Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Paralel Yapı operasyonunda flaş tutuklama talebi Aziz Yıldırım'a şok haber! 'Akşam sokağa çıkan kız öldürülmeyi hak ediyor' Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
AK Parti kongresine kimler davet edildi
AK Parti kongresine kimler davet edildi
14 Eylül 2012 Cuma 13:12
Güncellenme Tarihi 14 Eylül 2012 Cuma 13:16
AK Parti, 30 Eylül’deki büyük kongresine dünya liderlerini davet etti. ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande’ın yanı sıra AB liderleri ile Rusya Devlet Başkanı Viladimir Putin ve Arap Baharı’nın ardından iktidara gelen yeni Ortadoğu liderleri ile Çin Komünist Partisi'nin de aralarında bulunduğu çok sayıda dünya liderine kongre daveti gitti.

Kongreye davet edilen isimler arasında Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Lideri Mesut Barzani de yer aldı. Barzani, bu davet üzerine Ak Parti’ye, kongreye katılacağını bildirdi. Almanya eski Başbakanı Gerhard Schröder’in de kendisine yapılan daveti kabul etiği ve kongreye katılacağı belirtildi. Bir Ak Parti yöneticisi, Obama’ya yapılan davete ilişkin, “Biliyoruz, kendisinin de bu yıl seçimi var, ama biz nezaketen kendisine de davette bulunuyoruz” dedi.

ÇKP de davetli

Ak Parti, devlet ve hükümet başkanlarının yanı sıra yabancı partilere de kongre davetinde bulundu. Davet edilen partiler arasında karşılıklı ziyaretlerin gerçekleştirildiği Çin Komünist Partisi (ÇKP) de yer aldı.

Konuk sınırlaması

Ak Parti yöneticileri, kongreye yurtdışından 160’ın üzerinde konuk beklendiğini belirterek, “Bu yüksek katılım nedeniyle gelen heyetlere sayı sınırlaması konulacak. Çok sayıda ülkeden özellikle partilerden 160’ın üzerinde heyet gelecek, biz her heyetin en fazla iki kişi ile sınırlı olmasını istiyoruz, bunu da davetimizde kendilerine iletiyoruz. Geçmiş kongrelerimizde kalabalık heyetler nedeniyle bazı sıkıntılar yaşanmıştı” dediler.

ABD gezisini kısalttı

Erdoğan, partisinin kongresi nedeniyle ay sonundaki ABD gezisini de kısalttı. Erdoğan, kongre çalışmalarına daha fazla zaman ayırabilmek için BM Zirvesi’ne katılmak üzere 22 Eylül’deki bu gezisinden 27 Eylül yerine 25 Eylül’de dönecek.

2023 manifestosu

Ana teması “2023 vizyonu” olarak belirlenen kongrede, bu vizyona yönelik hedeflerin yer alacağı bir “manifesto” da yayınlanacak. Erdoğan’ın da konuşmasında 2023 vizyonuna ilişkin önemli mesajlar vereceği belirtildi.

HürriyetHürriyet

Bu haber 451 kez okundu.

