Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Pensilvanya'dan 'hükümeti yık' talimatı Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor GS TV karıştı: Mümkünse burayı terk etsin Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
AK Parti kongresine kimler davet edildi
AK Parti kongresine kimler davet edildi
14 Eylül 2012 Cuma 13:12
Güncellenme Tarihi 14 Eylül 2012 Cuma 13:16
AK Parti, 30 Eylül’deki büyük kongresine dünya liderlerini davet etti. ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel ve Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande’ın yanı sıra AB liderleri ile Rusya Devlet Başkanı Viladimir Putin ve Arap Baharı’nın ardından iktidara gelen yeni Ortadoğu liderleri ile Çin Komünist Partisi'nin de aralarında bulunduğu çok sayıda dünya liderine kongre daveti gitti.

Kongreye davet edilen isimler arasında Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Lideri Mesut Barzani de yer aldı. Barzani, bu davet üzerine Ak Parti’ye, kongreye katılacağını bildirdi. Almanya eski Başbakanı Gerhard Schröder’in de kendisine yapılan daveti kabul etiği ve kongreye katılacağı belirtildi. Bir Ak Parti yöneticisi, Obama’ya yapılan davete ilişkin, “Biliyoruz, kendisinin de bu yıl seçimi var, ama biz nezaketen kendisine de davette bulunuyoruz” dedi.

ÇKP de davetli

Ak Parti, devlet ve hükümet başkanlarının yanı sıra yabancı partilere de kongre davetinde bulundu. Davet edilen partiler arasında karşılıklı ziyaretlerin gerçekleştirildiği Çin Komünist Partisi (ÇKP) de yer aldı.

Konuk sınırlaması

Ak Parti yöneticileri, kongreye yurtdışından 160’ın üzerinde konuk beklendiğini belirterek, “Bu yüksek katılım nedeniyle gelen heyetlere sayı sınırlaması konulacak. Çok sayıda ülkeden özellikle partilerden 160’ın üzerinde heyet gelecek, biz her heyetin en fazla iki kişi ile sınırlı olmasını istiyoruz, bunu da davetimizde kendilerine iletiyoruz. Geçmiş kongrelerimizde kalabalık heyetler nedeniyle bazı sıkıntılar yaşanmıştı” dediler.

ABD gezisini kısalttı

Erdoğan, partisinin kongresi nedeniyle ay sonundaki ABD gezisini de kısalttı. Erdoğan, kongre çalışmalarına daha fazla zaman ayırabilmek için BM Zirvesi’ne katılmak üzere 22 Eylül’deki bu gezisinden 27 Eylül yerine 25 Eylül’de dönecek.

2023 manifestosu

Ana teması “2023 vizyonu” olarak belirlenen kongrede, bu vizyona yönelik hedeflerin yer alacağı bir “manifesto” da yayınlanacak. Erdoğan’ın da konuşmasında 2023 vizyonuna ilişkin önemli mesajlar vereceği belirtildi.

HürriyetHürriyet

Bu haber 444 kez okundu.

