Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Süper Lig'de bir ayrılık daha! Atilla Yayla'dan Mahçupyan’a destek: Ben de şahidim Dostluk Karavanı yine Kudüs'te Hakan TunaÜçüncü göz!
AK Parti kongresine kimler davet edildi
AK Parti kongresine kimler davet edildi
14 Eylül 2012 Cuma 13:12
Güncellenme Tarihi 14 Eylül 2012 Cuma 13:16
AK Parti, 30 Eylül’deki büyük kongresine dünya liderlerini davet etti. ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande’ın yanı sıra AB liderleri ile Rusya Devlet Başkanı Viladimir Putin ve Arap Baharı’nın ardından iktidara gelen yeni Ortadoğu liderleri ile Çin Komünist Partisi'nin de aralarında bulunduğu çok sayıda dünya liderine kongre daveti gitti.

Kongreye davet edilen isimler arasında Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Lideri Mesut Barzani de yer aldı. Barzani, bu davet üzerine Ak Parti’ye, kongreye katılacağını bildirdi. Almanya eski Başbakanı Gerhard Schröder’in de kendisine yapılan daveti kabul etiği ve kongreye katılacağı belirtildi. Bir Ak Parti yöneticisi, Obama’ya yapılan davete ilişkin, “Biliyoruz, kendisinin de bu yıl seçimi var, ama biz nezaketen kendisine de davette bulunuyoruz” dedi.

ÇKP de davetli

Ak Parti, devlet ve hükümet başkanlarının yanı sıra yabancı partilere de kongre davetinde bulundu. Davet edilen partiler arasında karşılıklı ziyaretlerin gerçekleştirildiği Çin Komünist Partisi (ÇKP) de yer aldı.

Konuk sınırlaması

Ak Parti yöneticileri, kongreye yurtdışından 160’ın üzerinde konuk beklendiğini belirterek, “Bu yüksek katılım nedeniyle gelen heyetlere sayı sınırlaması konulacak. Çok sayıda ülkeden özellikle partilerden 160’ın üzerinde heyet gelecek, biz her heyetin en fazla iki kişi ile sınırlı olmasını istiyoruz, bunu da davetimizde kendilerine iletiyoruz. Geçmiş kongrelerimizde kalabalık heyetler nedeniyle bazı sıkıntılar yaşanmıştı” dediler.

ABD gezisini kısalttı

Erdoğan, partisinin kongresi nedeniyle ay sonundaki ABD gezisini de kısalttı. Erdoğan, kongre çalışmalarına daha fazla zaman ayırabilmek için BM Zirvesi’ne katılmak üzere 22 Eylül’deki bu gezisinden 27 Eylül yerine 25 Eylül’de dönecek.

2023 manifestosu

Ana teması “2023 vizyonu” olarak belirlenen kongrede, bu vizyona yönelik hedeflerin yer alacağı bir “manifesto” da yayınlanacak. Erdoğan’ın da konuşmasında 2023 vizyonuna ilişkin önemli mesajlar vereceği belirtildi.

HürriyetHürriyet

Bu haber 449 kez okundu.

