Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İnce: CHP'nin kendine güveni yok Sakarya'da helikopter düştü iddiası CHP yine AYM'ye gitti Ömer AltaşKorkaklara paye verilmez!
AK Parti kongresine kimler davet edildi
AK Parti kongresine kimler davet edildi
14 Eylül 2012 Cuma 13:12
Güncellenme Tarihi 14 Eylül 2012 Cuma 13:16
AK Parti, 30 Eylül’deki büyük kongresine dünya liderlerini davet etti. ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande’ın yanı sıra AB liderleri ile Rusya Devlet Başkanı Viladimir Putin ve Arap Baharı’nın ardından iktidara gelen yeni Ortadoğu liderleri ile Çin Komünist Partisi'nin de aralarında bulunduğu çok sayıda dünya liderine kongre daveti gitti.

Kongreye davet edilen isimler arasında Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Lideri Mesut Barzani de yer aldı. Barzani, bu davet üzerine Ak Parti’ye, kongreye katılacağını bildirdi. Almanya eski Başbakanı Gerhard Schröder’in de kendisine yapılan daveti kabul etiği ve kongreye katılacağı belirtildi. Bir Ak Parti yöneticisi, Obama’ya yapılan davete ilişkin, “Biliyoruz, kendisinin de bu yıl seçimi var, ama biz nezaketen kendisine de davette bulunuyoruz” dedi.

ÇKP de davetli

Ak Parti, devlet ve hükümet başkanlarının yanı sıra yabancı partilere de kongre davetinde bulundu. Davet edilen partiler arasında karşılıklı ziyaretlerin gerçekleştirildiği Çin Komünist Partisi (ÇKP) de yer aldı.

Konuk sınırlaması

Ak Parti yöneticileri, kongreye yurtdışından 160’ın üzerinde konuk beklendiğini belirterek, “Bu yüksek katılım nedeniyle gelen heyetlere sayı sınırlaması konulacak. Çok sayıda ülkeden özellikle partilerden 160’ın üzerinde heyet gelecek, biz her heyetin en fazla iki kişi ile sınırlı olmasını istiyoruz, bunu da davetimizde kendilerine iletiyoruz. Geçmiş kongrelerimizde kalabalık heyetler nedeniyle bazı sıkıntılar yaşanmıştı” dediler.

ABD gezisini kısalttı

Erdoğan, partisinin kongresi nedeniyle ay sonundaki ABD gezisini de kısalttı. Erdoğan, kongre çalışmalarına daha fazla zaman ayırabilmek için BM Zirvesi’ne katılmak üzere 22 Eylül’deki bu gezisinden 27 Eylül yerine 25 Eylül’de dönecek.

2023 manifestosu

Ana teması “2023 vizyonu” olarak belirlenen kongrede, bu vizyona yönelik hedeflerin yer alacağı bir “manifesto” da yayınlanacak. Erdoğan’ın da konuşmasında 2023 vizyonuna ilişkin önemli mesajlar vereceği belirtildi.

HürriyetHürriyet

Bu haber 437 kez okundu.