ANAR'ın son seçim anketinde partilerin oy oranları03 Mart 2015 15:50
Anar Genel Müdürü İbrahim Uslu, 7 Haziran seçimleri için yaptıkları son anketi açıkladı.
Kılıçdaroğlu: Türkiye terör yuvası oldu!03 Mart 2015 14:18
CHP lider Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında konuşma yaptı.
CHP eski genel başkan yardımcısı AK Parti'den aday03 Mart 2015 13:23
CHP eski Genel Başkan yardımcısı ve Diyarbakır Milletvekili Mesut Değer, AK Parti’den Milletvekilliği için aday adayı oluyor.
Demirtaş: Demokrasi getireceğinize inanmıyoruz03 Mart 2015 13:19
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş hükümet ile HDP'nin açıklaması sonrası süreci değerlendirdi. Demirtaş "Barışı halkımıza armağan etmek istiyoruz. Biz sizin bu ülkeye demokrasi getireceğinize inanmıyoruz" dedi.
Erdoğan, ABD'nin kirli oyununu bozdu03 Mart 2015 11:47
Eski Genelkurmay İstihbarat Daire Başkanı olan İsmail Hakkı Pekin'e göre, ABD'nin istihbarat oyununu Recep Tayyip Erdoğan bozdu.
Seçim öncesi 3 bakan neden istifa eder?03 Mart 2015 11:45
İsmet İnönü'nün treni durdu diye, her seçim öncesi "3 bakanın istifa etmesini" gerekliliği yıllardır devam ediyor..
Bahçeli 10 maddeyi Sevr'e benzetti03 Mart 2015 11:45
MHP lideri Devlet Bahçeli, hükümet ile HDP'nin üzerinde anlaştığı 10 maddelik çözüm süreci bildirisiyle ilgili ilginç bir benzetme yaptı.
Kadir İnanır, Sırrı Süreyya Önder'le buluştu03 Mart 2015 10:55
İmralı'ya gideceği konuşulan usta oyuncu Kadir İnanır, dün akşam HDP'li vekil Sırrı Süreyya Önder'le bir araya geldi.
İşte CHP'nin ilginç seçim vaadleri03 Mart 2015 10:54
Seçim kampanyasını ünlü reklamcı Ali Taran'a emanet eden CHP'de kampanya için düğmeye basıldı. İşte CHP'nin reklamda kullanacağı vaadlerin bazıları.
Erdem, Erdoğan'dan 1 ay önce randevu istemiş03 Mart 2015 10:46
Merkez Bankası Başkanı Erdem Başçı'nın 1 ay önce Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan randevu istediği ortaya çıktı.
CHP 11 şehirde aday adayı bulamadı03 Mart 2015 10:45
CHP’de aday adaylığı başvurusu önceki gün sona erdi. Buna göre 2 bin 822 isim aday adaylığı başvurusunda bulundu.
Temayülden Hakan Fidan birinci çıktı03 Mart 2015 10:43
AK Parti’nin hafta sonunda yaptığı temayül yoklamalarında gözler, ünlü isimlerin kaçıncı çıktıklarına çevrildi.
Hamaney'e 2 yıllık ömür biçildi
Paralel Yapı operasyonunda flaş tutuklama talebi
Vural: Mücadeleye devam edeceğiz
Samsung Galaxy S6'nın fiyatı belli oldu
Sabancı: Barış sürecindeki adımları önemsiyoruz
İzmir'de içme suyuna kanal suyu karıştığı iddiası
Ağaç kavgası ölüme sebep oldu
25 dakikalık yolu 8 dakikaya indirecek tünel
Şanlıurfa'da uyuşturucu operasyonu
Fidel Castro istihbarat kahramanlarıyla buluştu
İlkokul Öğrencilerinin tuvalet sıkıntısı
Ukraynalı pilot 2 aydır grevde
Skibbe takımına güveniyor!
Bir manga Jandarma ile geldi
Otizmli Doruk tarihe geçti
Bu şehir yakında yok olacak
Fenerbahçe'den sürpriz kadro
Duran Kalkan: Seçime kadar…
Jedinak'a 4 maç ceza
Lisede şaka hastanede bitti!
Tolga: En iyi kaleci Muslera
Zatürreden 3 kişi öldü
Malezya uçağının sırrı çözüldü
Fransa İslam'la ilişkin yasa çıkarmayacak
Kadına kalkan el iflah olmaz
Bodrum'da yağ kazası, 10 araç birbirine girdi
Çanakkale'de zatürreden 3 kişi öldü
Avrupa'dan Türkiye'ye ağaçlandırma övgüsü
Genelkurmay şehit ailelerini Ankara'da ağırlayacak
Davutoğlu şehit diplomatlar için dua etti
Motorine zam!
Aziz Yıldırım'a şok haber!
Hamaney’e 2 yıllık ömür biçildi
Alsancak Stadı sonunda yıkılıyor
47 bin öğretmen atanacak
Ağaçkakan'la 'gezintiye çıkan' gelincik
Şok iddia: "Paul McCartney 45 yıl önce öldü"
Ege Üniversitesi'nde protesto gerginliği: 19 gözaltı
Mavi Marmara Samsun ve Çanakkale yolunda
UEFA kongresi Viyana'da yapılacak
'Gördünüz mü benim duam Rizespor'u ne etti?'
Bazdarevic'ten Misimovic açıklaması!
Suikaste uğrayan Çeçen Eyüp'te defnedildi
En fanatik kümes bu kümes!
'Akşam sokağa çıkan kız öldürülmeyi hak ediyor'
Davutoğlu'dan Şehit Diplomatlar Anıtı’na ziyaret
Erdoğan ziyareti Körfez basınında
İsrailli askerlerden köpekli işkence
Tükürük ve kepekten robot resim çıkarılabilecek
Turgay Aldemir: Çözüm süreci en büyük barış projesidir
Hamas Kurucularından Şeyh Hammad El-Hasenat vefat etti
İstanbul'da karate şöleni!
Muğla'da "yağ balığı" yakalandı
Afrika'nın kralı Demba Ba
İŞKUR'dan 36 bin lira hibe
Emenike sonunda patladı!
Havaalanı bombalandı
Efsane stadyum sonunda yıkılıyor!
Sabancı'dan dev yatırım!
Özel'den Çanakkaleli şehit ailesine davet
VakıfBank'tan "katılım bankası" açıklaması
Emenike'den ağabeyi hakkında açıklama
Erdoğan'dan büyük müjde!
85 yaşında ilk kitabını çıkardı
'İnfazcı John'un ses kaydı: Radikal değilim
Sergen Yalçın'dan Beşiktaş açıklaması!
IŞİD genç kızları sosyal medyada nasıl etkiliyor?