Erdoğan: Obama'ya teklifi ben yaptım22 Ekim 2014 16:09
Cumhurbaşkanı Erdoğan Letonya ziyareti öncesi Esenboğa Havalimanı'nda yaptığı açıklamada "Peşmergelerin Kobani'ye geçişiyle alakalı Obama'ya bu teklifi ben yapmıştım." dedi.
Moşe Ya'alon: Türkiye bizimle dalga geçiyor!22 Ekim 2014 15:59
İsrail gazetesi Haaretz'in haberine göre, İsrail Savunma Bakanı Moşe Ya'alon Türkiye'nin kendileriyle alay ettiğini belirtti.
HDP'den dikkat çeken açıklama22 Ekim 2014 15:48
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın tepkisi üzerine HDP bugün IŞİD'in Türkmenlere yönelik saldırısını lanetleyen açıklama yaptı.
Altan Tan'dan Bahçeli'ye çağrı22 Ekim 2014 13:19
HDP Diyarbakır Milletvekili AltanTan, Kürt sorunun çözümüyle ilgili Bahçeli'ye önerisini sordu.
CHP'den Kobani koridoruna destek22 Ekim 2014 13:13
CHP Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu Kobani için 'Küresel vahşet örgütüne karşı kendini savunmaya çalışan insanlara karşı her türlü yardımın yapılması lazım' diye konuştu.
Şamil Tayyar İdris Bal'ı fena 'ti'ye aldı22 Ekim 2014 13:09
Paralel yapıya yakınlığıyla bilinen Kütahya Milletvekili İdris Bal'ın parti kuracaklarını açıklamasına AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar'dan imalı bir yanıt geldi.
Bakan Bozkır'dan Rum kesimine yanıt22 Ekim 2014 13:05
AB Bakanı ve Başmüzakereci Volkan Bozkır, Güney Kıbrıs Rum yönetiminin küstah tavrına cevap verdi.
İşler'den Libya'da sağduyu çağrısı22 Ekim 2014 12:07
AK Parti Ankara Milletvekili Emrullah İşler "Libya'daki çatışma ortamı sona erdirilsin" dedi
Şamil Tayyar, İdris Bal'ı fena 'ti'ye aldı22 Ekim 2014 11:57
AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar, parti kuracaklarını duyuran İdris Bal ile dalgasını geçti.
İşte yeni CHP Grup Başkanvekili22 Ekim 2014 11:44
CHP Grup Başkanvekili Levent Gök oldu.
Öcalan: Çözüme destek tarihsel bocumuzdur22 Ekim 2014 11:29
Dün HDP heyetiyle görüşen Öcalan, gönderdiği mesajda"Bu toprakların insanları olarak kendi çözümümüzden ayrılmamak hepimizin tarihsel borcudur." dedi.
Paralel operasyonda yeni gelişme!22 Ekim 2014 11:12
Hakkında gözaltı kararı çıkarılan eski İstihbarat Daire Başkan Yardımcısı Erdil, teslim oldu
Esrarengiz kazadan çocuk sürücü çıktı
Merkez Bankası faiz kararını açıklıyor
Emekliye müjde! Zam Meclis'te...
Pensilvanya'dan 'hükümeti yık' talimatı
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Juve'ye Yunanistan'da soğuk duş
Burak Yılmaz: Asıl hedefimiz...
G.Saray'ın grubunda puan durumu
Klopp'tan G.Saray'a derslik sözler
Nuri Şahin: Küçükken G.Saraylıydım ama...
Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor
New York'ta polis şiddeti protesto edildi
ABD'den Kudüs'teki kazaya kınama
Dirk Kuyt'a Ada'dan sürpriz talip
Sular gittikçe ısınıyor! Büyük tehdit
İzmir'de kaçaklar koğuşları ateşe verdi
Davutoğlu: Oralardan arsa almak haramdır
Yıldız isim gemileri yaktı: Artık söz bitti
Fırtına, Avrupa'da zafer peşinde
GS TV karıştı: Mümkünse burayı terk etsin
Skandal sonrası TRT özür diledi!
Diplomalı anne devri başlıyor
Eski istihbaratçılar 3 maymunu oynadı
Real Madrid Liverpool'u dağıttı
Ardalı Atletico Devler Ligi'nde farka koştu
Arsenal'den 90'da geri dönüş
Tramvay durağında bekleyenlere araç çarptı
Beşkent'te şüpheli paket paniği
'Kedinin fareyle oynadığı gibi...'
Akdoğan: Öcalan onları tahrik etti!
Aslan Panzere çarptı!
Bruma neden kadro dışı bırakıldı, Taffarel açıkladı!
Şanlıurfa'da feci kaza: 1 ölü, 3 yaralı
Galatasaray taraftarından alkış!
İrlandalı bakana Beşiktaş forması
ABD'de Ebola önlemleri
Antalya'da taksi su kanalına uçtu
Arena'da Avrupa'yı hayran bırakan şov!
Peşmerge'den IŞİD'e çok ağır darbe!
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Hamit Altıntop, 424 gün sonra ilk 11'de
Bir dizi daha erken final yapıyor!
Paralel yapı soruşturmasında 2 emniyet müdürü teslim oldu
Bakan Avcı: Bu olaylar Mardin'e yakışmadı
Kartal uzatmada kanatlandı
Gaziantep'te inşaatta çökme: 1 ölü
Bilic: Partizan maçına hazırız
Bilic: Partizan maçına hazırız
"Sadece sokak güvenliğini kastetmiyoruz"
Tanju Çolak: Hakkari'ye gittik kepenkler açıldı
Barzani: Bu anlaşma düşmanlarımıza cevaptır
Cannavaro'ya vergi soruşturması
Marmara depremle sarsıldı!
Pentagon hatasını itiraf etti!
Jetler, Avustralya'ya ait uçağı indirdi
Lost'un yönetmeni Kocaeli'de
F-35'e Türk damgası!
3 polise tutuklama istemi
Öğretmenlere 4 yıl zorunluluğu!
Acılı baba, 700 bin TL'lik teklifi geri çevridi
'Trabzon'a yenilmemek iyi sonuç'
Meme kanserinin en az olduğu il
Bursaspor'da çifte şok!
Başkan Usta açılışı çocuklarla yaptı
Mısır'da patlama!
Gaziantep'de MERS virüsü paniği!
Türkiye'de boşanmaların 97'sinin nedeni...
Ünlü sanatçı Semiha Yankı'dan kötü haber!