet

Bu haber 448 kez okundu.

Erdoğan konuşuyor / CANLI31 Ekim 2014 16:29
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Fransız Uluslararası İlişkiler Enstitüsündeki konferansta konuşuyor
Emine Ülker Tarhan CHP'den istifa etti31 Ekim 2014 15:26
CHP Ankara Milletvekili Emine Ülker Tarhan partisinden istifa etti.
TBMM'ye yüksek yargı teklifi sunuldu31 Ekim 2014 15:24
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'ın yargıda yeni düzenlemeleri açıklamasının ardından AK Parti milletvekilleri yüksek yargıda yeni düzenlemeler içeren kanun teklifini TBMM Başkanlığı'na sundu.
Bozdağ'dan İmralı açıklaması31 Ekim 2014 15:20
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, şiddet olaylarının devam etmesi durumunda İmralı görüşmelerinin yeniden değerlendirebileceğini söyledi. Bozdağ, dünkü MGK'nın rekor seviyede uzun sürmesini ise gündemin yoğunluğuna bağladı. Bakan Bozdağ yargıdaki yeni düzenlemelerle ilgili bilgiler verdi.
Erdoğan: Hollande'dan müjde bekliyorum31 Ekim 2014 15:18
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fransa Cumhurbaşkanı Hollande ile ortak basın toplantısı düzenledi. Erdoğan, Avrupa Birliği üyeliği konusuna değinerek, "Türkiye şu anda AB müktesebatına en hazır ülke konumundadır" diyerek Hollande'dan da bir müjde beklediğini açıkladı.
Bakan Avcı'dan BM'ye ağır eleştiri31 Ekim 2014 13:51
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Antalya Belek'te düzenlenen UNESCO Türkiye Milli Komisyonu 2'nci Büyük Buluşması'nda BM'yi eleştirdi. Bakan Avcı, BM şemsiyesi altındaki UNESCO'nun BM'nin yüz akı olduğunu söyleyip, "Dünya beşten büyüktür" dedi.
Davutoğlu'ndan HDP'nin çağrısına yanıt31 Ekim 2014 13:33
HDP’nin 'sokağa çıkın' çağrısına Başbakan Ahmet Davutoğlu'ndan cevap geldi.
Fırıncı ve Bahadıroğlu'ndan iddialara cevap31 Ekim 2014 10:00
Türkiye'nin ilk özel radyolarından biri olan Moral FM yönetimi, radyo hakkındaki söylentilere, düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi.
Rekor kıran MGK'da çok dikkat çeken cümle!31 Ekim 2014 09:57
MGK toplantıları olağan koşullarda 4 - 5 saat sürerken, dünkü toplantının 10 saat 20 dakika devam etmesi dikkat çekici bulundu.
IŞİD petrolü Esed'e gidiyor31 Ekim 2014 09:35
Paralel medyanın "IŞİD petrolü Türkiye üzerinden satılıyor" diyerek yapmaya çalıştığı algı operasyonu çöktü. Örgüt petrolün bir kısmını Esad rejimine, geri kalanını da tacirler üzerinden Dubai'ye satıyor
Fethullah Gülen, İslamcılara münafık dedi!31 Ekim 2014 09:03
Fethullah Gülen bu haftaki konuşmasında, Avrupa Birliği'ni istemeyen İslam birliğinden taraf olan kesimler için münafık nitelendirmesinde bulundu. Üstü kapalı bir şekilde yeni kurulacak partiye destek vermelerini istedi.
Ethem Mahçupyan: AK Parti 2025'e kadar...31 Ekim 2014 08:44
Başbakan Baş Danışmanı Ethem Mahçupyan, "2015’teki genel seçimde eğer AK Parti’yi indiremezseniz gelecekte bir 10 yıl daha AK Parti ile yaşamak durumundasınız" diyerek 2025'e kadar AK Parti'nin iktidarda kalacağını iddia etti.
Zonguldak'taki faciayla ilgili karar açıklandı!
Erdoğan konuşuyor / CANLI
Tüketici kredileri arttı, kredi kartı kullanımı azaldı
Başbuğ'dan Necdet Özel'e ziyaret
Norveç'den Irak'a askeri destek
"Hababam" öğrencilerle buluştu
Emine Ülker Tarhan CHP'den istifa etti
Antik tapınak deyip geçmeyin, 648 yıllık cami
Evsiz adamdan unutulmaz resital
TBMM'ye yüksek yargı teklifi sunuldu
Bozdağ'dan İmralı açıklaması