Erdoğan: Onunla asla barışmam24 Kasım 2014 15:39
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ekvator Gine'sindeki gezisinden dikkat çeken bir ayrıntıyı açıkladı. Mısır Cumhurbaşkanı Abdülfettah es-Sisi'yle barışmasını isteyenlere Cumhurbaşkanı Erdoğan "Zalimlerle barışamam. Siz bu adamı meşru görseniz de biz görmeyeceğiz" dediğini aktardı.
CHP il yönetimi görevden alındı24 Kasım 2014 15:28
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Muş il yönetiminin, genel merkezin kararıyla görevden alındığı bildirildi.
Uğur Dündar'ın 28 Şubat günahları24 Kasım 2014 13:00
Gazeteci İlhami Yangın, Tansu Çiller'in bir dönem sahibi olduğu BTV'de çalıştığı yıllarda Uğur Dündar ve 28 Şubat ile ilgili ilginç bir yazı kaleme aldı.
Erdoğan: Annemin ayaklarının altını öperken ağlardı24 Kasım 2014 11:38
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Uluslararası Kadın ve Adalet Zirvesi'nde konuştu.
Artık resmi ideoloji yok24 Kasım 2014 10:30
Başbakan Davutoğlu, günlerdir merakla beklenen Tunceli konuşmasında Alevi vatandaşlar için müjdelerini açıkladı.
Ala’nın dikkati böceği yakalattı24 Kasım 2014 10:14
Erdoğan’ın başbakanlığı döneminde çalışma ofisiyle konutuna yerleştirilen böcekler, o dönem Başbakanlık Müsteşarı olan Ala’nın dikkati sayesinde ortaya çıkarıldı.
Paralel yapının Afrika ağı STRATFOR'un raporunda24 Kasım 2014 09:48
Paralel Yapı, Afrika'daki okullarında eğitim alan yerel siyasetçilerin çocukları aracılığıyla da hükümetlerle ilişki kuruyor.
Dev talimat! Tarihin en görkemlisi olacak24 Kasım 2014 08:51
Cumburbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan talimatı verdi 3 bakanlık harekete geçti. Çanakkale Savaşları'nın 100'üncü yıl anma törenleri için eşsiz bir program hazırlanacak.
8 yılda 16 ülke 387 anlaşma!24 Kasım 2014 08:36
Türkiye; Kazakistan'dan Macaristan'a İran'dan Lübnan'a kadar birçok ülkeyle ortak bakanlar kurulu toplantısı yaptı. Sırada Rusya ve Yunanistan var.
CHP'yi karıştıracak MİT mektubu24 Kasım 2014 08:26
CHP'li Birgül Ayman Güler, MİT'e mektup yazıp "Sezgin Tanrıkulu'nu siz mi seçtiniz?" diye sordu.
Türkiye'den 'lavaş' atağı24 Kasım 2014 07:14
Kültür ve Turizm Bakanı Çelik, 'lavaş'ın UNESCO'nun kültürel miras listesine girmesi için Azerbaycan'la ortak çalışma yapacaklarını söyledi.
Kritik YAŞ perşembe toplanacak24 Kasım 2014 06:08
Yüksek Askeri Şura (YAŞ) kış dönemi toplantısı 27 Kasım Perşembe gerçekleştirilecek.
Galatasaray Prandelli ile devam kararı aldı
41 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada karar
Aralık başına kadar soğuk ve karlı
Elektrikli araçların menzil sorununu ASELSAN ve IBM çözecek
Bülent Korkmaz istifa etti mi? Jet açıklama!
Yavuz Bingöl'den kendisine hakaret edenlere tepki
Bursaspor'dan Fenerbahçe'ye büyük şok
Süper Lig'de bir ayrılık daha!
Kamyon apartmana girdi
Pamukova'da makinistlere hapis cezası
İşte Messi'nin yeni hedefi
Polis alımında yaş sınırı düşürülüyor!
Deliha çok sevildi!
ABD’li mühendis ölü bulundu
Lumia 1020 ve 925'te Kitlenme Hatası
Eski Cemaat-i İslami üyesine idam cezası
Galatasaraylı yıldız sözleşmesini feshetti!
IŞİD’e karşı en büyük operasyon
Kışın mutlaka tüketin!
Dünya felsefe günü kutlanıyor
Zonguldak'ta 31 maden ocağı üretime kapatıldı
YAŞ toplantısı 27 Kasım'da yapılacak
Tekne faciası şüphelisi tutuklandı
Yargıtay'dan sert açıklama: Bize sorulmadı
STK'lardan 'Hevsel çağrısı'
Maliye Bakanlığı sınavı sonuçları açıklandı
İstanbul'da silahlı kuyumcu soygunu
Kibariye: Deniz Seki‘ye çok ağladım
Sahte dişçi yakalandı
Bu kent Manisaspor'a kısmetli geliyor!
TOMA ihalesi Katmercilerin
Bakan Kılıç'tan Çakır'a "geçmiş olsun" telefonu
Erciyes'de İlhan Parlak şoku!
173 kaçak yakalandı
Otopark ücretleri İstanbulkart'la ödenebilecek
CHP'li başkanın oğlu kaza yaptı!
Lise öğrencisinin kullandığı araç takla attı: 1 ölü,5 yaralı
Samsunspor'da buruk sevinç
"Doktora gitme oranı Çernobil'den sonra arttı"
Eczacılar İstanbul'da buluşuyor
Eski bakanlar savunmalarını verecek
Bakan Yıldız: Mahallenin delisi biz miyiz?
ABD Savunma Bakanı istifa etti
IMF'den Türkiye açıklaması
Bakan Yıldız: Mahallenin delisi biz miyiz?
Beşiktaş'a Portekizli hakem
Hoşcan, G.Saray'ı gözüne kestirdi!
Otomotiv satışları ekim ayında arttı
Obama lise öğrencilerini ayaklandırdı!
Armin Veh istifa etti
Minibüsün çarptığı çocuk öldü
Atilla Yayla'dan Mahçupyan’a destek: Ben de şahidim
Nesli tükenen çizgili sırtlan trafik kazasında öldü
İşte Samsung'un ilk telefonu
SGK'dan MEDULA açıklaması
İzmir derbisi Manisa'da oynanacak
Cüneyt Çakır maç yönetebilecek mi?
Bonzai ile mücadele ödül getirdi
Erdoğan: Onunla asla barışmam
"Doğumunun 130. Yılında Yahya Kemal Beyatlı Paneli"
Barış İçin Müzik Çocukları Orkestrası
G.Saraylı eski oyuncunun kızı yeniden kaçırıldı iddiası
Eşbaşkanlık sistemi hukuka aykırı bulundu
Bilgen, Salah'a benzediği için şehit edilmiş!
CHP il yönetimi görevden alındı
Nükleer müzakerelerin süresi 7 ay uzatılıyor