İnce: CHP'nin kendine güveni yok17 Nisan 2014 12:51
CHP'li Muharrem İnce, cumhurbaşkanı adayı konusunda partisini topa tuttu. İnce, "CHP adayı dışarıda arıyor çünkü kendisine güveni yok" dedi.
‘Gülen grubu, Mansur, Bozkurt‘ krizi!17 Nisan 2014 09:02
CHP lideri, PM toplantısının ardından il başkanlarıyla buluştu. “Ankara’da Bozkurt yaparsan Doğu’dan oy alamazsın” eleştirilerinin yöneltildiği Kılıçdaroğlu’na Gülen grubu eleştirisi de yapıldı.
"Bir gün herkes AK Partili olabilir"17 Nisan 2014 08:47
Zaman yazarı Etyen Mahçupyan, AK Parti'nin seçimlerdeki başarısının analizini yaptı.
Paralel yapıdan senet şantajı17 Nisan 2014 08:47
Milli Eğitim Bakanlığı'na yapılan şikâyetlere göre paralel yapı, devlet okuluna geçmek isteyen öğrencileri senetle tehdit ediyor
Dışişleri'ndeki zirveyi dinleyen hain belli oldu!17 Nisan 2014 08:27
Suriye zirvesini kaydedip sızdıran kişinin, Dışişleri Bakanlığı'nda çalışan bir alt düzey personel olduğu ortaya çıktı.
Örgüt de suç da sabit17 Nisan 2014 08:14
Adana'daki tele-kulak soruşturmasında tutuklanan bir polisin itirazını karara bağlayan Hâkim Vahit Baltacı hukuk dersi verdi: Dinlemelerde belli bir organizasyon içerisinde hareket edildi. En büyük zararı demokratik hukuk düzeni gördü.
DHKP-C'li ismin iadesine ret!17 Nisan 2014 08:03
DHKP-C'nin kilit isimlerinden "Abi" kod adlı Hüseyin Fevzi Tekin'in Türkiye'ye iade edilmemesine karar verildi.
Paralellerin Özal oyunu17 Nisan 2014 07:33
Paralel yapı yayın organlarının 19 yıl sonra kabri açılan Özal'ın ölümünü "belli çevrelere" mal etmek için yaptığı "zehirlendi' haberleri Adli Tıp raporlarıyla bir bir çürütüldü
Davutoğlu'ndan Survivor mesajı16 Nisan 2014 23:44
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Dominik Cumhuriyeti ile havacılık alanında anlaşma imzaladıklarını belirterek Türk Hava Yollarının kısa süre içinde bu ülkeye uçuş başlatmasını umduklarını söyledi.
Erdoğan: Ahmet Necdet Sezer'den çok çektim16 Nisan 2014 23:28
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, milletvekilleriyle yaptığı istişare toplantısında milletvekillerinin adaylığını gündeme getirmesi üzerine, "Nefsim doğrultusunda karar vermem. Önemli olan davadır kişiler değildir" dedi.
Şamil Tayyar, AK Parti Grubu'nda yaşananları anlattı16 Nisan 2014 22:30
AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar, bugün AK Parti Grubu'nda neler yaşandığını anlattı.
Önder Aytaç’ın yalanı ortaya çıktı!16 Nisan 2014 22:22
Gülen örgütünün tetikçisi 'Top Sakal' çetesinden Önder Aytaç'ın yalanı ortaya çıktı.
Yeni paralel kumpasın hedefi Cumhurbaşkanlığı seçimi!Suriyeli çocuktan Erdoğan'a büyük sürprizAnkara Büyükşehir'de paralel operasyon başladı!Üniversiteye girişte yeni dönem!Hürriyet 'ağ'ları karıştırdı!The Jerusalem-Today's Zaman kardeşliği!Dışişleri'ndeki zirveyi dinleyen hain belli oldu!Hürriyet ve Bugün, Gül'ün sözlerini çarpıttı!Ahlak dersi veren Çandar'dan yakın arkadaşına kumpas!Aziz Yıldırım'a ret! Cezaevine girecekCumhurbaşkanı Gül'den patronlara mesaj!Keşke Öğrenmeseydim Diyeceğiniz GerçeklerParalel örgütün bilgi-işlem ağına ağır darbe!G.Saray'ın yıldızı F.Bahçe'de!‘Gülen grubu, Mansur, Bozkurt‘ krizi!İdamdan Kurtaran Tokat!Paralel yapıdan senet şantajıTüm Manşetler
Uçağın motoruna arı sürüsü girdi!
İnce: CHP'nin kendine güveni yok
Dini mekanlar "rehber din görevlisi"ne emanet
Yeni paralel kumpasın hedefi Cumhurbaşkanlığı seçimi!
Sakarya'da helikopter düştü iddiası
Kadına karşı şiddet'e elektronik kelepçeli takip!
Dikkat! İDO sefer saatlerinde değişiklik
30 yaş ve üstüne sınavsız üniversite
Rekabet Kurulu ceza yağdırdı
Cezayirliler sandık başına gitti
Suriyeli çocuktan Erdoğan'a büyük sürpriz
Sinemaseverleri 6 yeni film bekliyor
F.Bahçe derbiyi kazanırsa bir ilk gerçekleşecek!
Yasama dokunulmazlıkları kalkıyor
Boğaz gemi trafiğine kapatıldı!
F.Bahçe'ye bir şok daha!