Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail saldırıya geçti Barzani'den çok kritik talimat Memleketinde toprağa verilecek Hikmet GökÖrgütün “devekuşu oyunu”!
AK Parti kongresine kimler davet edildi
AK Parti kongresine kimler davet edildi
14 Eylül 2012 Cuma 13:12
Güncellenme Tarihi 14 Eylül 2012 Cuma 13:16
AK Parti, 30 Eylül’deki büyük kongresine dünya liderlerini davet etti. ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande’ın yanı sıra AB liderleri ile Rusya Devlet Başkanı Viladimir Putin ve Arap Baharı’nın ardından iktidara gelen yeni Ortadoğu liderleri ile Çin Komünist Partisi'nin de aralarında bulunduğu çok sayıda dünya liderine kongre daveti gitti.

Kongreye davet edilen isimler arasında Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Lideri Mesut Barzani de yer aldı. Barzani, bu davet üzerine Ak Parti’ye, kongreye katılacağını bildirdi. Almanya eski Başbakanı Gerhard Schröder’in de kendisine yapılan daveti kabul etiği ve kongreye katılacağı belirtildi. Bir Ak Parti yöneticisi, Obama’ya yapılan davete ilişkin, “Biliyoruz, kendisinin de bu yıl seçimi var, ama biz nezaketen kendisine de davette bulunuyoruz” dedi.

ÇKP de davetli

Ak Parti, devlet ve hükümet başkanlarının yanı sıra yabancı partilere de kongre davetinde bulundu. Davet edilen partiler arasında karşılıklı ziyaretlerin gerçekleştirildiği Çin Komünist Partisi (ÇKP) de yer aldı.

Konuk sınırlaması

Ak Parti yöneticileri, kongreye yurtdışından 160’ın üzerinde konuk beklendiğini belirterek, “Bu yüksek katılım nedeniyle gelen heyetlere sayı sınırlaması konulacak. Çok sayıda ülkeden özellikle partilerden 160’ın üzerinde heyet gelecek, biz her heyetin en fazla iki kişi ile sınırlı olmasını istiyoruz, bunu da davetimizde kendilerine iletiyoruz. Geçmiş kongrelerimizde kalabalık heyetler nedeniyle bazı sıkıntılar yaşanmıştı” dediler.

ABD gezisini kısalttı

Erdoğan, partisinin kongresi nedeniyle ay sonundaki ABD gezisini de kısalttı. Erdoğan, kongre çalışmalarına daha fazla zaman ayırabilmek için BM Zirvesi’ne katılmak üzere 22 Eylül’deki bu gezisinden 27 Eylül yerine 25 Eylül’de dönecek.

2023 manifestosu

Ana teması “2023 vizyonu” olarak belirlenen kongrede, bu vizyona yönelik hedeflerin yer alacağı bir “manifesto” da yayınlanacak. Erdoğan’ın da konuşmasında 2023 vizyonuna ilişkin önemli mesajlar vereceği belirtildi.

HürriyetHürriyet

Bu haber 440 kez okundu.

