Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

El Clasico'nun kralı! Başbakan'dan hain saldırıya ilişkin ilk açıklama İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
AK Parti kongresine kimler davet edildi
AK Parti kongresine kimler davet edildi
14 Eylül 2012 Cuma 13:12
Güncellenme Tarihi 14 Eylül 2012 Cuma 13:16
AK Parti, 30 Eylül’deki büyük kongresine dünya liderlerini davet etti. ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande’ın yanı sıra AB liderleri ile Rusya Devlet Başkanı Viladimir Putin ve Arap Baharı’nın ardından iktidara gelen yeni Ortadoğu liderleri ile Çin Komünist Partisi'nin de aralarında bulunduğu çok sayıda dünya liderine kongre daveti gitti.

Kongreye davet edilen isimler arasında Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Lideri Mesut Barzani de yer aldı. Barzani, bu davet üzerine Ak Parti’ye, kongreye katılacağını bildirdi. Almanya eski Başbakanı Gerhard Schröder’in de kendisine yapılan daveti kabul etiği ve kongreye katılacağı belirtildi. Bir Ak Parti yöneticisi, Obama’ya yapılan davete ilişkin, “Biliyoruz, kendisinin de bu yıl seçimi var, ama biz nezaketen kendisine de davette bulunuyoruz” dedi.

ÇKP de davetli

Ak Parti, devlet ve hükümet başkanlarının yanı sıra yabancı partilere de kongre davetinde bulundu. Davet edilen partiler arasında karşılıklı ziyaretlerin gerçekleştirildiği Çin Komünist Partisi (ÇKP) de yer aldı.

Konuk sınırlaması

Ak Parti yöneticileri, kongreye yurtdışından 160’ın üzerinde konuk beklendiğini belirterek, “Bu yüksek katılım nedeniyle gelen heyetlere sayı sınırlaması konulacak. Çok sayıda ülkeden özellikle partilerden 160’ın üzerinde heyet gelecek, biz her heyetin en fazla iki kişi ile sınırlı olmasını istiyoruz, bunu da davetimizde kendilerine iletiyoruz. Geçmiş kongrelerimizde kalabalık heyetler nedeniyle bazı sıkıntılar yaşanmıştı” dediler.

ABD gezisini kısalttı

Erdoğan, partisinin kongresi nedeniyle ay sonundaki ABD gezisini de kısalttı. Erdoğan, kongre çalışmalarına daha fazla zaman ayırabilmek için BM Zirvesi’ne katılmak üzere 22 Eylül’deki bu gezisinden 27 Eylül yerine 25 Eylül’de dönecek.

2023 manifestosu

Ana teması “2023 vizyonu” olarak belirlenen kongrede, bu vizyona yönelik hedeflerin yer alacağı bir “manifesto” da yayınlanacak. Erdoğan’ın da konuşmasında 2023 vizyonuna ilişkin önemli mesajlar vereceği belirtildi.

HürriyetHürriyet

Bu haber 446 kez okundu.

Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!25 Ekim 2014 18:59
Çeşitli toplantılara katılmak üzere Erzurum'a gelen İçişleri Bakanı Efkan Ala, Ülkesini yakıp yıkan vandallara sert tepki gösterdi.
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'25 Ekim 2014 17:12
Süleyman Soylu, "reformlarla Türkiye'yi ihya ve inşa edeceğiz. Kılıçdaroğlu'nu da değiştirmek zorunda kalacaklar" dedi.
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!25 Ekim 2014 16:05
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kayseri'de raylı sistem açılış töreninde konuştu. Kayserililere Hızlı Tren müjdesi verdi.
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi25 Ekim 2014 15:57
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kayseri Erciyes Üniversitesi'nde Genom ve Kök Hücre Merkezi'nde düzenlenen açılış ve protokol imza törenine katıldı. Davutoğlu, milli aşının önemine vurgu yaptı.
Davutoğlu Kayseri’de türbe ziyaret etti25 Ekim 2014 14:11
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kayseri’de Seyyid Burhaneddin Hazretlerinin türbesine gitti.
Arınç, Erdoğan için sinyali verdi25 Ekim 2014 13:58
Bülent Arınç, Recep Tayyip Erdoğan’ın ikinci kez cumhurbaşkanlığına aday olacağı sinyalini verdi.
'Peşmerge'nin Kobani'ye gitmesi tarihi bir hatadır'25 Ekim 2014 13:40
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Peşmerge'nin Kobani'ye Türkiye üzerinden geçmesini sert bir dille eleştirdi.
Bakan'ın konvoyunda korkutan kaza! Yaralılar...25 Ekim 2014 13:10
Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli'nin Muğla ziyareti sırasında konvoyda meydana gelen trafik kazasında, 4'ü partili 6 kişi yaralandı.
'Açık kapı politikamız sürecek'25 Ekim 2014 12:35
TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu Başkanı Üstün, "Açık kapı politikamızı devam ettireceğiz, sınırlarımıza kim gelirse gelsin dinine, ırkına, mezhebine bakmadan mazlumları kabul edeceğiz" dedi.
Arınç'tan 'Kızıl Elma' yorumu!25 Ekim 2014 12:30
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, TRT'nin MİT dizisi Kızılelma'nın ekrana veda etmesi hakkında konuştu.
'Molotofa' vur emri!25 Ekim 2014 11:33
Molotofkokteylini ‘ateşli silah’ sayan düzenleme yasalaşırsa polis, uyarı amaçlı ateş etmeye gerek görmeden ve “duraksamadan”, molotof kullanan kişilere ateş edebilecek...
PYD'den iki farklı açıklama25 Ekim 2014 10:50
PYD Eş Başkanı Salih Müslim, Özgür Suriye Ordusu’nun Kobani’ye asker göndermesine yönelik bir anlaşma bulunmadığını açıkladı. PYD Erbil Temsilcisi Garip Hiso ise "ÖSO'nun gelişi PYD'nin bilgisi dahilindedir" ifadelerini kullandı.
F.Bahçe penaltılarla güldü
El Clasico'nun kralı!
Başbakan'dan hain saldırıya ilişkin ilk açıklama
Galatasaray'ın yeni başkanı Duygun Yarsuvat
Tayfun Dortmund'u da çarptı
Meclis Başkanı Çiçek'ten Org. Özel'e mesaj
Enbar'da 16 IŞİD militanı öldürüldü
Denizli'de şiddetli yağış ekili alanları vurdu
Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi
Tren alımında TANK modeli
Takside kredi kartı dönemi!
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır
Türk Yıldızları yine nefes kesti
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi
Aydın Çine'de kuduz karantinası,
Boluspor deplasmanda coştu!
Uşak'a 44 milyon TL'lik yatırım için imza
Paralel yapının partisinde genel başkan belli oldu
Arınç'tan Sırrı Süreyya Önder'e: Haddini Bil
Manavgat'ı sel aldı
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi
'Prandelli ile bu iş yürümez'
3 bin 500 hakim ve savcı alınacak
Peşmerge 5 köyü IŞİD'den geri aldı
ABD saldırılarda ilk kaybını verdi
Sınır kapısına havan toğu yağdı
Ebola'dan ölenlerin sayısı yükseldi
Nurullah Sağlam istifa etti
D-8'e BM gözlemci statüsü verildi
Yeşilçam'dan Kanada çıkarması
MERS için 49 hastane belirlendi
Divan kurulunda yumruklar konuştu
Çin, Ay'a insansız uzay aracı gönderdi
Davutoğlu Kayseri’de türbe ziyaret etti
Saatleri geri almayın çünkü...
Arınç, Erdoğan için sinyali verdi
Milyonlarca kart kullanıcısına uyarı
Kobani'de IŞİD'e ağır darbe
'Peşmerge'nin Kobani'ye gitmesi tarihi bir hatadır'
Kartal'la nikah tazeledi
Twitter'da twit sorunu!