Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Avni Aker'de ilk gol! / CANLI Partizan-Beşiktaş maçı iptal tehlikesi! Flaş! 'Prandelli kararımı verdim...' Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
AK Parti kongresine kimler davet edildi
AK Parti kongresine kimler davet edildi
14 Eylül 2012 Cuma 13:12
Güncellenme Tarihi 14 Eylül 2012 Cuma 13:16
AK Parti, 30 Eylül’deki büyük kongresine dünya liderlerini davet etti. ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande’ın yanı sıra AB liderleri ile Rusya Devlet Başkanı Viladimir Putin ve Arap Baharı’nın ardından iktidara gelen yeni Ortadoğu liderleri ile Çin Komünist Partisi'nin de aralarında bulunduğu çok sayıda dünya liderine kongre daveti gitti.

Kongreye davet edilen isimler arasında Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Lideri Mesut Barzani de yer aldı. Barzani, bu davet üzerine Ak Parti’ye, kongreye katılacağını bildirdi. Almanya eski Başbakanı Gerhard Schröder’in de kendisine yapılan daveti kabul etiği ve kongreye katılacağı belirtildi. Bir Ak Parti yöneticisi, Obama’ya yapılan davete ilişkin, “Biliyoruz, kendisinin de bu yıl seçimi var, ama biz nezaketen kendisine de davette bulunuyoruz” dedi.

ÇKP de davetli

Ak Parti, devlet ve hükümet başkanlarının yanı sıra yabancı partilere de kongre davetinde bulundu. Davet edilen partiler arasında karşılıklı ziyaretlerin gerçekleştirildiği Çin Komünist Partisi (ÇKP) de yer aldı.

Konuk sınırlaması

Ak Parti yöneticileri, kongreye yurtdışından 160’ın üzerinde konuk beklendiğini belirterek, “Bu yüksek katılım nedeniyle gelen heyetlere sayı sınırlaması konulacak. Çok sayıda ülkeden özellikle partilerden 160’ın üzerinde heyet gelecek, biz her heyetin en fazla iki kişi ile sınırlı olmasını istiyoruz, bunu da davetimizde kendilerine iletiyoruz. Geçmiş kongrelerimizde kalabalık heyetler nedeniyle bazı sıkıntılar yaşanmıştı” dediler.

ABD gezisini kısalttı

Erdoğan, partisinin kongresi nedeniyle ay sonundaki ABD gezisini de kısalttı. Erdoğan, kongre çalışmalarına daha fazla zaman ayırabilmek için BM Zirvesi’ne katılmak üzere 22 Eylül’deki bu gezisinden 27 Eylül yerine 25 Eylül’de dönecek.

2023 manifestosu

Ana teması “2023 vizyonu” olarak belirlenen kongrede, bu vizyona yönelik hedeflerin yer alacağı bir “manifesto” da yayınlanacak. Erdoğan’ın da konuşmasında 2023 vizyonuna ilişkin önemli mesajlar vereceği belirtildi.

HürriyetHürriyet

Bu haber 445 kez okundu.

Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi23 Ekim 2014 21:18
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi.
Yargı Paketi alt komisyondan geçti23 Ekim 2014 19:47
Soruşturma usullerinde değişiklikler, hakim ve savcı maaşlarında artış gibi düzenlemeler öngören kanun teklifi TBMM Adalet alt komisyonundan bazı değişikliklerle geçti.
'Ar-Ge işi bizde pahalı'23 Ekim 2014 17:57
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, Ar-Ge konusunda Avrupa'yla aradaki fark için veryansın etti.
Gülen'den Kürt gazetelerine ilan23 Ekim 2014 17:34
Fethullah Gülen IŞİD saldırıları sonucu hayatını kaybeden peşmerge güçleri ve Irak ordusu askerleri için taziye mesajı yayınladı. Gülen'in mesajı Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin önde gelen gazetelerinde yer aldı.
Buldan: Heyete iki kişi eklenecek!23 Ekim 2014 17:21
HDP Grup Başkanvekili Buldan, İmralı'ya giden heyete iki kişi daha ekleneceğini ve bunların sekreterya görevi yapacağını açıkladı.
İdris Bal'dan parti yalanlaması23 Ekim 2014 17:14
Kütahya Bağımsız Milletvekili İdris Bal, yeni kuracağı parti ile alakalı iddiaları sert bir dille yalanladı.
Erdoğan: Batı'nın derdi insan değil petrol23 Ekim 2014 17:07
Cumhurbaşkanı Erdoğan Letonya Üniversite'sindeki toplantıda konuştu. Erdoğan AB ve ABD'yi sert sözlerle eleştirdi.
Kurtulmuş: Problemleri çözmeliyiz23 Ekim 2014 13:35
Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş Ortadoğu'daki sorunlarla ilgili konuştu.
Arınç: Aklını kullan İdris Beyciğim!23 Ekim 2014 12:56
Katıldığı bir televizyon programında gündeme ilişkin soruları yanıtlayan Bülent Arınç, İdris Bal'ın parti kurması konusunda, "Aklını kullan güzel işler yap İdris Beyciğim. Bırak boş şeyleri. Boş laflar bunlar ne partisi kuracaksın?" diye konuştu.
İmralı'ya heyet gidecek mi?23 Ekim 2014 12:20
Bülent Arınç, İmralı'ya gönderilmesi gündemde olan 5 kişilik müzakere heyeti için kesin bir kararın olmadığını söyledi.
IŞİD'in Türkiye planı deşifre oldu!23 Ekim 2014 12:11
Konya'da bir evde düzenlenen baskında ele geçirilen IŞİD'e ait bir kroki, İstanbul Kapalıçarşı için düşünülen korkunç planı ortaya çıkardı.
Gülen'in avukatı yeni parti iddialarını yalanladı!23 Ekim 2014 11:34
İdris Bal'ın parti kuracağını açıklamasının ardından ortaya atılan cemaat iddialarına Fethullah Gülen'in avukatından cevap geldi.
Ğulam Azzam vefat etti
Hacdan döndü, Ebola şüphesi ile hastande
Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi
Polisten kaçarken polis araçlarına çarptı
Yükseköğretim tazminatı tasarısı kabul edildi
Beşiktaş'ın Partizan maçı ilk 11'i
Sendikalar Kanunu'nun bazı hükümleri iptal edildi
CAS'tan F.Bahçe'ye kötü haber!
Fenerbahçe'den transfer hamlesi!
AB'de enerji ve ekonomi zirvesi
Ebola'dan ölenlerin sayısı 5 bine yaklaştı
İzmir'de şiddetli yağış, yollar göle döndü
Diyarbakır'da bombalı araç paniği
TFF'den e-bilet savunması!
IŞİD'in son taktiği şoke etti!
Sporting Lizbon tekrar için UEFA'ya başvurdu
Ömer Baba ATV'nin Kertenkele dizisinde!
ÖSO'dan Kobani'ye dev destek kararı
Avni Aker'de ilk gol! / CANLI
Nur Yerlitaş'tan kötü haber
Yasin Börü okul arkadaşları tarafından anıldı
Yargı Paketi alt komisyondan geçti
"Paralel yapı" operasyonunda 2 tutuklama istemi
Hizbullah askerleri isyan etti
Vederson'a 2 maç ceza!
ABD o hedeflari bombaladı!
F.Bahçe'den yalanlama! Trabzonspor'un...
“Demokrasi dinsizlerin işi”
Hüseyin Gülerce ifade verdi
Partizan-Beşiktaş maçı iptal tehlikesi!
Marmaray`ın askıya alındığı haberi...
Soma'da bin 700 madenci iş bıraktı
Galatasaray'da çifte şok!
Flaş! 'Prandelli kararımı verdim...'
IŞİD'in petrol tesisleri vuruldu
Haram yemedi!
Otomobil alacaklara kötü haber
O baraj su tutmaya başladı
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
'Ar-Ge işi bizde pahalı'
Bu ilimize kuvvetli yağış uyarısı!
Film için cayır cayır yandı
'Tanrıkulu'ndan jübile teklifi gelmedi'
El Clasico ne zaman saat kaçta?
100 bin lirayı bulan taksici bakın ne yaptı
Schumacher'dan iyi haber!
Online alışverişte rekor artış
Bruno Alves'in cezası belli oldu
Akaminko'nun acı günü
Çin’den İran’la güçlü askeri işbirliği
Gülen'den Kürt gazetelerine ilan
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
’Galatasaray maçı geride kaldı’
Şiddetli fırtına Bodrum'u vurdu!
Rosneft'ten 49 milyar dolarlık yardım talebi
Buldan: Heyete iki kişi eklenecek!
Mesajla ''şantaj'' suçuna 1 yıl hapis cezası
''Ayık Yaşam Atölyesi'' tanıtım gecesinde duygulu anlar!
Suriye'de bir ayda 553 kişi öldü
NATO Komutanı'ndan IŞİD açıklaması
Galatasaray'da şok sakatlık!
İdris Bal'dan parti yalanlaması
Es Es'te Mersin mesaisi
Tavuk döner Twitter'ı fena karıştırdı!
Bir ayda 553 ölü!
Atatürk Havalimanı'nda alarm!
Bambari'de saldırı: 30 ölü
Serena tecrübesini konuşturdu
Şampiyona öncesi ciğer dopingi
G.Saray savunma göbeğinde derin hasar