Bakan Yılmaz: Erdoğan gelirse barış gelecek31 Temmuz 2014 11:42
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz Sivas'ta Cumhurbaşkanlığı seçimine ilişkin konuştu. Yılmaz "İnşallah, 10 Ağustos'ta Recep Tayyip Erdoğan'ı seçerseniz barış süreci devam edecek" dedi.
Canikli: Paralel yapıyı itiraf ettiler!31 Temmuz 2014 11:36
AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli, "Son olaylar, paralel yapının temsilcileri tarafından ortaya konulan görüşler, çalışmalar, vesaireler bunların tam anlamıyla bir yapı olduğunu çok açık bir şekilde ispatlamıştır" dedi.
Devlet Bahçeli feribota bindi31 Temmuz 2014 11:32
MHP Lideri Devlet Bahçeli, İstanbul'da bindiği feribotta deniz havası alarak fotoğraf çekildi.
Başbakan Erdoğan tesadüfen dinlenmedi!31 Temmuz 2014 11:14
Paralel operasyon kapsamında 11 kişinin tutuklanmasının ardından Hakim Çiçek kararda çok önemli detaylara yer verdi
İhsanoğlu'nun gafı Twitter'da rekor kırıyor31 Temmuz 2014 11:14
Cumhurbaşkanı adayı (çatı aday) Ekmeleddin İhsanoğlu'nun İstiklal Marşı gafı Twitter'da rekora koşuyor.
Almanya'da oylar kullanılmaya başlandı31 Temmuz 2014 10:46
Cumhurbaşkanlığı seçimi için Almanya'da oy verme işleminin başladığı bildirildi.
BBP’den 15 kişi AK Parti’ye geçti31 Temmuz 2014 10:24
BBP Osmaniye Merkez İlçe Yönetim Kurulu üyesi 15 kişi, Genel Başkan Mustafa Destici’nin ‘Çatı adayı destekleyeceğiz’ sözleri ile büyük bir hayal kırıklığına uğradıklarını belirterek, partilerinden istifa edip AK parti’ye katıldı.
"Para"lel köşeye sıkıştı!31 Temmuz 2014 10:17
MASAK, Paralel Yapı'nın kasası olarak görülen şirketlerde para trafiğinin izini sürmek için 'özel hat' kurdu.
Paralel çete ayak oyunlarını hep oradan yapıyor!31 Temmuz 2014 10:01
Anayasa Mahkemesi’nden yakın zaman önce işten çıkarılan Raportör Yard. Doç. Dr. Emir Kaya, paralel yapıyla ilgili çarpıcı tespitlerde bulundu.
Yalçın Akdoğan: Demokrasiye başkaldırdılar31 Temmuz 2014 09:32
Akdoğan: Demokrasi ve sivil iktidara başkaldırdılar. Ahlaki sınırların dibini buldular. İnsanların hayatlarını çaldılar. Yaptıkları zulüm arşı titretir...
Utancın izi silindi!31 Temmuz 2014 09:11
Son 10 yılda 417 bin 996 öğretmen atamasıyla rekor kırılırken, 28 Şubat’ta atılan ve aralarında çok sayıda başörtülünün de olduğu bin 17 öğretmenin de ataması yapıldı
Kripto paralelci hakim: Çözülmeler başlayacak31 Temmuz 2014 09:09
Kripto paralelci hâkim, örgütün CHP ve MHP'ye bakışı ile Paralel Yapı'daki rahatsızlığı anlattı.
Yunan Anthimos'tan faşist sözler: Türkler bizi kesecek
TSK: Türkiye’ye ateş açıldı
Tatilin ilk iki gününde 172 bin 100 araç geçti
Çiçek’ten taziye mesajı
İsrail son 24 saatte Gazze'de 110 hedefi vurdu
Moskava’daki Türkler de sandık başına gitti
İş kazalarındaki tahribat savaş bilançosu gibi
Salih, Real'i devirdi
TSK: Misliyle karşılık verildi
Dinlemelerde usulsüzlükler tespit edildi
IŞİD militanlarıyla peşmerge çatışıyor
İsrail saldırıya geçti
Feyenoord kaptanından olay sözler!
Genelkurmay'dan açıklama
Ramazan'da en çok akıllı telefon satıldı
Endonezya'da tekne battı
Grev demiryolu seferlerini arttırdı
Sıtma alarmı!
Bir haftada 4 yerli film vizyonda
IŞİD’in gözü o yerde
Motosiklet TIR'a çarptı: 2 ölü
İşte Göğebakan'ın cenaze programı
Bankalar tüketiciden öyle bir kesinti yapıyor ki...
Beşiktaş zaferinin sırrı!
Tekne battı, 7 ölü
Facebook kaçırdı Çinliler alıyor
NATO'dan Rusya'ya füze çağrısı
Büyükelçiler İsrail'den bir bir çekiliyor
Barzani’den peşmergeye ağır silah sözü
Bağdat'ta bombalı saldırı: 22 ölü
Osman Turhan'dan çok konuşulacak İsrail karikatürü!
Bakan Yılmaz: Erdoğan gelirse barış gelecek
Ayvacık açıklarında 73 kaçak yakalandı
Ağrı kesiciye 645 bin lira harcandı!
Anadolu fotoğraflarına 36 bin lira ödül
Miami Heat'ten rekor anlaşma
Yemeyen çocuğa yemek yedirme yolları
Canikli: Paralel yapıyı itiraf ettiler!
Yorgunluğu gideren besinler
Barzani'den çok kritik talimat
Limonlu veya sirkeli su zayıflatır mı
Ölü sayısı 26'ya yükseldi
Kardeş kıskançlığını görmezden gelmeyin
Devlet Bahçeli feribota bindi
Dolar 2 haftanın zirvesinde!
Galatasaray'da Ben Hatira iddiası
Aşırı sıcaklar süt üretimini vurdu
'G.Saray transferi bugün açıklar'
Galtier'den Mevlüt mesajı
Göğebakan'ın ölümü Twitter'ı yasa boğdu
Seçim yasakları başladı
168 kişiye ''panik butonu'' verildi
Memleketinde toprağa verilecek
İşte Murat Göğebakan'ın ölüm sebebi
Devlet Opera ve Balesinde festival rüzgarı
Cumhuriyet gazetesi bölünüyor!
5 günde 2 intihar
Kıbrıs'taki Barış Gücü'ne 6 ay ek süre
İsrail akıttığı kanların içerisinde boğulacak
Irak'ta bomba patladı: 22 ölü
İhsanoğlu'nun gafı Twitter'da rekor kırıyor
Başbakan Erdoğan tesadüfen dinlenmedi!
BM'den Vietnam'da dini özgürlük uyarısı
Brezilya 532 Suriyeliye mülteci statüsü verdi
Yıldızlar için imza kuyruğu
Üsküdar Üniversitesi'nden Filistinli öğrencilere destek
Şike soruşturması için inanılmaz iddialar
İsrail'den alçakca teklif
BM'den Vietnam'a uyarı